تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

تراورتن عباس آباد سفید ممتاز

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن عباس آباد سفید ممتاز، مشهور ترین و با کیفیت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید که سورت های مختلف و بسیار زیادی دارد. سورت ممتاز این سنگ از زمینه رنگی سفید و از کمترین رگه و هاله برخوردار است. قیمت این سنگ نیز بر اساس ظاهر سنگ و کیفیت فرآوری آن تعیین می گردد.


تراورتن عباس آباد سفید ممتاز

تراورتن عباس آباد، مشهور ترین و باکیفیت ترین سنگ تراورتن نما محسوب می شود. این سنگ به دو صورت موج دار و بی موج برش داده می شود و در رنگ های سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود. معمولا سنگ هایی که به صورت موجدار فرآوری می شوند، به کشور های خاورمیانه صادر می شوند.

تراورتن سفید ممتاز عباس آباد، یکی از سورت های بسیار خوب  این سنگ می باشد که سطحی تقریبا یکدست همراه با هاله ها و موج های کمرنگ دارد. این سنگ در نمای بیرونی ساختمان های مجلل، در نما های رومی، کلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ از نظر ظاهری، شباهت زیادی به سنگ تراورتن دره بخاری و تراورتن سفید آتشکوه دارد.

سنگ تراورتن عباس آباد سوپر

ویژگی های بسیار خوب این سنگ

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید. معدن این سنگ سینه کاری های مختلفی دارد. اما تمام سنگ های معادن عباس آباد، از ویژگی های تقریبا مشترکی برخوردار هستند.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود. سنگ عباس آباد می تواند بهترین گزینه برای نمای بیرونی ساختمان ها باشد زیرا که ویژگی های بسیار خوبی دارد. از جمله:

سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از بهترین سنگ های تراورتن است که می توان از آن در انواع مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک نیز استفاده کرد. این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را در هر منطقه با شرایط مختلف آب و هوایی حفظ می کند.

این سنگ به دو صورت موجدار و بی موج و در ابعاد مختلف تایل، پلاک های عرض 40 و 30 طولی و همینطور اسلب فرآوری می شود. فرآوری های مختلف صیقلی و چرمی نیز بر روی این سنگ، با توجه به سفارشات مشتری صورت می گیرد.

تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسب این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید. وجود خلل و فرج در بافت این سنگ سبب گردیده تا چسبندگی بسیار خوب با ملات سیمان پیدا کند. نکته قابل توجه قبل از استفاده از هر سنگ تراورتن در نمای ساختمان، استفاده از اسکوپ و مخلوط ملات با چسب بتن می باشد. وجود حفره ها و خلل و فرج در بافت سنگ، اصلی ترین دلیل وزن سبکتر آنها نسبت به سایر سنگ های ساختمانی است.

ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشان برخوردار است. هاله های موجود در سطح این سنگ به زیبایی این سنگ افزوده است و حس طبیعی بودن را به محیط اطراف خود القا می کند. به جرعت می توان گفت که بهترین مزیت این سنگ طول عمر بسیار بالا و ماندگاری خوب این سنگ می باشد.

 

کاربرد این سنگ بسیار زیبا در صنعت ساختمان

از آنجایی که این سنگ هم از کیفیت کم نظیر و هم از ظاهر فوق العاده زیبا و شیک برخوردار است، اغلب در نمای ساختمان های لوکس و مجلل استفاده می شود. یکی از ویژگی های خیلی خوب این سنگ که در قسمت فوق اشاره نشد، قابلیت برش و ابزار خوری آن است. به راحتی می توان این سنگ را برش داد و ابزار های مختلفی بر روی آن ایجاد کرد. این سنگ به هیچ عنوان دچار ترک یا شکستگی در هنگام برش نمی شود.

جهت استفاده از هر سنگ ساختمانی در نمای بیرونی فارغ از نوع و جنس سنگ، بهتر است تمام سنگ ها اسکوپ شوند تا خطر سقوط سنگ در دراز مدت به حداقل برسد. البته سنگ عباس آباد چسبندگی بسیار خوب و ایده آلی با ملات ماسه سیمان دارد. از کاربرد های این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • نما های برجسته و رومی ساختمان های مجلل
  • نمای مدرن و تلفیق با سنگ تراورتن سیلور یا سنگ طرح چوب
  • پوشش دیوار های داخلی ساختمان
  • ساخت شومینه، گلدان، مجسمه و …
  • سنگفرش محوطه های بیرونی

این سنگ در ابعاد عرض 40 طولی و سایز های مختلف تایل، به دو روش موجدار و بی موج و در دو نوع صیقلی یا چرمی تولید می گردد. استفاده از تایل های تراورتن چرمی در فضای داخلی ساختمان، حس کلاسیک و شکوه خاصی به فضای اطراف خود می بخشد.

 

معدن سنگ تراورتن عباس آباد

معدن این سنگ در شهرستان محلات (شهر نیم ور) در روستای باقرآباد استان مرکزی قرار دارد. منطقه نیم ور در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب تهران و مابین شهرهای دلیجان و محلات قرار دارد. منطقه نیم ور، پر از کوه‌های سنگی و معادن سنگ غنی تراورتن، فلوئورین و سنگ‌ های تزیینی است. از معدن سنگ عباس آباد ماهانه بیش از 000 90 تن سنگ تراورتن استخراج می‌شود. از معروف ترین سینه کار های این معدن می توان به سینه کار عرب، معدن قاسمی فر، سینه کار حاج عبدلی، حسنی پور و … اشاره کرد. این معدن در نزدیکی معدن سنگ تراورتن حاجی آباد واقع شده است.

تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد ممتاز

تراورتن عباس آباد ممتاز، جزء باکیفیت ترین سورت های این سنگ می باشد که از سطح سفید، براق و یکدستی برخوردار می باشد و رگه و هاله های سطح سنگ، بسیار کم رنگ و محو می باشد. این سنگ از زیبایی خاصی برخوردار است و قیمت آن مناسب می باشد.

به طور کلی سورت سنگ، قد و پای سنگ، ضخامت سنگ، کیفیت ساب و براق بودن سنگ و گونیا بودن سنگ، از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل بر قیمت سنگ می باشد. با توجه به افزایش قیمت تمامی سنگ های تراورتن موجود در بازار، قیمت سنگ عباس آباد نیز افزایش پیدا کرده است و در دسته ی سنگ های گران قیمت تراورتن قرار گرفته است. این سنگ بیشتر در نمای بیرونی ساختمان های لوکس، نما های رومی و کلاسیک و حتی مدرن استفاده می شود. اگر قصد خرید سنگ سفید برای نمای خود دارید و می خواهید هزینه ی چندانی نکنید، می توانید سنگ ترامیت همدان را برای ساختمان خود انتخاب کنید. البته قبل از خرید حتما راجب ویژگی ها و معایب این سنگ مطالعه کنید.

قیمت سنگ تراورتن ممتاز عباس آباد با توجه به کیفیت بسیار خوب آن، مناسب است. بازرگانی سنگ هویدا با تامین سورت های مختلف این سنگ و ارائه ی فروش با رقابتی ترین قیمت، آماده همکاری با شما عزیزان است. از دیگر محصولات باکیفیت می توان اشاره کرد به:

تراورتن ابیانه سفید ممتاز _ سنگ تراورتن آبگرم محلات _ تراورتن کرم روشن تکاب _ سنگ تراورتن کرم دهشیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط