اسلب مرمریت لاشتر صادراتی

قیمت اسلب مرمریت لاشتر

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت لاشتر دارای زمینه رنگی مشکی مایل به طوسی با خطوط کم و زیاد سفید می باشد. قیمت اسلب مرمریت لاشتر با توجه به طرح و نقش بسیار زیبا و کیفیت خارق العاده آن، در مقایسه با سنگ های مشابه خود، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.


سنگ اسلب مرمریت لاشتر

مرمریت لاشتر یکی از معروف ترین و باکیفیت ترین سنگ های مرمریت جهان است که دارای تم رنگی مشکی طوسی همراه با خطوط سفید می باشد. این سنگ شباهت بسیار زیادی به سنگ پیترا گری ایتالیا دارد، به همین سبب شهرت جهانی پیدا کرده است. از نظر مقاومت و استحکام این سنگ بی نظیر است و در انواع مختلف صیقلی، چرمی، مات یا هوند، تیشه ای، و بوش همر فرآوری می گردد.

سنگ های اسلب لاشتر در دو گرید A و گرید B سورت بندی می شوند. این دسته بندی بر اساس میزان پر خط و یا کم خط بودن سنگ، کیفیت سنگ و طرح و نقش زیبای سنگ می باشد. معمولا اسلب های گرید A جهت صادرات به کشور های بسیار زیادی، دسته بندی می شوند. این سنگ از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به سنگ مرمریت نجف آباد نیز دارد. جهت استعلام قیمت اسلب مرمریت لاشتر، با ما تماس بگیرید.

قیمت سنگ اسلب لاشتر

ویژگی های سنگ اسلب لاشتر

سنگ مرمریت لاشتر یکی از مستحکم ترین سنگ های مرمریت است که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. تولید و فرآوری های مختلفی از جمله تیشه ای، چرمی و بوش همر تنها بر روی سنگ های مقاوم انجام می گیرد که سنگ لاشتر تمام فاکتور های لازم جهت تولید به روش های گوناگون را دارد. از ویژگی های این سنگ بی نظیر می توان اشاره نمود به:

سنگ لاشتر از تراکم بسیار بالایی برخوردار است و مقاومت فشاری بسیار بالایی دارد. این سنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه، سایش و خط و خش نیز دارد.

این سنگ جذب آب بسیار پایینی دارد و به عبارتی جذب آب و رطوبت این سنگ، صفر می باشد. همین مزیت سبب گردیده تا از این سنگ در مکان هایی همچون سروسی های بهداشتی ساختمان های لوکس استفاده نمود.

طرح و نقش بی نظیر این سنگ و سطح براق و صیقلی ( در صورت فرآوری به صورت سابیده)، در کنار ماندگاری بالا، از دیگر ویژگی های این سنگ می باشد. سنگ لاشتر استحکام و طول عمر بسیار بالایی دارد و سالیان سال بدون از دست دادن ظاهر زیبای خود، جذابیت خود را به همراه دارد.

 

نکات مهم و ضروری در رابطه با سنگ لاشتر

استفاده از این سنگ در قسمت های خارجی ساختمان و محوطه های بیرونی توصیه نمی شود. زیرا در هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ظاهر زیبای خود را از دست می دهد و به اصطلاح بور یا روشن می شود.

به طور کلی از سنگ های مرمریت مشکی نباید در قسمت هایی همچون آشپزخانه که در معرض اسید های خانگی مانند آبلیمو قرار دارند، استفاده نمود. زیرا در هنگام تماس با این مواد، باعث ایجاد لکه های بور و روشن در سطح سنگ می شوند. البته امروزه با پیشرفت علم و با استفاده از مواد آبگریز نانو، این مشکل تا حد بسیار زیادی برطرف شده است.

بهترین سنگ برای استفاده در آشپزخانه، حمام و دستشویی، سنگ گرانیت مشکی بلک زبرا و یا اسلب مشکی الیگودرز می باشد که با طرح و نقش فوق العاده زیبایی همراه است. برای آشنایی با سنگ های مناسب فضای آشپزخانه، مطالبی را که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

سنگ اسلب مرمریت لاشتر

موارد استفاده از اسلب مرمریت لاشتر

اسلب های لاشتر دارای دو نوع پر خط و کم خط می باشد و با توجه به نیاز مشتری به صورت صیقلی، چرمی و مات فرآوری می شود. از اسلب های لاشتر در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود و سبب ایجاد فضایی دلنشین و خاص می گردد. ترکیب این سنگ تیره بسیار زیبا با سنگ های اسلب سفید همچون سنگ چینی ازنا و سنگ چینی الیگودرز، زیبایی خارق العاده ای را به ارمغان می آورد. از کاربرد های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • دیوار های داخلی ساختمان
  • دیواره لابی هتل ها و سنگ کف
  • سنگ کف مجتمع های تجاری
  • دکوراتیو و ویترین مغازه های لوکس
  • سرویس های بهداشتی
  • سنگ فضای تی وی روم
  • سنگ کابینت و فضای آشپزخانه
  • سرویس پله و بدنه دیوار پله

 

قیمت سنگ اسلب مرمریت لاشتر

پارامتر های مختلفی بر قیمت این سنگ تاثیر می گذارد. به طور مثال ابعاد و ضخامت سنگ ها هرچقدر بیشتر باشد، قیمت سنگ بیشتر است. سنگ های اسلب را معمولا با ضخامت 2 و 3 سانت فرآوری می کنند که هر چقدر ضخامت سنگ بیشتر باشد، قیمت سنگ افزایش پیدا می کند. همانطور که در ابتدا اشاره شد، این سنگ در دو گرید A و B بر اساس میزان خط و رگه، سورت بندی می شوند. سنگ های اسلب گرید  A کیفیت صادراتی دارند و از خطوط بسیار کم و زیبایی برخوردار هستند و قیمت بیشتری نیز دارند.

در برخی از سورت های ضعیف این سنگ، سوختگی، رنگ پریدگی و رگه های زرد مشاهده می شود که سبب کاهش قیمت سنگ می گردند.

یکی از پارامتر های بسیار مهم تاثیر گذار بر قیمت سنگ کیفیت فرآوری و نحوه ی فرآوری سنگ می باشد. بر روی این سنگ فرآوری های مختلفی از جمله صیقلی، بوش همر، چرمی، تیشه ای و … انجام می گیرد که کیفیت فرآوری هر کدام از آن ها نیز بسیار مهم می باشد.

اما به طور کلی این سنگ قیمت مناسبی دارد و در ایران و جهان به دلیل قیمت مناسب و طرح و نقش عالی، در ابعاد مختلف خریداری و مصرف می گردد. بازرگانی هویدا با تاسیس یک شوروم در استان قم و تولید تخصصی سنگ لاشتر در محمود آباد اصفهان، آماده همکاری با سازندگان و مهندسان می باشد.

بسته بندی سنگ اسلب لاشتر

معدن سنگ مرمریت مشکی لاشتر

معدن سنگ لاشتر با استخراج ماهیانه 3000 تن و ذخیره حدود 360،000 تن مرمریت لاشتر در استان اصفهان و در فاصله 35 کیلومتری جنوب اصفهان در منطقه لاشتر قرار گرفته است. معادن سنگ لاشتر در این منطقه و بین دو رشته کوه شیدان و کلاه قاضی واقع شده است این سنگ جزء مشهور سنگ های مرمریت در جهان است و در ابعاد اسلب با ضخامت های مختلف به تمام کشور های دنیا صادر می گردد. از دیگر سنگ های اسلب مرمریت با کیفیت مشابه می توان اشاره نمود به:

مرمریت مشکی اسپایدر، مرمریت مارشال، مرمریت گلدن بلک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »