قیمت سنگ تراورتن شکلاتی کاشان

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن کاشان با تم رنگی کرم، عسلی و شکلاتی از باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی است که در سطح آن موج های بسیار زیبا و جذابی مشاهده می شود. قیمت سنگ تراورتن شکلاتی کاشان بسیار مناسب و ارزان است و در کارخانجات اصفهان به صورت انبوه تولید می شود.


تراورتن شکلاتی کاشان

سنگ تراورتن شکلاتی کاشان که بعضاً با نام تراورتن شکلاتی آقا محمدی نیز نامیده می شود، جزء مرغوب ترین و باکیفیت ترین سنگ های شکلاتی دنیا محسوب می شود. این سنگ از زمینه رنگی یکدست و زیبایی برخوردار است و تخلخل پایین آن سبب گردیده تا ساب پذیری عالی داشته باشد.

سنگ تراورتن کاشان به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود و به صورت صیقلی یا چرمی در ابعاد اسلب، تایل و عرض 40 طولی تولید می گردد. این سنگ در سورت های مختلف در بازار عرضه می شود که از محبوب ترین آن ها تراورتن سوپر بی موج کاشان است. تراورتن کاشان علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت یکدست، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. به همین دلیل جزء پرفروش ترین سنگ های بازار به حساب می آید. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ تراورتن یزد با تم رنگی عسلی و شکلاتی دارد. معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان کاشان، جاده نراق، سه راه کله ارمک و در مجاورت روستای برز آباد واقع گردیده است.

سنگ تراورتن شکلاتی کاشان

ویژگی های تراورتن شکلاتی کاشان

سنگ های تراورتن کاشان جنسیت بسیار خوب و مرغوبی دارند و از نظر بافت و ساختار، نسبت به سایر سنگ های تراورتن، بافت متخلخل بیشتری دارد. این سنگ اغلب در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود و شوره نمی زند. اما بهتر است از سنگ تراورتن کاشان در نمای مناطق مرطوب و شمالی کشور استفاده نشود. قیمت سنگ تراورتن شکلاتی کاشان نیز بسیار مناسب و ارزان است.

  • تخلخل مناسب و وزن سبک
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • جذب آب پایین
  • تم رنگی زیبا و جذاب
  • دوام و مانگاری بالا
  • قیمت بسیار مناسب و تولید انبوه
  • چسبندگی بسیار خوب با ملات

 

موارد استفاده از تراورتن شکلاتی کاشان سوپر

سنگ تراورتن کاشان، جزء بهترین انتخاب ها برای استفاده در نمای کلاسیک مناطق با آب و هوای معتدل می باشد. این سنگ در تمام قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود. به طور کلی سنگ های تراورتن از گذشته تا به امروز به دلیل وزن سبکتر نسبت به سایر مصالح، دوام و ماندگاری بالا تر، ضد آتش بودن و تنوع فرآوان در طرح و رنگ، جزء محبوب ترین سنگ های نمای بیرونی ساختمان محسوب می شدند. از این سنگ ها در فضا های داخلی ساختمان نیز استفاده می شود.

  • نمای بیرونی ساختمان ها، نمای کلاسیک و رومی
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان و پشت بام
  • محوطه سازی
  • ساخت مصنوعات سنگی، صراحی، آبنما و …

تراورتن شکلاتی کاشان

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی کاشان

این سنگ سورت های مختلفی دارد و در کارخانجات به روش های مختلفی فرآوری می گردد. از این رو پارامتر های کلی که بر قیمت سنگ تاثیر می گذارند،عبارتند از:

ابعاد و ضخامت سنگ: هرچه ارتفاع سنگ ها بیشتر باشد سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است. ضخامت سنگ ها نیز معمولا بین 1.7 تا 2 سانت می باشد.

کیفیت ساب سنگ: اگر در فرآوری سنگ از ساینده های مرغوب استفاده شود، سطح سنگ یکدست و براق می گردد.

کیفیت فرآوری سنگ: استفاده از مواد پرکننده ی باکیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی در قیمت گذاری سنگ دارد. مواد رزینی بی کیفیت با مرور زمان می ریزند و ظاهر سنگ را زشت می کنند.

سورت سنگ: هرچقدر سطح سنگ یکنواخت تر و زیبا تر باشد، سنگ قیمت بیشتری دارد.

سنگ تراورتن کاشان در دسته سنگ های ارزان قیمت بازار قرار دارد و کیفیت آن نیز مرغوب است. اگر قصد خرید یک سنگ باکیفیت و با قیمت مناسب و ارزان برای نمای ساختمانتان دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. از دیگر محصولات باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ تراورتن آبگرم محلات _ تراورتن کرم روشن لوشان _ سنگ تراورتن تکاب سوپر _ تراورتن ممتاز طرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط