سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر

سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر از باکیفیت ترین سنگ های تراورتن بازار محسوب می شود. این سنگ از معادن استان یزد شهرستان دهشیر استخراج می گردد و به دو صورت موجدار و بی موج فرآوری می شود.


سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر

سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر دارای زمینه رنگی کاملا یکدست و براق کرم، عسلی و یا شکلاتی بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این سنگ در ابعاد مختلف اسلب، طولی و غیره فرآوری می شود و جهت به کار بردن در مکان های مختلف ساختمان استفاده می گردد.

تراورتن شکلاتی دهشیر به دلیل تخلخل بسیار مناسب و چسبندگی خوبی که با ملات دارد و از طرفی سطح براق و یکدست، از سنگ های پرفروش محسوب می شود. از لحاظ قیمتی، این سنگ قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و سورت های مختلف این سنگ بر قیمت سنگ تاثیر تاثیر می گذارد. از لحاظ ظاهری برخی از سورت های این سنگ شباهت بسیار زیادی به سنگ تراورتن بمانی نژاد دارد. سنگ تراورتن بمانی جزء باکیفیت ترین سنگ های موجود در بازار است.

سنگ تراورتن دهشیر در ابعاد مختلف تایل عرض 40 به صورت صیقلی و موجدار جهت صادرات تولید می شود. به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوبی که دارد، این سنگ در متراژ های بسیار بالا به کشور های زیادی صادر می گردد.

 

ویژگی های بسیار خوب این سنگ

سنگ تراورتن دهشیر از تراکم بالایی برخوردار است و به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود. تم رنگی کاملا یکدست و سطح براق تراورتن سوپر دهشیر، از دلایل محبوبیت این سنگ می باشد.

سنگ تراورتن دهشیر استحکام بسیار خوبی دارد. تراکم مناسب آن و بافت متخلخل این سنگ یکی از مزیت های بسیار خوب تراورتن دهشیر است که سبب گردیده تا از وزن سبکی برخوردار باشد. خلل و فرج موجود در بافت این سنگ، موجب چسبندگی بسیار خوب آن با ملات دیوار نما می گردد.

تراورتن کرم شکلاتی دهشیر از تم رنگی بسیار زیبا و سطح براق و درخشانی برخوردار است. این سنگ ساب پذیری بسیار خوبی دارد و سطح صیقلی آن، زیبایی خاصی به محیط اطراف خود منعکس می کند.

یکی از مزیت های بسیار خوبی که این سنگ دارد، این سنگ که با محیط های مختلفی سازگار است. اگر کیفیت سنگ و کیفیت فرآوری این سنگ خوب باشد، شوره نمی زند و می توان از آن در مناطق مختلف کشور استفاده نمود. شایان ذکر است که معدن دهشیر، سینه کار های مختلفی دارد که برخی از آنها شوره می زند و برخی از آنها خیر.

قیمت بسیار مناسب و ظاهر زیبای تراورتن دهشیر، بهترین ویژگی این سنگ می باشد. این سنگ در دسته ی سنگ های ارزان قرار دارند.

تراورتن بمانی نژاد موجدار

موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر

سنگ های تراورتن سوپر شکلاتی از زمینه رنگی کاملا یکدست و براق برخوردار هستند و بیشترین کاربرد را در نما های رومی و کلاسیک دارند.

از این سنگ می توان در نمای بیرونی ساختمان های مناطق سردسیر، گرمسیر و مرطوب استفاده نمود. دوام و ماندگار بالای این سنگ از مزیت های خوب آن می باشد. با ترکیب این سنگ زیبا با سنگ های سفید همچون ترامیت همدان یا تراورتن سفید عباس آباد، می توان نما های جذابی را طراحی نمود. برای آشنایی با سنگ ترامیت سفید همدان، حتما مقاله ای را که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

  • نمای بیرونی ساختمان ها، نمای کلاسیک
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان و پشت بام
  • محوطه سازی
  • ساخت مصنوعات سنگی، صراحی، آبنما و …

 

معدن سنگ تراورتن دهشیر

معدن این سنگ در استان یزد، شهرستان تفت، دهستان دهشیر قرار دارد. این معدن سینه کار های مختلفی دارد که از بهترین آنها که به هیچ عنوان شوره نمی زند و سنگ آن معدن بیشتر جهت صادرات تولید و فرآوری می شود، باید به معدن منصوری اشاره کرد.

صنایع سنگ هویدا با تولید انواع سنگ تراورتن و مرمریت با کیفیت داخلی و صادراتی، همراه با قیمت استثنایی و کیفیت بسیار بالا آماده همکاری با بازرگانان، سازندگان و طراحان است.

از دیگر محصولات باکیفیت با قیمت بسیار مناسب می توان اشاره کرد به:

تراورتن عسلی یزدتراورتن کرم کاشان _ تراورتن آبگرم محلات _ سنگ تراورتن تکاب _ تراورتن کرم روشن لوشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط