سنگ مرمریت پرنس سوپر

سنگ مرمریت پرنس

فهرست مطالب این نوشته

یکی از زیبا ترین سنگ های رسوبی آهکی با تم رنگی سفید شیری، سنگ مرمریت پرنس می باشد. این سنگ سورت های بسیار زیبا و متنوعی دارد و از سنگ های محبوب و پر طرفدار سازندگان ساختمان های لوکس است.


سنگ مرمریت پرنس

سنگ مرمریت پرنس یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین سنگ های ساختمانی با تم رنگی سفید شیری و رگه های کریستالی بسیار کم و زیبا است. سورت های پایین تر این سنگ، دارای هاله های صورتی و لکه می باشد که از لحاظ قیمتی، در دسته سنگ های قیمت مناسب بازار قرار دارد.

بهترین ویژگی بارز این سنگ بسیار زیبا، زمینه روشن و یکدست آن است که در میان طراحان و سازندگان شهرت فراوانی پیدا کرده است. سورت های سوپر مرمریت پرنس، منحصر به فرد و خیره کننده از نظر زیبایی هستند و سورت های پایین تر آن، مشابه سنگ های مرمریت کرم روشن آباده می باشد. این سنگ ویژگی ها خوب و ضعف هایی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

ویژگی های مثبت و منفی این سنگ زیبا

اصلی ترین ویژگی این سنگ که چند بار در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، تم رنگی روشن و یکدست آن است که در کنار قیمت مناسب آن، شهرت زیادی پیدا کرده است. سورت های مختلف این سنگ را می توان در هر رنج قیمتی خرید کنید. سنگ مرمریت سفید پرنس ساب پذیری بسیار خوبی دارد و سطح آن براق و درخشان است.

از اصلی ترین ضعف های سنگ مرمریت پرنس باید به جذب آب بالای آن اشاره کرد. از این سنگ نباید در مکان های مرطوب استفاده کنید. همینطور به دلیل جنسیت آهکی آن، از مقاومت فشاری و سایشی پایینی برخوردار است و عموما به عنوان سنگ بدنه دیوار استفاده می شود.

این سنگ چسبندگی مناسبی با ملات دارد و گزنیه ی عالی برای نما های مدرن داخلی ساختمان محسوب می شود. به طور کلی از سنگ های مرمریت نباید در نما های بیرونی که در تماس مستقیم با نور خورشید هستند، استفاده کنید. با این حال سنگ مرمریت پرنس در زمان فرآوری با بهترین متریال UV می شود که دوام و ماندگاری سنگ را افزایش می دهد.

سنگ مرمریت پرنس

کاربرد سنگ پرنس در صنعت ساختمان

از آنجایی که سنگ مرمریت پرنس با توجه به ساختار و مشخصه های فیزیکی و شیمیایی اش از جمله جذب آب بالا و مقاومت فشاری و سایشی پایین، بیشترین کاربرد را در دیواره های داخلی ساختمان دارد. این سنگ در ابعاد 40 طولی و 40 در 40 فرشی و همینطور ابعاد مختلف پله تولید می شود.

تلفیق این سنگ سفید بسیار زیبا با سنگ های تیره همچون مرمریت دهبید مشکی و یا سنگ مرمریت نجف آباد، زیبایی خارق العاه ای در نما های داخلی خلق می کند. از کاربرد های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • سنگ کف واحد های مسکونی و تجاری
  • دیوار های داخی
  • دیوار لابی هتل ها و ساختمان های مسکونی
  • سنگ کف لابی ها
  • دکوراسیون داخلی
  • سنگ پله و سنگ کف پارکینگ
  • سنگ دیواره پارکنیگ

 

معدن سنگ مرمریت پرنس

معدن این سنگ بسیار زیبا در ایران، استان اصفهان شهرستان خور و بیابانک واقع شده است. این سنگ به مرمریت پرنس صلصالی نیز شهرت دارد و امروزه شهرت زیادی پیدا کرده است. صنایع سنگ هویدا با تولید و تامین این سنگ در ابعاد مختلف، آماده ی همکاری با شما عزیزان است. از دیگر محصولات این مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت ایرجی سوپر _ مرمریت هرسین ممتاز _ سنگ مرمریت پرشین سیلک _ سنگ مرمریت گوهره ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »