گرانیت فرشی مروارید

گرانیت مروارید درجه یک

فهرست مطالب این نوشته

سنگ گرانیت مروارید مشهد با تم رنگی خاکستری روشن از سنگ های مشهوری است که در سورت های مختلف تولید می شود. گرانیت مروارید درجه یک با کیفیت صادراتی جزو سنگ های ارزان قیمت در بازار جهانی قرار دارد.


گرانیت مروارید درجه یک

سنگ گرانیت مروارید مشهد متریالی کاربردی در صنعت ساختمان است که دارای تم رنگی خاکستری همراه با دانه بندی ریز و یکدست می باشد. این سنگ جزو دسته سنگ های آذرین است و از کانی های فلدسپار، آمفیبول، میکا و کوارتز تشکیل می شود. به طور کلی گرانیت مروارید دو تم رنگی روشن و تیره دارد که بستگی به سینه کار و معدن استخراج سنگ دارد. این سنگ ها داخل کارخانه برش می خورند و در سورت های ممتاز یا درجه یک و درجه دو سورت بندی می شوند. بهترین ویژگی گرانیت مروارید مشهد این است که سورت های درجه دو این سنگ، غده یا لکه ی بسیار کمی دارند و در سطح سنگ، شالی هایی مشاهده می شود. از نظر ظاهری، گرانیت مروارید تا حدودی شبیه به سنگ گرانیت سفید نطنز است.

گرانیت مشهد یکی از محصولات صادراتی است که در متراژ های بسیار زیادی به کشور های عراق، ارمنستان، روسیه، قزاقستان و … صادر می گردد. سنگ های صادراتی از نظر سورت بندی و دقت برش با سنگ های داخلی فرق دارند و حساسیت بیشتری در تولید آنها صورت می گیرد. گرانیت های صادراتی دارای ضخامت های دو سانت و سه سانت دقیق هستند و سنگ های داخلی با ضخامت 1.7 و 1.8 سانتی متر تولید می شوند. سنگ گرانیت مروارید مشهد به دو روش صیقلی و فلیم شده فرآوری می شود.

سنگ پله گرانیت مروارید مشهد

ویژگی ها، مزایا و معایب

مشخصات سنگ های گرانیت از منظر های مختلفی مورد توجه قرار می گیرد ولی مهم ترین ویژگی در گرانیت مروارید، مقاومت بالا در برابر حرارت زیاد است. از ویژگی های خوب و بد این سنگ می توان اشاره کرد به:

گرانیت مروارید درجه یک به دلیل بافت متراکم و تخلخل پایین، ساب پذیری بسیار خوبی دارد و سطح این سنگ براق است. این سنگ جزو معدود سنگ هایی است که به روش فلیم شده نیز فرآوری می گردد.

مقاومت فشاری و همینطور مقاومت سایشی این سنگ متوسط است ولی نسبت به سایر سنگ های گرانیت مشابه، از مقاومت پایین تری برخوردار است.

در واقع سنگ گرانیت مروارید مشهد شبه گرانیت است و این سنگ جذب آب بالایی دارد. بهتر است از این سنگ در مکان های مرطوب استفاده نشود زیرا به دلیل وجود آهن در بافت سنگ های گرانیت، دچار زنگ زدگی می شوند.

یکی از دیگر معایب سنگ گرانیت مروارید، لک پذیری این سنگ است. بهتر است از این سنگ به عنوان کف مکانیکی ها استفاده نشود. این سنگ نسبت به مواد شوینده مقاوم است و از گذشته تا به امروز به عنوان سنگ کابینتی استفاده می شود.

بهترین ویژگی سنگ گرانیت مشهد، قیمت بسیار مناسب آن و قابلیت تامین آن در متراژ های بالا است. این سنگ در دسته سنگ های ارزان قیمت صادراتی قرار دارد و سفارشات زیادی از کشور های همسایه ایران، دریافت می شود.

 

کاربرد اصلی این سنگ در صنعت ساختمان

سنگ گرانیت مروارید درجه یک در ابعاد مختلف 40*40، 60*60، 40 طولی، 60 طولی تولید می شود و سایز های ریز بار این سنگ نیز در کنار این برش سایز های بزرگ، تولید می شود. ترکیب این سنگ با سنگ های گرانیت تیره همچون گرانیت مشکی نطنز، در فضا های عمومی و پارک ها، زیبایی خیره کننده ای را بوجود می آورد. گرانیت مروارید به صورت کوبیک های 10 در 10 با ضخامت پنج و ده سانت نیز تولید می شود. از کاربرد های کلی این سنگ در صنعت ساختمان می توان اشاره کرد به:

  • استفاده به عنوان سنگفرش بیرونی و داخلی ساختمان
  • سنگ پله و بدنه دیوار پله
  • سنگ کابینت و رویه کانتر تاپ ها
  • قرنیز دیوار و درپوش دیوار ها
  • استفاده به عنوان سنگ جدول با ضخامت و ابعاد استاندارد
  • سنگ بدنه دیوار های داخلی و خارجی

سنگ گرانیت مرودارید مشهد صادراتی

قیمت سنگ گرانیت مروارید درجه یک

پارامتر های بسیار زیادی در قیمت گذاری سنگ های ساختمانی به خصوص گرانیت مروارید مشهد تاثیر گذار هستند. از مهمترین آنها باید به ابعاد و ضخامت سنگ ها اشاره کرد. سنگ های برش صادراتی ضخامت دقیق دو سانت یا سه سانت دارند و به همین دلیل قیمتشان از سنگ های داخلی که ضخامت 1.7 و 2.7 دارند، بیشتر است. سنگ های صادراتی پالت و بسته بندی خواهند شد که در قیمت سنگ نیز تاثیر گذار خواهد بود. گرانیت ها در دسته سنگ های آذرینی هستند که قابلیت برش و صیقل دادن بسیار خوبی دارند. کیفیت ساب نیز در قیمت سنگ تاثیر بسیار زیادی دارند و نباید به هیچ عنوان علامت ساب به صورت خش روی سنگ قرار داشته باشند.

سورت سنگ نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت سنگ دارد. سنگی که هر چقدر روشن تر باشد و روی سطح آن لکه و هاله نباشد، قیمت آن بیشتر می شود. قیمت سنگ گرانیت مروارید هر ساله به صورت یک لیست توسط اتحادیه سنگبر ها تعیین می شود. اما در مبحث صادرات، به دلیل پارامتر هایی از جمله کیفیت برش و سایز سنگ و همینطور کیفیت بسته بندی سنگ، ممکن است یه مقدار بیشتر یا کمتر باشد.

گرانیت مروارید مشهد سینه کار های بسیار زیادی دارد و دو سینه کار معروف این سنگ از دو سینه کار سنگ خاتمی و هاشمی استخراج می شود. ویژگی های فیزیکی و ظاهری سنگ گرانیت این دو سینه کار تا حدی مشابه یکدیگر بوده، به طوری که در مقایسه ظاهری آنها تنها با این تفاوت مواجه می شویم که گرانیت معدن خاتم، رنگ روشن تری نسبت به معدن هاشمی دارد و گرانیت هاشمی تیره تر می باشد. به علاوه گرانیت مروارید هاشمی از کیفیت بالاتری بهره مند بوده و به همین جهت از قیمت بالا تری نسبت به سنگ گرانیت مروارید معدن خاتمی برخوردار می باشد.

 

ثبت سفارش سنگ در مشهد

امروزه سفارش سنگ از مشهد، از طریق سایت به صورت غیر حضوری نیز امکان دارد. برای سفارش انوع سایز ها و سورت های گرانیت مروارید مشهد می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. سنگ های درجه یک برای دیوارپوش منازل، مدارس و مجتمع های مسکونی مناسب خواهد بود.

برای صادرات سنگ گرانیت مروارید مشهد می توانید سفارش سنگ صادراتی را با ابعاد و مشخصات دقیق بسته بندی به کارشناسان ما اعلام کنید. سنگبری هویدا قابلیت ارسال سنگ به کشورهایی مانند ترکیه، عراق، روسیه، ارمنستان، قزاقستان و کشورهای شرق و شمالی ایران را خواهد داشت. معمولا سنگ گرانیت مروارید رنگ روشنی دارد و در همه فضا ها قابل استفاده است. در تعیین قیمت سنگ گرانیت توجه کنید که قیمت گذاری آن بر حسب میزان شالی و غده های موجود تعیین می شود و هر چه میزان غده ها کمتر باشد، قیمت سنگ گرانیت بیشتر خواهد بود.

تمامی سنگ های عرضه شده در شرکت هویدا قابلیت بسته بندی به صورت پکیج های محکم و قابل حمل به سراسر دنیا را دارد و امکان ارسال آن به هر نقطه از دنیا فراهم شده است. علاوه بر فروش سنگ گرانیت بر اساس مترمربع، می توانید سنگ گرانیت کوبیک را بر حسب وزن و تن سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سنگ گرانیت مروارید مشهد با مشاورین سایت گروه سنگبری هویدا تماس بگیرید و از شرایط ویژه برای خرید های با حجم بالا، مطلع و بهره مند گردید. از دیگر محصولات باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ گرانیت نهبندان _ گرانیت هلویی خرمدره _ سنگ گرانیت چایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »