تراورتن عباس آباد موج دار

خرید سنگ تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن عباس آباد، محبوب ترین و مشهور ترین سنگ نما با زمینه رنگی سفید و کرم روشن شناخته شده است. قیمت خرید سنگ تراورتن عباس آباد با توجه به کیفیت و جنس آن، مناسب می باشد و بیشتر در نما های ساختمان های لوکس قابل استفاده است.


تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد، مشهور ترین و باکیفیت ترین سنگ ساختمانی به حساب می آید که در تم های رنگی سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود. تراورتن سفید عباس اباد به دو صورت موج دار و بی موج و در ابعاد 40 طولی و فرشی برش و فرآوری می شود. به دلیل کیفیت بسیار خوب این سنگ و ظاهر بسیار زیبای آن، محبوبیت فراوانی در بین طراحان و سازندگان پیدا نموده است. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که این سنگ دارد، سورت های مختلف و متنوع این سنگ است. سنگ عباس آباد بیش از 20 سورت مختلف دارد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد. از نظر ظاهری، تراورتن عباس آباد شباهت زیادی به سنگ تراورتن ابیانه سفید دارد.

 

معدن سنگ تراورتن عباس آباد

معدن این سنگ در شهر نیم ور محلات، روستای باقر آباد استان مرکزی قرار دارد. این معدن ، جزء فعال ترین معادن سنگ تراورتن به حساب می آید. در واقع شهر نیم ور به عنوان غنی ترین منطقه از لحاظ معادن سنگ تراورتن محسوب می شود که سنگ های بسیار خوبی از آنها استخراج می شود. از دیگر سنگ های تراورتن معروف شهر نیم ور، می توان به تراورتن سفید آتشکوه اشاره نمود.

ویژگی های بسیار خوب این سنگ

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود.

از این سنگ می توان در مناطق مختلف کشور با آب و هوایی سردسیر، مرطوب، گرم و خشک استفاده نمود. بهترین ویژگی سنگ عباس آباد این است که می توان بدون دغدغه شوره زدن سنگ، در هر منطقه ای از آن استفاده نمود. زیرا که این سنگ به هیچ عنوان شوره نخواهد زد.

یکی دیگر از ویژگی های سنگ های سفید، این است که هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به مرور زمان سفید تر و روشن تر می شوند. دوام و ماندگاری بسیار بالا، از مزیت های منحصر به فرد این سنگ می باشد.

تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید.

ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد. به دلیل تم رنگی روشن و سفید، استفاده از تراورتن عباس آباد در هر فضایی، زیبایی خارق العاده ای برای ساختمان خلق می کند. سنگ ترامیت سفید همدان، یکی از سنگ های محبوب و پرطرفدار نما محسوب می شود که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. مقاله ای که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید تا با مزیت ها و معایب این سنگ آشنا شوید.

 

خرید سنگ تراورتن عباس اباد

عواملی همچون سورت سنگ، میزان رگه های سطح سنگ، رنگ سنگ، کیفیت برش و فرآوری، ساب سنگ و ارتفاع یا به اصطلاح قد و پای سنگ، بیشترین تاثیر را روی قیمت این سنگ می گذارند. قیمت سنگ تراورتن عباس آباد، با توجه به کیفیتی که دارد، مناسب می باشد. قیمت این سنگ با تراورتن های سفید آتشکوه و دره بخاری تقریبا یکسان است.

تراورتن عباس آباد دارای سورت های مختلف و بسیار زیادی در رنگ های کرم و سفید و طرح های متفاوتی می باشد. اختلاف قیمت بین ضعیف ترین سورت و بهترین سورت این سنگ بسیار زیاد می باشد. سورت های سوپر و ممتاز به دلیل ظاهر بسیار زیبا و کیفیت بسیار خوب از قیمت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی اگر سنگ سفید باشد و میزان رگه های سطح آن کمتر باشد، در دسته های سوپر قرار می گیرد که قیمت بسیار بالایی دارند.

میزان دقت در سورت بندی سنگ نیز یکی از فاکتور های تعیین کننده ی قیمت سنگ می باشد. هر چقدر سورت بندی سنگ دقیق تر باشد و سنگ ها از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به همدیگر داشته باشند، نشان دهنده سورت بندی دقیق سنگ است. اگر در هنگام عملیات ساب و فرآوری سنگ، از ساینده های مرغوب و باکیفیت استفاده شود، سنگ براقیت و درخشانی بسیار خوبی به خود می گیرد. کیفیت ساب و فرآوری سنگ در تعیین قیمت هر سنگی از اهمیت فرآوانی برخوردار است. جهت خرید سنگ تراورتن عباس آباد در سورت های سفید ممتاز و سوپر به صورت حضوری و یا غیر حضوری با ما تماس بگیرید.

سنگ تراورتن عباس آباد سوپر

موارد استفاده از این سنگ در ساختمان

تراورتن عباس آباد در مجموعه صنایع سنگ هویدا، از کیفیت فرآوری بسیار عالی و ساب فوق العاده ای برخوردار می باشد و استفاده از آن سبب زیبایی دوچندان ساختمان می گردد. سنگ های تراورتن به دلیل تخلخل و وزن سبکی که دارند، می توان از آن ها در قسمت های مختلفی استفاده نمود. استحکام بسیار خوب سنگ عباس آباد نسبت به سایر سنگ های تراورتن، سبب شده است تا کاربرد های گوناگونی داشته باشند.

تلفیق این سنگ با سنگ هایی همچون تراورتن سیلور تکاب یا سنگ تراورتن عسلی تکاب، نمایی خاص و دلنشینی را بوجود می آورد. اگر قصد دارید تا با سنگ تراورتن کرم عسلی یزد، از دیگر سنگ های باکیفیت بازار آشنا شوید، حتما مطالبی را که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

  • اصلی ترین کاربرد این سنگ، نمای بیرونی ساختمان ها نما های رومی و کلاسیک می باشد.
  • بدنه دیوار های داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • تلفیق سنگ عباس آباد با سنگ طرح چوب در نما های مدرن
  • سنگفرش قسمت های داخلی و بیرونی ساختمان
  • محوطه سازی ها
  • و …

از دیگر سنگ های باکیفیت مجموعه کارخانجات سنگ هویدا می توان اشاره کرد به:

تراورتن کرم روشن تکاب _ سنگ تراورتن قرمز آذرشهر _ تراورتن کرم کاشان _ سنگ تراورتن آبگرم محلات _ سنگ تراورتن رامشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط