سنگ اسلب چینی نیریز سوپر

سنگ اسلب چینی نیریز

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب نیریز، با زمینه سفید رنگ و رگه های خاکستری، از محبوب ترین سنگ های چینی به حساب می آید. اسلب چینی نیریز از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و در پروژه های ساختمانی، بسیار پر کاربرد می باشد.


اسلب چینی نیریز

سنگ چینی نیریز با زمینه رنگی سفید و رگه های ریز خاکستری رنگ، جزو پر طرفدار ترین سنگ های چینی به حساب می آید. این سنگ علاوه بر قیمت بسیار مناسب، از ویژگی های بی نظیری برخوردار می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم. کیفیت بسیار خوب این سنگ و تم رنگی جذاب آن، سبب گردیده تا تبدیل به یک سنگ معروف جهانی گردد. معمولا سنگ نیریز را در ابعاد اسلب و تایل فرآوری می کنند. از نظر ظاهری، این سنگ شباهت بسیار زیادی با سنگ چینی ازنا دارد. سنگ چینی ازنا نیز در دسته سنگ های با کیفیت قرار دارد و همانند سنگ نیریز، زیبایی خارق العاده ای دارد.

ویژگی های سنگ چینی نیریز

سنگ اسلب چینی نیریز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و نسبت به سنگ های سفید وارداتی، با قیمت بسیار مناسبی همراه است. از بهترین ویژگی های این سنگ می توان اشاره نمود به:

تراکم بسیار خوب این سنگ، از دلایل ساب پذیری عالی آن است. این سنگ از ساب پذیری فوق العاده خوبی برخوردار است و سطح آن براق و درخشان می باشد.

یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب سنگ نیریز، جذب آب بسیار پایین آن است. از این سنگ می توان در محیط های مرطوب نیز استفاده نمود.

مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالای سنگ چینی نیریز، سبب گردیده تا از آن بدون هیچ دغدغه ای در محیط های پر رفت و آمد نیز استفاده کنند. این سنگ نسبت به مواد اسیدی و قلیایی خانگی مانند سرکه و آبلیمو نیز مقاوم است و می توان از آن به عنوان سنگ کابینت استفاده نمود.

یکی دیگر از مزیت های خوب این سنگ، قابلیت ایجاد قاب های بوک مچ و فورمچ می باشد. قاب های بوک مچ از دو ورق سنگ اسلب تشکیل شده اند که نقش و نگار هر ورق در سنگ دیگر ادامه پیدا می کند و طرح و نقش جذابی را بوجود می آورد. قاب های فورمچ نیز به همین صورت و از چهار ورق سنگ اسلب تشکیل می شوند.

اسلب چینی نیریز

کاربرد سنگ اسلب چینی نیریز

سنگ های اسلب نیریز، علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند، از قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشند. از اسلب های این سنگ در ساختمان های مجلل برای ایجاد فضایی دلنشین استفاده می کنند. با تلفیق سنگ های مرمریت مشکی همچون اسلب مشکی لاشتر یا اسلب مرمریت گلدن بلک با این سنگ، می توان دکوراسیون های جذابی را طراحی نمود.

  • سنگ کف پارکینگ
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • سنگ کانتر و رویه کابینت
  • دکوراتیو ویترین مغازه ها
  • بدنه دیوار های بیرونی نما
  • پوشش دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی
  • دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری و بدنه لابی هتل ها
  • سنگ فضای پشت تی وی
  • دستگاه پله و بدنه دیوار پله
  • و …

قیمت سنگ اسلب چینی نیریز

پارامتر های بسیار زیادی هستند که بر قیمت یک سنگ تاثیر می گذارد و همه ی آنها در تعیین قیمت این سنگ نیز صدق می کند. از مهمترین آن ها سورت سنگ می باشد. این سنگ سورت کمی دارد و سورت سوپر آن دارای زمینه ای سفید و بدون لکه و رگه یا کمترین میزان رگه می باشد.

ابعاد و ضخامت سنگ های نیز تاثیر بسیار زیادی بر قیمت سنگ می گذارد. سنگ های اسلب ابعاد بزرگی دارند و فرآوری آنها نیز مشکل است. هر چقدر ابعاد سنگ بیشتر باشد قیمت سنگ نیز بیشتر است. ضخامت سنگ های اسلب معمولا 2 سانت می باشد. اما گاهی اسلب این سنگ را با ضخامت 3 سانت جهت صادرات به کشور های خارجی تولید می کنند. هر چقدر ضخامت سنگ بیشتر باشد، قیمت سنگ نیز بیشتر است.

کیفیت ساب، برش و فرآوری سنگ از دیگر معیار های بسیار مهم در تعیین قیمت سنگ است. به طور کلی در تولید و فرآوری سنگ های اسلب، از توری های فایبرمش جهت مقاوم سازی سنگ استفاده می کنند. هر چقدر ساینده های سنگ مرغوب تر باشند، سنگ ساب بهتری خورده و در نتیجه سطح براق و درخشان تری خواهد داشت.

معدن سنگ چینی نیریز

معدن سنگ نیریز در استان فارس، شهرستان نیریز، کیلومتر ۴۵ جاده نیریز به آباده منطقه تنگ حنا واقع گردیده است. معادن این سنگ در سال ۱۳۷۰ با هدف اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی شروع به کار کرد. امروزه این معدن به یکی از مهمترین معادن سنگ تزئینی ایران شناخته می شود و هر ساله سهم عمده ای از تامین سنگهای ساختمانی را در بازار مصرف داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است. از دیگر سنگ های مشابه می توان اشاره کرد به:

اسلب چینی الیگودرز، سنگ چینی سایمون

اسلب سفید نیریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »