سنگ تراورتن لوشان

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن لوشان دارای زمینه رنگی کرم و عسلی می باشد که در سطح آن گاها هاله های بسیار زیبایی مشاهده می شود. این سنگ سطح بسیار براق و درخشانی دارد و در دسته سنگ های بسیار زیبای نما محسوب می شود. قیمت این سنگ نیز بسیار مناسب و ارزان است.


سنگ تراورتن لوشان

تراورتن لوشان دارای زمینه رنگی کرم روشن تا تیره، عسلی و بژ است و سورت های مختلف و زیادی دارد. این سنگ را به دو صورت موج دار و بی موج فرآوری می کنند. سنگ تراورتن لوشان از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به دو سنگ تراورتن حاجی آباد و سنگ تراورتن تکاب دارد و چون از نظر قیمتی، سنگ لوشان ارزان تر است به همین دلیل محبوبیت بسیار زیادی در بین طراحان و سازندگان پیدا نموده است.

سنگ تراورتن کرم عسلی لوشان

ویژگی های تراورتن لوشان

سنگ های تراورتن نوعی سنگ رسوبی هستند که در بافت خود دارای تخلخل می باشند. در این میان، سنگ تراورتن لوشان در دسته سنگ های خوب و باکیفیت نما قرار دارد و از مزیت های بسیار خوبی نیز برخوردار است. به عنوان مثال:

این سنگ ساب پذیری بسیار خوبی دارد و دلیل آن هم بافت بسیار خوب و متراکم این سنگ است. سطح این سنگ نور را به زیبایی منعکس می کند و گرمی و شکوه خاصی به فضای اطراف خود می بخشد.

تراورتن کرم لوشان یکی از انواع سنگ های باکیفیت نما محسوب می شود که می توان از آن در مناطق مختلف با آب و هوای متفاوت سردسیر یا مرطوب استفاده نمود. این سنگ دچار شوره نمی شود و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

قد و پا یا ارتفاع سنگ های پلاک عرض 40 طولی این سنگ بسیار مناسب و تقریبا بلند است. هر چقدر ارتفاع سنگ ها بلند تر باشد، نشان دهنده ی سلامت سنگ است و در اجرا نیاز به بند کشی کمتر و ایجاد نمای خارق العاده ای می شود.

قیمت این سنگ بسیار مناسب و ارزان است. این سنگ از لحاظ قیمتی و کیفیت بسیار خوب، در مقایسه با سایر سنگ های تراورتن کرم عسلی، گزینه ی عالی و مقرون به صرفه ای می باشد.

 

کاربرد سنگ تراورتن لوشان

از این سنگ به خاطر تم رنگی بسیار زیبا و جذاب، بیشتر در نما های بیرونی ساختمان استفاده می شود. این سنگ در هنگام برش کاری و ابزار زنی های مختلف نما های رومی و کلاسیک، به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود. از کاربرد های کلی این سنگ زیبا، می توان اشاره کرد به:

  • نما های رومی و کلاسیک ساختمان ها
  • دیوار های داخلی، دیوار پیلوت و پارکینگ
  • سنگفرش محوطه های بیرونی و حیاط
  • ساخت نرده سنگی و صراحی
  • استفاده به عنوان درپوش از درجات ضعیف تر این سنگ
  • پوشش دیوار راه پله ها و بدنه دیوار راهروی ساختمان ها

سنگ تراورتن لوشان

معدن تراورتن لواشان

معدن این سنگ در استان گیلان، شهرستان رودبار و در شهر لوشان قرار دارد. از این معدن سنگ های تراورتن باکیفیتی در سورت ها و انواع مختلف استخراج می شود و پس از منتقل شدن به کارخانجات، به صورت های مختلف صیقلی و چرمی فرآوری می شوند. اگر قصد خرید یک سنگ تراورتن باکیفیت همراه با قیمت بسیار مناسب را دارید، حتما با ما تماس بگیرید. از دیگر سنگ های باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

تراورتن عسلی یزد _ سنگ تراورتن طرق _ تراورتن ممتاز ابیانه _ ترامیت سفید همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط