تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

تراورتن عباس آباد محلات

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن عباس آباد محلات، یکی از زیبا ترین و باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی است که در نمای ساختمان های لوکس استفاده می شود. معدن سنگ عباس آباد در محلات قرار دارد و به عنوان یکی از سفید ترین سنگ های تراورتن به حساب می آید.


تراورتن عباس آباد محلات

سنگ تراورتن عباس آباد، مشهور ترین و با کیفیت ترین سنگ ساختمانی از جنس تراورتن می باشد. این سنگ در رنگ های سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود و به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود. این سنگ بسیار زیبا سورت های بسیار زیادی دارد که از معروف ترین سورت های آن می توان به سورت دنده گاوی، موج کبریتی، ابر و بادی، سوزنی، سوپر، ممتاز و درج یک رگه قرمزی اشاره کرد.

از محبوب ترین و زیبا ترین سورت های سنگ تراورتن عباس آباد می توان به تراورتن سفید عباس آباد سورت سوپر اشاره کرد. سنگ سوپر عباس آباد سطحی سفید و کاملا یکدست و بدون رگه می باشد و مخصوص نما های رومی، کلاسیک و مدرن می باشد. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ تراورتن ابیانه سفید ممتاز دارد.

 

سنگ تراورتن عباس آباد سوپر

ویژگی تراورتن عباس آباد محلات

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید. این سنگ ویژگی ها و مزیت های بسیار خوبی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود.

سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از بهترین سنگ های تراورتن است که می توان از آن در انواع مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک نیز استفاده کرد. این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

یکی دیگر از ویژگی های سنگ های سفید، این است که هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به مرور زمان سفید تر و روشن تر می شوند. ساب پذیری این سنگ فوق العاده عالی است و سطح آن براق و درخشان می باشد.

تراورتن عباس آباد محلات تراکم بسیار بالایی دارد و تخلخل این سنگ مناسب است. این سنگ در موقع برش کاری و ابزار زنی دچار ترک خوردگی و شکستگی به هیچ عنوان نمی شود. چسبندگی این سنگ با ملات بسیار خوب و ایده آل است.

یکی از ویژگی های این سنگ، قابل تامین بودن آن در متراژ های بالا است. این سنگ سورت های بسیار زیاد و مختلفی دارد و در رنج های قیمتی مختلف یافت می شود.

 

کاربرد این سنگ بسیار زیبا در صنعت ساختمان

سنگ های عباس آباد عمدتا به صورت صیقلی در ابعاد عرض 40 طولی فرآوری می شود. سنگ ها با فرآوری چرمی به صورت موجدار یا بدون موج معمولا طبق سفارشات مشتری ها تولید می شود و بیشتر محبوب کشور های اروپایی است. استفاده از این سنگ بسیار زیبا به هر قیمتی، نوعی ارزش افزوده برای ساختمان محسوب می شود و ارزش ساختمان را بالا می برد. این سنگ معمولا در نمای ساختمان های لوکس و مجلل استفاده می گردد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این سنگ، تم رنگی کرم روشن و سفید این سنگ است که به خوبی با هر سنگ یا متریال دیگری همچون تراورتن سیلور دودی یا تراورتن قرمز آذرشهر ترکیب می شود و نمایی خارق العاده خلق می کند. از کاربرد های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • نما های رومی، کلاسیک و مدرن
  • استفاده در دیوار راهرو ها و راه پله ها
  • ساخت نرده سنگی، صراحی، آبنما، مجسمه و …
  • سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان
  • استفاده در دکوراسیون های داخلی به صورت اسلب یا تایل های چرمی یا صیقلی

 

معدن سنگ تراورتن عباس آباد

معدن سنگ عباس آباد، در استان مرکزی، محلات، شهر نیم ور و در نزدیکی روستای باقرآباد قرار دارد. این معدن به عنوان یکی از فعالترین معادن سنگ ایران به حساب می آید. این معدن سینه کار های مختلفی دارد که از معروف ترین آنها می توان به سینه کار عرب، پور حسنی، قاسمی فر، نیکفر، توکلی و … اشاره کرد. معدن سنگ عباس آباد در مجاورت معدن سنگ تراورتن حاجی آباد قرار دارد.

تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

پارامتر های تاثیر گذار در قیمت این سنگ

به طور کلی عواملی همچون رنگ سنگ، کیفیت ساب سنگ، کیفیت برش و فرآوری سنگ، قد و پای سنگ های عرض 40 طولی، میزان تخلخل سنگ بیشترین تاثیر را بر روی قیمت این سنگ می گذارد. اما از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ، سورت سنگ تراورتن عباس آباد محلات می باشد. هر چه سورت سنگ دقیق تر و سفید تر و بدون لکه تر باشد، سنگ از قیمت بالا تری برخوردار است.

فاصله ی معدن تا کارخانه ی سنگبری نیز می تواند از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ باشد زیرا کرایه حمل در قیمت تاثیر گذار است. صنایع سنگ هویدا با تولید و تامین سورت های مختلف سنگ تراورتن عباس آباد و ارائه با قیمت مناسب، آماده ی همکاری با شما عزیزان است. از دیگر محصولات باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ تراورتن دره بخاری _ تراورتن آبگرم سالاری _ سنگ تراورتن لوشان _ تراورتن کرم رامشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط