سنگ پله مرمریت هرسین

سنگ پله هرسین

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت هرسین از دسته سنگ های پر مقاومت زمینه روشن و سفید بازار محسوب می شود. این سنگ در ابعاد مختلف تایل، 40 طولی و پله برش و فرآوری می گردد. سنگ هرسین جزء سنگ های سفید و مستحکم می باشد. قیمت سنگ پله هرسین و ابعاد تایل و پلاک این سنگ در مجموعه سنگ هویدا بسیار مناسب بوده و از کیفیت بسیار عالی ای برخوردار است.


سنگ مرمریت هرسین

سنگ هرسین از دسته سنگ های آهکی دگرگونی است که از تراکم بسیار خوبی برخوردار می باشد. تم رنگی این سنگ کرم، کرم بژ و سفید است که در سورت های ضعیف آن، رگه های ریز تیره رنگ مشاهده می شود. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ ترامیت سمیرم دارد. البته ترامیت سمیرم، کیفیت خارق العاده ای دارد ولی جنسیت آن بسیار آهکی تر از مرمریت زیبای هرسین است. سنگ مرمریت هرسین یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین سنگ های مرمریت ایران و جهان است که معمولا به دلیل تم رنگی روشن آن و استحکام بالا، در مکان های پر تردد مانند پاساژ ها استفاده می شود. 

این سنگ بسیار زیبا به صورت بریده و صیقلی و حتی یا به صورت کوپ به کشور های بسیار زیادی همچون چین، عراق، روسیه، ایتالیا و … صادر می شود. سنگ هرسین به دلیل استحکام بالا به روش های مختلفی همچون تیشه ای نیز تولید می شود که در محیط های خارجی و مکان های پر رفت و آمد استفاده می شود.

سنگ پله مرمریت هرسین ممتاز

ویژگی های سنگ پله هرسین

سنگ پله هرسین معمولا در ابعاد عرض و طول مختلف با ضخامت 3 سانت یا ضخامت 2.7 سانت برش و فرآوری می گردد. به دلیل تم رنگی بسیار زیبا و روشن این سنگ، ترکیب آن با مرمریت های مشکی همچون سنگ مرمریت لاشتر یا مرمریت دهبید مشکی در دستگاه پله، زیبایی خارق العاده ای را بوجود می آورد. از مزیت های بسیار خوب این سنگ باید اشاره کرد به:

  • استحکام بالا و تراکم بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر خط و خش
  • نظافت آسان

 

معدن این سنگ بسیار زیبا

معدن سنگ بی نظیر هرسین در 26 کیلومتری شرق استان کرمانشاه، در شهرستان هرسین واقع شده است. این معدن یکی از با ارزش ترین معادن کشور ایران محسوب می شود و دارای دو سینه کار متفاوت با نام های معدن هرسین شهاب سنگ و معدن هرسین سردار است. برای خرید این سنگ در ابعاد مختلف پلاک عرض 40 طولی، تایل های مختلف 40×40 به بالا و سنگ پله می توانید با ما تماس بگیرید. این سنگ در ابعاد مختلف، در سورت های سوپر ممتاز بسته بندی می شود و به کشور های زیادی صادر می گردد.

سنگ مرمریت هرسین صادراتی

قیمت سنگ پله مرمریت هرسین

پارامتر های مختلفی بر قیمت سنگ های ساختمانی تاثیر می گذارد. از مهمترین عواملی که بر قیمت سنگ های پله تاثیر می گذارد می توان اشاره کرد به:

  • ابعاد سنگ
  • سورت سنگ و میزان یکدست بودن سطح سنگ
  • کیفیت ساب و فرآوری سنگ
  • گونیا بودن سنگ

هر چقدر تم رنگی سنگ روشن تر و سفید تر باشد و سطح آن لکه و رگه ی کمتری داشته باشد، سنگ در سورت سوپر قرار می گیرد و قیمت آن افزایش پیدا می کند. سنگ های پله مرمریت هرسین سوپر قیمت بسیار بالایی دارند و از نظر قیمتی، تقریبا هم قیمت سنگ های پله چینی می باشند. مرمریت هرسین امروزه شهرت جهانی پیدا کرده است و به کشور های بسیار زیادی همچون عراق، ترکیه، چین، ایتالیا و … صادر می شود.

از آنجایی که مرمریت هرسین سوپر در دسته سنگ های گران قیمت خانواده مرمریت ها است، می توان با جایگزین کردن این سنگ با سنگ های چینی همچون سنگ چینی ازنا، در ساختمان از سنگ سفید و روشن استفاده کنید. با این حال بازرگانی سنگ هویدا این سنگ را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر قصد خرید این سنگ با کیفیت داخلی و خارجی همراه با پالت و بسته بندی را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. از دیگر سنگ های بسیار زیبا و مقاوم می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت پارادایس _ مرمریت کرم روشن خوی _ سنگ مرمریت ارومیه _ سنگ پله مرمریت کرم روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »