تراورتن عباس آباد ممتاز +14سورت متفاوت

قیمت سنگ عباس آباد بی موج

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از زیبا ترین و باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی با تم رنگی سفید است که در میان طراحان و سازندگان شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دارد. قیمت سنگ عباس آباد بی موج به سورت سنگ بستگی دارد اما به طور کلی استفاده از آن در ساختمان جذابیتی منحصر به فرد به ساختمان می بخشد.


سنگ تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد با تم رنگی کرم بسیار روشن و سفید همراه با موج های طوسی جذاب در سطح سنگ، یکی از جذاب ترین سنگ های تراورتن نما در سراسر جهان محسوب می شود. رنگ روشن و جلای سطح این سنگ، چشمان هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند و بدون شک انتخاب خوش سلیقه هاست. این سنگ بسیار زیبا سورت های مختلف و بسیار زیادی دارد که هر چقدر تم رنگی سنگ سفید تر و سطح آن بدون لکه، رگه و هاله باشد، سنگ در دسته ی سوپر قرار می گیرد و قیمت آن افزایش می یابد.

تراورتن عباس آباد عمدتا در ابعاد پلاک عرض 40 طولی به صورت صیقلی یا چرمی تولید می شود. این سنگ در کارخانجات به روش های بی موج و موجدار برش داده می شود که سنگ های بدون موج محبوبیت بیشتری در میان طراحان و سازندگان دارند. قیمت سنگ عباس آباد بی موج نیز در مقایسه با سنگ های موج دار، تا حدودی بیشتر است. سنگ تراورتن عباس آباد بی موج ممتاز، از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ تراورتن ابیانه ممتاز دارد. با این تفاوت که کیفیت و جنسیت سنگ عباس آباد، به هیچ عنوان قابل قیاس با سنگ ابیانه نیست.

سنگ تراورتن عباس آباد به صورت برید شده به روش های چرمی یا صیقلی و حتی به صورت خام (کوپ) به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. این سنگ شهرت جهانی دارد و در سراسر دنیا به عنوان یک سنگ لوکس شناخته شده است و در ساختمان های لاکچری استفاده می شود.

تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

ویژگی های بسیار خوب تراورتن عباس آباد

از ویژگی های مشترک سنگ های تراورتن می توان به بافت متخلخل این سنگ ها یا وجود خلل و فرج در بافت این سنگ ها دانست. میزان خلل و فرج در سنگ ها بر کیفیت و ماندگاری سنگ تاثیر زیادی دارد. سنگ تراورتن عباس آباد به عنوان بهترین و باکیفیت ترین سنگ نمای ساختمان شناخته می شود و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. به طور مثال:

تراکم این سنگ بسیار بالاست و بافت متخلخل مناسبی دارد. سنگ عباس آباد به دلیل بافت متراکم، ساب پذیری بسیار عالی دارد و سطح آن براق است و همینطور مقاومت فشاری مناسبی دارد.

تراورتن عباس آباد به دلیل بافت متخلخل و جنسیت عالی که دارد، چسبندگی ایده آلی با ملات پیدا می کند. این سنگ دوام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت دارد و به هیچ عنوان شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

خلل و فرج موجود در بافت این سنگ، خاصیت عایق بودن نسبی در برابر حرارت و صدا دارد. سنگ های تراورتن در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم هستند.

سنگ تراورتن عباس آباد سورت های مختلف و بسیار زیادی دارد. حتی استفاده از ضعیف ترین سورت این سنگ در مناطق مرطوب یا سردسیر مثل شمال کشور، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و تا سالیان سال، ظاهر زیبای خود را حفظ می کند.

 

موارد استفاده از این سنگ در ساختمان

سنگ تراورتن عباس آباد سوپر در سایز های 40 طولی، تایل های عرض 40 و حتی اسلب تولید می شود. از این سنگ می توان در کلیه قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد. این سنگ بهترین گزینه برای نما های رومی ساختمان است زیرا در هنگام برش کاری و ابزار زنی، دچار شکستگی نمی شود. در واقع تراورتن عباس آباد قابلیت برش پذیری بسیار عالی دارد.

تلفیق تراورتن سفید عباس آباد بی موج با سنگ هایی همچون تراورتن سیلور تکاب یا تراورتن قرمز آذرشهر، زیبایی خارق العاده ای در ساختمان ایجاد می کند. ترکیب با سنگ طرح چوب در نما های مدرن نیز نمای جذابی را خلق می کند.

  • نما های رومی، کلاسیک و مدرن
  • دیوار های داخلی ساختمان، دیوار لابی هتل ها و ساختمان های لوکس
  • سنگفرش حیاط و سنگ کف مشاعات ساختمان
  • سنگ پله محیط های بیرونی ساختمان
  • تولید برخی مصنوعات سنگی مانند آبنما و گلدان یا ساخت صراحی و نرده سنگی

معدن سنگ تراورتن عباس آباد در استان مرکزی، شهرستان محلات و در نزدیکی شهر نیم ور قرار دارد. این معدن سینه کار های بسیار زیاد و مختلفی دارد که از همه ی آنها ماهانه بیش از هزار تن سنگ باکیفیت استخراج می شود. از معروف ترین معادن سنگ عباس آباد می توان به معدن حاج عبدلی، معدن نیکفر، سینه کار قاسمی فر، سینه کار عرب، سینه کار توکلی و … اشاره کرد.

تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

قیمت سنگ عباس آباد بی موج

سنگ تراورتن عباس آباد یک سنگ بسیار لوکس و لاکچری محسوب می شود، از این رو قیمت سنگ با توجه به ظاهر و کیفیت فرآوری آن باید همخوانی داشته باشد و مناسب باشد. پارامتر هایی که بر قیمت این سنگ تاثیر می گذارد ابعاد و ضخامت سنگ است. هر چقدر قد و پای سنگ ها بلند تر باشد و ضخامت سنگ استاندارد (1.8سانتی متر) باشد، قیمت سنگ بیشتر می شود. سنگ های پلاک طولی نباید چسبی باشند. سورت سنگ از دیگر معیار های بسیار مهم در قیمت گذاری سنگ است. هر چقدر سنگ بدون موج، کم رگه، سفید تر و یکدست تر باشد، قیمت سنگ بیشتر می شود.

کیفیت فرآوری نیز در قیمت گذاری سنگ بسیار مهم است. به عنوان مثال استفاده از مواد رزین و ماستیک باکیفیت، کیفیت ساب بالا و برش دقیق، در قیمت گذاری سنگ تاثیر زیادی دارد. سنگ تراورتن عباس آباد سنگی است که استفاده از آن در نمای ساختمان، به نوعی یک ارزش افزوده برای ساختمانتان محسوب می شود. بدین منظور که شما هر چقدر هزینه برای نمای ساختمان و سنگ نما کنید، در زمان فروش ملک، راحت تر می توانید واحد های آن ساختمان را بفروش برسانید. زیرا استفاده از این سنگ، زیبایی خارق العاده ای به محیط اطراف خود می بخشد. صنایع سنگ هویدا با تولید این سنگ در سورت های مختلف و ارائه ی فروش با بهترین قیمت، آماده ی همکاری با شما عزیزان است. از دیگر محصولات باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

تراورتن کرم روشن تکاب _ سنگ تراورتن دره بخاری _ تراورتن کرم دهشیر _ تراورتن آبگرم محلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط