سنگ مرمریت دهبید پارادایس صادراتی

سنگ مرمریت پارادایس

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت دهبید پارادایس با زمینه رنگ کرم یا بژ، جزو سنگ های با کیفیت و محبوب سنگ های مرمریت به حساب می آید. یکی از ویژگی های خوب این سنگ، یکدست و یکرنگ بودن سورت آن است.


سنگ مرمریت پارادایس

سنگ مرمریت پارادایس با تم رنگی کرم روشن تا تیره یا بژ جزو سنگ های پرطرفدار صنعت ساختمان قرار دارد.این سنگ به سنگ دهبید نیز معروف است.معدن سنگ مرمریت پارادایس در شهرستان سمیرم استان اصفهان قرار دارد که سورت های مختلفی از این معدن استخراج می شود.

این سنگ در سه سورت سوپر، ممتاز و درجه یک در ابعاد مختلف تایل و اسلب تولید می شود. این سنگ در ابعاد مختلف و در کارخانجات سنگ اصفهان با بهترین کیفیت تولید می شود.

مرمریت پارادایس

ویژگی های سنگ مرمریت پارادایس

یکی از بهترین ویژگی ای که این سنگ دارد سطح یکرنگ و یکدست آن است. این ویژگی باعث می شود که افرادی که به متراژ بالا از این سنگ برای پروژه های انبوه خود نیاز دارند از سنگ مرمریت پارادایس استفاده کنند. زیرا دیگر این مشکل را نخواهند داشت که پس از طی چند مرحله از پروژه با سنگی که تفاوت رنگی با سایر سنگ ها داشته باشد برخورد کنند.

از دیگر ویژگی های این سنگ مقاومت فشاری بسیار خوب، تراکم بالا و تخلخل کم آن است.همین امر سبب شده است که از این سنگ در مکان های پر تردد مانند کف پوش ساختمان ها، دستگاه پله و … استفاده شود.

این سنگ از نظر جذب آب، بسیار مقاوم بوده و می توان از آن در سرویس های بهداشتی و حمام ها به صورت اسلب استفاده نمود.

این سنگ از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با سنگ مرمریت خوی و بسطام دارد، که تنها تفاوتی که سنگ پارادایس با این سنگ ها دارد رنگ تیره تر و یکدستی سنگ است.

 

کاربرد سنگ مرمریت دهبید پارادایس

این سنگ معمولا در ابعاد مختلف تایل، اسلب، پلاک عرض 40 طولی و سایز های مختلف پله تولید می شود. معمولا از این سنگ ها به دلیل یکدستی بسیار عالی، در قسمت های داخلی پروژه های انبوه استفاده می شود. 

  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ کف لابی هتل ها و پذیرایی ساختمان های مسکونی
  • کفپوش پارکینگ ساختمان و بدنه دیوار آن
  • سنگ کف پله و پوشش دیوار پله
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • رویه میز های پیشخوان و کانتر تاپ ها

سنگ اسلب مرمریت دهبید پارادایس

قیمت سنگ مرمریت پارادایس

پارامتر های بسیار زیادی هستند که می توانند در تعیین قیمت این سنگ بسیار زیبا تاثیر گذار باشند. از مهمترین آنها می توان اشاره کرد به:

  • سورت سنگ
  • کیفیت ساب و فرآوری
  • ابعاد و ضخامت سنگ
  • گونیا بودن چهار گوشه سنگ

این سنگ در سه سورت سوپر، ممتاز و درجه یک، در ابعاد مختلف تولید می شود. هر چقدر ضخامت و ابعاد سنگ بیشتر باشد، قیمت سنگ نیز بیشتر می شود. کیفیت و جنس متریال های استفاده شده نیز تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری و زیبایی سنگ و همینطور قیمت سنگ دارد. اگر قصد خرید این سنگ با قیمت استثنایی در ابعاد و متراژ مختلف را دارید، حتما با ما تماس بگیرید. از دیگر محصولات باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

مرمریت دهبید زارعی _ سنگ مرمریت هرسین _ مرمریت آباده ایرجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »