اسلب مایا تاسوس

سنگ اسلب مایا

فهرست مطالب این نوشته

سنگ چینی مایا یکی از مشهور ترین سنگ های کریستالین ماربل جهان می باشد که از معادن یونان استخراج می شود. زمینه رنگی این سنگ سفید همراه با خطوط خاکستری رنگ می باشد.


سنگ اسلب سفید مایا

سنگ چینی مایا تاسوس با نام تجاری Thassos  یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین سنگ های چینی سفید است. این سنگ در بازار با نام اسلب سفید مایا تاسوس شناخته می شود و در دسته ی سفید ترین سنگ های چینی جهان قرار دارد.

زمینه ی رنگی این سنگ سفید می باشد که در برخی از سورت های آن گاها همراه با خطوط نامنظم و کم رنگ خاکستری و طوسی می باشد که در سطح آن به صورت منظم قابل مشاهده می باشد. سورت های سوپر سنگ مایا دارای تم رنگی سفید و سطحی کاملا یکدست و بسیار زیبا می باشد و تنها همین ویژگی سبب محبوبیت دوچندان آن گشته است.

سنگ سفید مایا تاسوس یونان

معدن سنگ چینی مایا

این سنگ از معادن مناطق شمالی کشور یونان در درام، در نزدیکی مرز بلغارستان استخراج می شود. معمولا این سنگ به صورت کوپ و یا فرآوری شده به صورت اسلب، به کشور های مختلف در سراسر جهان صادر می گردد.

کشور ایران نیز یکی از وارد کننده های این سنگ است که در ابعاد اسلب سایز بزرگ این سنگ را وارد می کند. از نظر ظاهری این سنگ شبیه به سنگ های چینی ازنا، اسلب چینی الیگودرز و یا چینی نیریز می باشد. سنگ های اسلب چینی سفید ایران نیز از کیفیت بسیار خوب و ظاهر زیبایی برخوردار هستند و در سراسر دنیا شهرت جهانی دارند.

 

ویژگی های سنگ اسلب مایا تاسوس

  • جذب آب بسیار پایین
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • تم رنگی سفید و سطح یکدست
  • مقاومت فشاری و سایشی بالا
  • تراکم بسیار بالا
  • استحکام بسیار خوب و ماندگاری فوق العاده بالا
  • مقاوم در برابر مواد اسیدی خانگی همچون آبلیمو و آبغوره

در واقع کیفیت خارق العاده ی این سنگ، سبب شهرت جهانی آن گشته است و به عنوان یکی از بهترین سنگ های تزئینی در سراسر دنیا شناخته می شود. این سنگ نسبت به مواد شیمیایی اسیدی یا قلیایی خانگی همچون آبلیمو و آبغوره بسیار مقاوم است و در صورت تماس با این مواد به هیچ عنوان دچار لک نمی شود.

نظافت این سنگ نیز بسیار آسان است و تنها با یک دستمال نم دار و یا مایع ظرفشویی تمیز می شود. البته این سنگ نسبت به مواد شوینده ی قوی نیز مقاوم است.

سنگ اسلب چینی مایا تاسوس

موارد استفاده از سنگ اسلب چینی مایا

از این سنگ به دلیل قیمت نسبتا بالا، در اماکن لوکس و مجلل استفاده می شود. استفاده از اسلب های مایا به عنوان کفپوش هتل ها و واحد های تجاری یا مسکونی، پوشش دیوار های لابی و دکوراسیون های داخلی استفاده می شود.

استفاده در سرویس های بهداشتی و حمام ها از دیگر کاربرد های این سنگ است. از این سنگ در سرویس های بهداشتی ساختمان های تجاری لوکس استفاده می شود.

نمای داخلی ساختمان و دکوراسیون داخلی منازل شیک و مجلل. استفاده به عنوان سنگ پشت تی وی روم و دیگر مکان ها.

استفاده به عنوان سنگ رویه کانترتاپ ها، میز های پیشخوان و حتی سنگ رویه کابینت در ساختمان های لوکس اداری و مسکونی، از بهترین کاربرد های این سنگ سفید می باشد.

با تلفیق و ترکیب این سنگ با سنگ های مشکی همچون اسلب مرمریت لاشتر یا اسلب مشکی الیگودرز، می توان طرح های بی نظیری را خلق کرد.

بازرگانی سنگ هویدا با تامین انواع سنگ های اسلب وارداتی با بهترین قیمت، آماده همکاری با شما دوستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »