مرمریت دهبید مشکی صادراتی

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می شوند. قیمت این سنگ زیبای مشکی، با توجه به ابعاد، کیفیت برش و ساب و همینطور کیفیت بسته بندی، تعیین می شود.


مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر مشکی (Black Spider Dehbid Marble) یکی از زیبا ترین سنگ های تزئینی همراه با خطوط و رگه های طلایی زیبا است. این سنگ در رنگ های قهوه ای سوخته و مشکی هستند که با توجه به سورت سنگ، خطوط اسپایدری طلایی، در سطح سنگ مشاهده می شود. سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی سوپر، در بازار داخلی به مرمریت دهبید عقیق نیز شهرت دارد. این سنگ تم رنگی مشکی بسیار زیبا همراه با کمترین میزان خطوط طلایی دارد و کیفیت ساب بی نظیر این سنگ، آن را تبدیل به یک آیینه ای طبیعی کرده است.

مرمریت دهبید مشکی به دلیل تم یکدست و کیفیت بسیار خوبی که دارد، تقریبا به سراسر دنیا صادر می گردد. اما اصلی ترین مقصد صادراتی این سنگ، کشور عراق و امارات می باشد. از دیگر سنگ های مرمریت پر طرفدار جهان نیز می توان به سنگ مرمریت نجف آباد اشاره کرد. این سنگ ها همانند اغلب سنگ های هم خانواده خود (Marble Stone) به دلیل خاصیت های مواد تشکیل دهنده در آنها، در فضا های داخلی ساختمان به کار گرفته می شوند.

مرمریت اسپایدر صادراتی

ویژگی ها و مزایا

مرمریت دهبید مشکی صادراتی به دلیل بافت متراکم و تخلخل پایین، ساب پذیری فوق العاده خوبی دارد و سطح آن براق و درخشان همانند آیینه می باشد. این سنگ مقاومت فشاری مناسبی دارد اما به طور کلی مرمریت های مشکی مقاومت سایشی نه چندان مناسبی دارند و احتمال خط و خش برداشتن در صورت کشیده شدن جسم سنگین بر روی آنها، بهتر است در کف مکان های پر تردد استفاده نکنید. با این حال از این سنگ در ابعاد ریز برای کف پارکینگ استفاده می کنند. (شایان ذکر است که با کشیدن ساب بر روی سنگ، خط و خش و کدر بودن سنگ بر طرف می گردد.)

بهتر است از سنگ های مرمریت مشکی در دیوار های ساختمان استفاده شوند. هم چنین برای شست و شو و نظافت نباید از مواد شویندده اسیدی قوی همانند وایتکس و جوهر نمک و … استفاده کنید. زیرا ظاهر زیبای سنگ را از بین می برد. سنگ های مرمریت مشکی اگر در مقابل نور خورشید قرار بگیرند، با گذشت زمان کوتاه چند ساله ای، تمام ظاهر زیبای خود را از دست می دهند. مرمریت دهبید مشکی در مقایسه با سایر سنگ های مرمریت، بهترین گزینه برای نما های بیرونی از نظر کیفیت و ماندگاری است. اگرچه ما توصیه نمی کنیم.

مطالب مربوط : بهترین سنگ مشکی برای نمای بیرونی ساختمان

 

کاربرد مرمریت دهبید اسپایدر در ساختمان

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، عموما در ابعاد پله و یا تایل های عرض 40، (سنگ محبوب عراق در سایز 80*40) با ضخامت 1.8 یا 2 سانت، تولید می شود. ترکیب این سنگ با سنگ مرمریت دهبید کرم در فضا های داخلی و ترکیب با سنگ تراورتن عباس آباد در نما های بیرونی، زیبایی خارق العاده ای را خلق می کند. از این سنگ در تمام قسمت های مختلف ساختمان استفاده می کنند. از جمله:

  • نمای اصلی و بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی ساختمان و لابی ها
  • سنگفرش لابی هتل ها، پاساژ ها و ساختمان های مسکونی
  • سنگ پله و بدنه دیوار راه پله
  • رویه کانتر و کابینت و همینطور میز های پیشخوان
  • سنگ کف پارکینگ و بدنه دیوار پارکینگ
  • سرویس های بهداشتی و حمام های لوکس
  • قاب دور آسانسور ها

 

معدن سنگ مرمریت دهبید مشکی اسپایدر

معدن مرمریت اسپایدر در صفاشهر، به فاصله ی 175 کیلومتری از شمال شیراز در استان فارس قرار دارد. این سنگ یکی از زیبا ترین مرمریت های جهان به حساب می آید که تنها در سنگبری ها با دستگاه های پیشرفته ی برش و ساب، فرآوری می شود. سورت سوپر مرمریت دهبید اسپایدر، به سنگ مرمریت عقیق شهرت دارد که تم رنگی مشکی تقریبا یکدست و بدون رگه دارد. در واقع مرمریت عقیق، یکی از بهترین سورت های مرمریت دهبید مشکی است. برای صادرات تایل این سنگ می توانید با کارشناسان ما در صنایع سنگ هویدا تماس بگیرید.

قیمت و پارامتر های تاثیر گذار در قیمت سنگ های مرمریت

مرمریت های مشکی، تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی قرار می گیرند تا قیمت نهایی آنها مشخص شود. در ابتدا باید به سورت سنگ، میزان مشکی و یکدستی سنگ و همینطور یکدستی سورتینگ سنگ اشاره کرد. هر چقدر سنگ مشکی یکدست تر باشد، و رگه های سطح آن حداقل باشند، قیمت آن بیشتر می شود. کیفیت ساب و فرآوری در سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، اهمیت فوق العاده بالایی دارد. همینطور کیفیت مواد و متریال مورد استفاده همچون رزین و ماستیک، تور و اپوکسی در سنگ های اسلب یا تایل، در قیمت نهایی سنگ تاثیر گذار است.

کیفیت برش، گونیا بودن سنگ، کالیبر و دقیق و یکدست بودن ضخامت سنگ، ترک نداشتن و لب پر نبودن سنگ، در قیمت نهایی آن تاثیر فرآوانی دارد. یکی دیگر از پارامتر های تاثیر گذار در قیمت، فاصله ی معدن تا کارخانه ی سنگبری تولیدی است. هر چقدر این فاصله بیشتر باشد، به دلیل کرایه حمل کوپ از معدن، قیمت سنگ نیز بیشتر می شود. بیشترین تولید سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی در استان اصفهان شهرک صنعتی محمود آباد و رضوانشهر، و همینطور استان فارس شهرک صنعتی واقع در دهبید صفاشهر قرار دارد.

در سنگ های صادراتی، بدانید که علاوه بر پارامتر های بالا، کیفیت بسته بندی سنگ نیز می تواند در قیمت نهایی آن تاثیر گذار باشد. صنایع سنگ هویدا با تولید و تامین این سنگ در سایز های مختلف در هر متراژی جهت صادرات و بازار داخلی، آماده ی همکاری با شما عزیزان است. از دیگر محصولات می توان اشاره کرد به:

مرمریت هرسین سوپر _ سنگ مرمریت آباده کرم _ مرمریت لاشتر ممتاز _ سنگ مرمریت پرنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
سنگ مرمریت نجف آباد سوپر
مرمریت

مرمریت نجف آباد سوپر

سنگ مرمریت نجف آباد سوپر با تم رنگی مشکی و خطوط بسیار زیبای سفید، یکی از مشهور ترین و قدیمی ترین سنگ های ساختمانی بازار

ادامه مطلب »