سنگ تراورتن ابیانه سفید

سنگ تراورتن ابیانه سوپر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن سوپر ابیانه یکی از خیره کننده ترین سنگ های ساختمانی زمینه سفید می باشد. این سنگ علاوه بر کیفیت بسیار عالی و تخلخل مناسب، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.


سنگ تراورتن ابیانه سوپر

تراورتن ابیانه جزء مشهور ترین و پرفروش ترین سنگ های تراورتن زمینه روشن بازار می باشد. زمینه رنگی این سنگ سفید روشن همراه با رگه ها و هاله های تیره می باشد. تراورتن سوپر ابیانه از تم رنگی سفید یکدست و درخشانی برخوردار است و قیمت بسیار مناسبی دارد. این سنگ از یک معدن با سینه کار های مختلفی استخراج می شود که تقریبا از تمام سینه کار های این معدن، یک نوع سنگ با کیفیت تقریبا مشابه استخراج می شود.

تراورتن ابیانه سوپر از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به سنگ های تراورتن سفید عباس آباد و یا تراورتن دره بخاری دارد، با این تفاوت که ابیانه، از میزان تخلخل بیشتری در مقایسه با سنگ عباس آباد است. اما قیمت بسیار مناسب تراورتن سفید ابیانه، شایان ذکر می باشد. سنگ تراورتن ابیانه به صورت کوپ و تایل به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. زیرا این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ عباس آباد دارد، تم رنگی آن سفید است و قیمت بسیار مناسبی دارد.

تراورتن سفید ابیانه سوپر ممتاز

ویژگی های بسیار خوب این سنگ

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد. به همین دلیل گزینه ی مناسبی برای اجرای نما های برجسته ی رومی می باشد.

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و انتخاب مناسبی برای نمای مناطق سردسیر و مرطوب است.
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست و براق
  • قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر سنگ های تراورتن سفید

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

 

موارد استفاده از سنگ تراورتن ابیانه سوپر

این سنگ بیشتر به صورت عرض 40 طولی و به صورت صیقلی فرآوری می گردد. از سنگ های تراورتن سفید ابیانه بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان ها استفاده می شود. با ترکیب و تلفیق تراورتن ابیانه سوپر با سنگ هایی همچون تراورتن سیلور تکاب یا سنگ طرح چوب و یا آجرنما، نما های مدرن جذابی را طراحی می کنند. برای نما های مرتفع بهتر است از اسکوپ استفاده شود.

  • نما ی اصلی ساختمان ها
  • نما های مدرن، کلاسیک و رومی
  • دیوار های داخلی ساختمان های لوکس
  • پوشش دیوار های مجتمع های تجاری و اداری
  • سنگفرش محوطه های بیرونی و یا پشت بام
  • دکوراسیون داخلی واحد های اداری با تلفیق سنگ مرمریت مشکی
  • ساخت نرده سنگی و صراحی

سنگ تراورتن ابیانه صلصالی

معدن و قیمت سنگ تراورتن ابیانه

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع گردیده است. این معدن دارای سینه کار های مختلفی از جمله معدن اسماعیلی، معدن گودرزی و معدن ابیانه صلصالی می باشد و جزء فعال ترین معادن سنگ ساختمانی کشور به حساب می آید

اگرچه پارامتر هایی همچون طول و ارتفاع سنگ، کیفیت ساب، برش و فرآوری سنگ و میزان یکدستی سورت بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد. با این حال این سنگ از قیمت بسیار مناسبی نسبت به سنگ های زمینه سفید مشابه خود برخوردار است. این سنگ سورت بندی های مختلفی نیز دارد و هر چقدر تم رنگی سنگ روشن تر و سفید تر باشد و سطح آن رگه و هاله ی کمتری داشته باشد، قیمت آن افزایش پیدا می کند.

کیفیت ساب و فرآوری سنگ نیز در تعیین قیمت سنگ های ساختمانی بسیار تاثیر گذار است. خیلی از افراد متوجه این موضوع نمی شوند ولی هر چقدر در فرآوری سنگ از مواد باکیفیت تری استفاده شده باشد، ماندگاری و زیبایی سنگ افزایش پیدا می کند. صنایع سنگ هویدا با تولید و تامین انواع سنگ های تراورتن و ارائه ی فروش با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت، آماده همکاری با شما عزیزان است. از دیگر سنگ های باکیفیت مشابه باید اشاره نمود به:

تراورتن کرم تکاب _ سنگ تراورتن آبگرم محلات _ تراورتن حاجی آباد _ سنگ تراورتن دهشیر _ ترامیت سفید همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط