سنگ تراورتن حاجی آباد درجه 1

سنگ تراورتن حاجی آباد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از مشهور ترین سنگ های ساختمانی با تم رنگی کرم روشن تا تیره می باشد. این سنگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و قیمت مناسبی دارد. معدن سنگ حاجی آباد در استان مرکزی و در شهرستان محلات واقع شده است.


سنگ تراورتن حاجی آباد

تراورتن حاجی آباد جزء مرغوب ترین و باکیفیت ترین سنگ های تراورتن مورد استفاده در نما می باشد. این سنگ در رنگ های مختلف کرم روشن تا تیره، عسلی و شکلاتی و به دو صورت موجدار و بی موج فرآوری می گردد. فرآوری به صورت صیقلی و چرمی نیز بر روی این سنگ انجام می شود.

این سنگ بهترین گزینه برای استفاده در نما های رومی و کلاسیک در مناطق سردسیر و مرطوب می باشد. به طور کلی سنگ های تراورتن جزء پر کاربرد ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شوند و بیشترین کاربرد را در نما های بیرونی ساختمان دارند. وجود بافت متخلخل بسیار خوب و وزن سبک سنگ تراورتن حاجی آباد و از طرفی، تولید انبوه این سنگ از مزیت های بسیار خوب این سنگ محسوب می شود. از نظر ظاهری، سنگ حاجی آباد شباهت بسیار زیادی به برخی از سورت های سنگ تراورتن تکاب نیز دارد.

 

ویژگی های تراورتن حاجی آباد

اگرچه این سنگ از سینه کار های مختلف با تم های رنگی متفاوت استخراج می شود، اما کیفیت این سنگ تغییر چندانی نمی کند و از نظر کیفی همچنان در دسته سنگ های باکیفیت بازار شناخته می شود. بهترین مزیت این سنگ، تخلخل بسیار کم این سنگ و تراکم بالای آن است. سنگ حاجی آباد جنسیت استخوانی دارد و در هنگام برش و ابزار زنی های مختلف نما های برجسته رومی، به هیچ عنوان ترک نمی خورد و دچار شکستگی نمی شود. از طرفی بافت بسیار زیبا و متخلخل این سنگ، چسبندگی فوق العاده خوبی با ملات نما ایجاد می کند.

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل کم
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • به هیچ عنوان شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق و درخشان
  • قیمت مناسب و تولید انبوه

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و سالیان سال ظاهر زیبای خود را حفظ می کند.

سنگ تراورتن حاجی آباد کرم عسلی

موارد استفاده از سنگ تراورتن حاجی آباد

از این سنگ بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان های زیبا استفاده می شود. تلفیق آجرنما یا سنگ های طرح چوب با سورت های سوپر این سنگ، نما های مدرن فوق العاده زیبایی را خلق می کند. کیفیت و جنسیت بسیار خوب این سنگ سبب شده تا از آن به عنوان سنگفرش های قسمت های مختلف ساختمان نیز استفاده کنند.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • استفاده در ساخت آب نما
  • سنگفرش محوطه های بیرونی و پشت بام
  • پوشش دیوار راه پله و پارکینگ

 

معدن سنگ حاجی آباد

معدن این سنگ در استان مرکزی و در حومه های شهرستان محلات قرار دارد. معادن سنگ تراورتن کرم حاجی آباد با استخراج ماهیانه حدود 75 هزار تن اقدام به استحراج کوپ، از فعال ترین معادن سنگ تراورتن ایران محسوب می شود. از این معادن، سنگ باکیفیت حاجی آباد در سورت های بسیار زیاد و مختلفی استخراج می شود و در هر رنج قیمتی، می توان یک سنگ زیبا از این معدن را خریداری کرد. اگر قصد دارید تا این سنگ را با بهترین کیفیت فرآوری همراه با قیمت استثنایی خریداری کنید، حتما با ما تماس بگیرید. از دیگر محصولات باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ تراورتن عباس آباد _ تراورتن رامشه ممتاز _ سنگ تراورتن محلات _ تراورتن کرم طرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط