تراورتن سیلور تکاب موجدار

سنگ تراورتن سیلور تکاب موجدار

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن سیلور تکاب موجدار دارای زمینه ی رنگی خرمایی، نقره ای و مشکی دودی همراه با رگه های سفید می باشد. این سنگ به صورت موجدار و بی موج تولید می گردد و اسلب های آن قابلیت ایجاد قاب های بوک مچ و فورمچ را دارند.


تراورتن سیلور تکاب موجدار

سنگ تراورتن سیلور دارای زمینه رنگی مشکی روشن یا دودی و خرمایی می باشد. رگه های سفید رنگ و موج های منظم در سطح سنگ پخش شده اند. این سنگ جزء سنگ های منحصر به فرد و خاص در کنار کیفیت بالا و تخلخل پایین می باشد.

تراورتن سیلور تکاب به دو صورت موجدار و بی موج و به روش های چرمی و صیقلی تولید می گردد. به دلیل وجود موج ها و رگه های منظم، این سنگ را در ابعاد اسلب و یا تایل های بزرگ به صورت بوک مچ و فورمچ فرآوری می کنند. این سنگ بسیار زیبا به دلیل تم رنگی و ظاهر خاصی که دارد، در سراسر دنیا شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است و به کشور های زیادی صادر می شود. از دیگر سنگ های خاص و خیره کننده می توان به تراورتن قرمز آذرشهر اشاره کرد.

تراورتن سیلور صادراتی

ویژگی ها و مزایای این سنگ صادراتی بسیار زیبا

شفافیت، براقیت و ظاهر منحصر به فرد در کنار تراکم بالا و تخلخل پایین، از بهترین ویژگی های این سنگ می باشد. قیمت مناسب این سنگ نیز از ویژگی های خوب دیگر این سنگ به حساب می آید. این سنگ در بازرگانی هویدا از کیفیت فرآوری بسیار عالی و ساب فوق العاده و براق برخوردار است و قیمت بسیار مناسبی دارد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این سنگ، ثبات رنگی بالای آن است. به طوری که با گذشت زمان، ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد. از این سنگ می توان در نمای خارجی مناطق مختلف کشور استفاده کرد بدون اینکه دغدغه ی شوره زدن سنگ را داشته باشید.

تراورتن سیلور تکاب جنسیت بسیار خوبی دارد و در هنگام برش کاری و ابزار زنی های مختلف، دچار هیچ گونه ترک خوردگی و شکستگی نمی شود. از مزیت های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • تراکم ایده آل و تخلخل مناسب
  • جذب آب ناچیز
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • مقاومت سایشی بالا
  • به هیچ عنوان شوره نمی زند
  • قابل تامین در متراژ های بالا و قیمت مناسب
  • در مناطق سردسیر، گرمسیر و مرطوب استفاده می شود.

 

کاربرد سنگ تراورتن سیلور موجدار

تراورتن سیلور تکاب موج دار معمولا در نما های بیرونی ساختمان، مخصوصا نما های مدرن سبک اروپایی استفاده می شود. ترکیب این سنگ با تراورتن های سفید همچون تراورتن سفید عباس آباد، جذابیت خاصی به نمای خارجی ساختمان می دهد. استفاده از این سنگ در ابعاد مختلف اسلب، تایل و پلاک های عرض 40 طولی در فضا های داخلی به صورت چرمی و صیقلی نیز بسیار مرسوم است. از کاربرد های این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • نمای اصلی و بیرونی ساختمان ها
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • محوطه سازی
  • ساخت مصنوعات سنگی
  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • سنگ پله و بدنه دیوار های محوطه بیرونی
  • استفاده از اسلب ها و تایل های بوکمچ و فور مچ به عنوان پوشش بدنه دیوار یا سنگ کف سالن ها و راهرو ها استفاده می شود.

تراورتن سیلور تکاب دودی سوپر

معدن سنگ تراورتن موجدار سیلور تکاب

معدن این سنگ در استان آذربایجان غربی و در شهرستان تکاب قرار دارد. این سنگ به دلیل طرح و نقش خاص و کیفیت بالا، در ابعاد مختلف به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. تراورتن سیلور تکاب در ابعاد مختلف اسلب و تایل به روش های مختلف صیقلی، هوند و چرمی پر نشده فرآوری می شود و به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. این سنگ سورت های بسیار زیاد و مختلفی از روشن تا تیره خرمایی و دودی دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در صنایع سنگ هویدا تماس بگیرید.

از دیگر سنگ های محبوب و باکیفیت مجموعه می توان معرفی کرد:

تراورتن کرم رامشه _ سنگ تراورتن عسلی یزد _ تراورتن حاجی آباد ممتاز _ ترامیت سفید میاندوآب _ تراورتن ابیانه ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط