سنگ تراورتن آتشکوه

قیمت سنگ تراورتن آتشکوه سوپر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن آتشکوه سوپر بی شک از بهترین و خیره کنند ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود. کیفیت خارق العاده این سنگ در کنار زیبایی، سبب گردیده محبوبیت خاصی در میان طراحان و سازندگان ساختمان های لوکس پیدا کند. قیمت سنگ تراورتن آتشکوه سوپر به خاطر کیفیت بسیار خوب آن و ظاهر زیبایی که دارد، یه مقدار بالا است.


تراورتن سوپر آتشکوه

سنگ تراورتن آتشکوه سوپر جزء زیبا ترین و باکیفیت ترین سنگ های تراورتن نما محسوب می شود. این سنگ دارای زمینه رنگی سفید و کاملا یکدست می باشد و از تراکم بسیار خوب و تخلخل پایینی برخوردار است. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ های تراورتن عباس آباد دارد.

سنگ تراورتن آتشکوه به دلیل رنگ سفید و ساب عالی، یکی از سنگ های محبوب می باشد که به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. اغلب طراحان و سازندگان از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان، برای اجرای نمای رومی و کلاسیک ساختمان های لوکس استفاده می کنند.

 

مزایای سنگ تراورتن سوپر آتشکوه

این سنگ در ابعاد عرض 40 طولی و اسلب به صورت صیقلی تولید می گردد. شفافیت و براقیت بی نظیر این سنگ در کنار مقاومت سایشی بالا و تخلخل کم از ویژگی های خوب این سنگ به حساب می آید. تراورتن سوپر آتشکوه بهترین گزینه برای استفاده در نمای ساختمان های مناطق مرطوب و سردسیر می باشد.

  • تراکم بالا و تخلخل مناسب
  • جذب آب پایین
  • ساب پذیری عالی و سطح براق و درخشان
  • مقاومت سایشی بالا
  • شوره نمی زند
  • دوام و ماندگاری بسیار بالا

 

موارد استفاده از سنگ آتشکوه سوپر

سنگ آتشکوه به دلیل رنگ سفید و سطح یکدست، جزء سنگ های لوکس ساختمانی محسوب می شود. این سنگ در ابعاد مختلفی برش و فرآوری می گردد. اغلب از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان ها، نما های رومی و کلاسیک استفاده می گردد. تلفیق این سنگ با آجرنما یا سنگ طرح چوب در نما های مدرن نیز یکی از کاربرد های این سنگ است.

  • نمای اصلی ساختمان ها
  • دیزاین و زیبا سازی دیوار های داخلی
  • ساخت مصنوعات ساختمانی، صراحی، آبنما و …
  • جهت محوطه سازی ساختمان ها
  • سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان و پشت بام

قیمت سنگ تراورتن آتشکوه سوپر

برخی از پارامتر ها علاوه بر رنگ سفید و یکدست، بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد. از مهمترین آنها، ارتفاع سنگ و ضخامت آن است. هرچقدر ارتفاع سنگ های بیشتر باشد، سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است. ضخامت سنگ نیز بین 1.8 تا 2 سانت می باشد.

کیفیت ساب و فرآوری سنگ و یا به اصطلاح نوع و کیفیت رزینی که در فرآوری سنگ استفاده شده است از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سورت سنگ و کیفیت سورت بندی سنگ نیز در قیمت نهایی سنگ تاثیر فراوانی دارد. هر چقدر تم رنگی سنگ سفید تر باشد و سطح آن لکه و رگه ی کمتری داشته باشد، قیمت سنگ افزایش پیدا می کند.

به طور کلی قیمت سنگ تراورتن آتشکوه سوپر نسبت به سایر سنگ های ساختمانی کرم روشن بالا است. اما در میان سنگ های سفید موجود در بازار، این سنگ کیفیت خوبی دارد و قیمت آن نیز مناسب است.

 

معدن سنگ تراورتن آتشکوه

معدن این سنگ در استان مرکزی، شهرستان محلات و در سه کیلومتری شرق شهر نیم ور قرار دارد. این معدن ابتدا توسط زنده یاد آقای قنبر رحیمی افتتحاح و به بهره برداری رسید. این معدن با استخراج سالیانه بیش از 500 هزار تن سنگ تراورتن آتشکوه، جزء فعالترین معادن ایران محسوب می شود. از معروف ترین سینه کار های این معدن می توان به معدن شهاب سنگ و معدن کمیته امداد اشاره نمود. برای اطلاع از قیمت سنگ تراورتن آتشکوه سوپر و دیگر سنگ های سفید نما می توانید با ما تماس بگیرید. از دیگر سنگ های باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

تراورتن ابیانه سفید _ سنگ تراورتن آبگرم _ تراورتن دره بخاری ممتاز _ انواع سنگ ترامیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط