اسلب مرمریت اسپایدر

مرمریت دهبید مشکی اسپایدر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت دهبید مشکی اسپایدر یکی از محبوب ترین سنگ های ساختمانی با سطحی یکدست و براق است. این سنگ در ابعاد مختلف تایل و اسلب فرآوری می شود و به کشور های مختلف جهان صادر می گردد.


مرمریت دهبید مشکی اسپایدر

سنگ های مرمریت به طور کلی از جنس سنگ های آهکی هستند. تنوع فراوان در طرح و رنگ سنگ های مرمریت موجب شده است که به یکی از مصالح پر کاربرد ساختمان تبدیل شود.

سنگ مرمریت دهبید مشکی یکی از باکیفیت ترین سنگ های این خانواده به حساب می آید. زمینه رنگ کاملا تیره یا مشکی، همراه با رگه های ریز طلایی و سفید که در سطح سنگ پراکنده است، موجب جذابیت بسیار زیاد آن گشته است. این سنگ بسیار زیبا به مرمریت دهبید اسپایدر در بازار نیز شناخته می شود.

سنگ دهبید مشکی اسپایدر در رنگ های قهوه ای سوخته و مایل به مشکی و حتی قهوه ای کم رنگ نیز یافت می شود. سنگ اسلب دهبید اسپایدر به دلیل ظاهر زیبا و براق، در قسمت های بسیار زیادی از ساختمان استفاده می شود. این سنگ شباهت بسیار زیادی به سنگ مرمریت مهکام دارد.

سنگ مرمریت اسپایدر ممتاز

خصوصیات سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

غالبا اکثر سنگ های معادن مناطق دهبید، کیفیت بسیار خوبی دارند. مرمریت اسپایدر با تم رنگی قهوه ای سوخته، به دلیل بافت بسیار متراکم و استخوانی، ویژگی های بسیار خوبی دارد.

  • ساب پذیری بسیار بالا و سطح براق و درخشان
  • مقاومت فشاری بالا و مقاوم نسبت به ضربه
  • استحکام عالی و دوام یا ماندگاری خیلی خوب
  • جذب آب ناچیز و مقاوم نسبت به رطوبت
  • تولید در ابعاد مختلف و قیمت بسیار مناسب

این سنگ به دلیل ظاهر بسیار یکدست و زیبایی که دارد، در نما های مدرن بسیار زیادی با ترکیب با سنگ های سفید همچون ترامیت ها یا تراورتن عباس آباد، استفاده می شود. اما شایان ذکر است که این سنگ اگر در معرض نور خورشید قرار گیرد، بعد از مدتی دچار رنگ پریدگی می شود و ظاهر زیبای خود را از دست می دهد.

به طور کلی سنگ های مرمریت بهتر است به عنوان سنگ کابینت استفاده نشوند یا قبل از استفاده حتما نانو شوند. زیرا نسبت به مواد شیمیایی خانگی واکنش پذیر هستند و اگر خوب نگهداری نشود، ممکن است دچار لک شود. اگر قصد دارید تا بهترین سنگ مناسب کابینت و فضای آشپزخانه را خریداری کنید، مقاله ای که در رابطه با آن نوشته ایم را بخوانید.

 

کاربرد های سنگ دهبید مشکی

بهترین کاربرد ها و موارد استفاده از این سنگ در محیط های داخلی ساختمان است. به دلیل تم رنگی یکدست و جذاب تیره ی این سنگ، معمولا آن را با سنگ های روشن تر همچون مرمریت هرسین یا سنگ چینی نیریز ترکیب می کنند و طراحی های داخلی جذابی را خلق می کنند.

  • سنگ کف واحد های شیک تجاری و مسکونی
  • حاشیه دور مجتمع های تجاری و اداری
  • سنگ کف پله و بدنه دیوار پله
  • پوشش دیوار های داخلی ساختمان
  • نمای بیرونی ساختمان ها
  • قاب دور بدنه آسانسور
  • سنگ رویه کابینت و فضای آشپزخانه
  • ساخت میز های پیشخوان لوکس
  • سرویس های بهداشتی و حمام ها

 

معدن سنگ مرمریت مشکی اسپایدر

معدن این سنگ در صفاشهر به فاصله 175 کیلومتری از شمال شیراز در استان فارس قرار دارد. این سنگ در ابعاد مخلتف تولید و به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. از دیگر سنگ های مشابه با قیمت مناسب می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت گلدن بلک، اسلب مرمریت لاشتر و سنگ مرمریت نجف آباد

 

قیمت مرمریت دهبید اسپایدر

پارامتر های بسیار زیادی در قیمت گذاری این سنگ ها تاثیر می گذارد و قیمت آن بر اساس معیار های مختلفی تعیین می شود. به عنوان مثال در درجه ی اول سورت سنگ تاثیر بسیار زیادی در قیمت سنگ دارد. هر چقدر سطح سنگ تیره و براق تر باشد و رگه های اسپایدری کمتری در سطح آن دیده شود، نشان دهنده ی سورت سوپر یا ممتاز سنگ است و قیمت آن بیشتر است.

ابعاد و ضخامت سنگ نیز در تعیین قیمت این سنگ تاثیر بسیار زیادی دارد. سایز های اسلب به دلیل پیچیدگی در تولید و فرآوری، قیمت بالاتری نسبت به ابعاد تایل دارند. سنگ های پله نیز به خاطر ضخامت بالا، قیمتشان از ابعاد تایل با ضخامت 2 سانت بیشتر است.

کیفیت ساب و فرآوری، کیفیت برش و گونیا بودن سنگ و معیار های مختلف دیگری می تواند قیمت نهایی این سنگ را بالا و پایین کند. جهت خرید مرمریت اسپایدر در ابعاد مختلف با بهترین و رقابتی ترین قیمت، حتما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »