گرانیت مروارید مشهد صادراتی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های ساختمانی در دسته های مختلف تراورتن، مرمریت، گرانیت و مرمر تقسیم بندی می شوند که سنگ های گرانیت به عنوان مستحکم ترین مصالح ساختمانی به شمار می روند. سنگ گرانیت مروارید مشهد صادراتی با کیفیت فرآوری بالا، از جمله سنگ هایی است که به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد.


گرانیت مروارید مشهد صادراتی

سنگ گرانیت مروارید مشهد از جمله سنگ هایی است که با نام گرانیت گل پنبه ای نیز شهرت دارد. رنگ بندی  آن ها بیشتر در تم های رنگی  خاکستری و دانه بندی های  آن ها نیز بسیار ریز و به رنگ سفید و مشکی صدفی است. در سورت های ضعیف این سنگ دانه های رنگی مشکی(به اصطلاح غده) یافت می شود که طرح را از یکنواختی خارج میکند. سنگ گرانیت مروارید مشهد صادراتی جز سنگ های ارزون قیمت بازار ایران است که به کشور هایی از جمله چین، روسیه، عراق، قزاقستان، افغانستان، ارمنستان و … صادر می گردد. این سنگ به صورت کوبیک های 10در10 با ضخامت 5 سانت و 10 سانت نیز تولید می شود.

 

ویژگی ها و مزایای بسیار خوب این سنگ

سنگ های گرانیت به خصوص گرانیت مروارید مشهد به دلیل تم رنگی خنثی و بازی رنگ بسیار کم، قابلیت تامین در متراژ های بسیار بالا را دارد. این سنگ نسبت به سنگ های مرمریت، استحکام بسیار خوبی دارد.

  1. قیمت بسیار مناسب و ارزان
  2. مقاومت فشاری مناسب و مقاومت سایشی قابل قبول
  3. ساب پذیری عالی و سطح براق و درخشان
  4. جذب آب نسبتا بالا در مقایسه با سایر سنگ های گرانیت
  5. قابلیت فرآوری به صورت صیقلی و حتی فلیم شده
  6. تولید در ابعاد مختلف به صورت انبوه و قابل تامین برای پروژه های بزرگ
  7. یکنواختی در درجه های بالا این سنگ
  8. وزن مخصوص پایین تر نسبت به سایر گرانیت ها و تخلخل پایین و تراکم بالا

گرانیت عرض 70 جهت صادرات

مقایسه معادن های استخراج سنگ مروارید مشهد

سنگ گرانیت مروارید مشهد از معادن سنگ امیری،  هاشمی ، خاتمی و … استخراج می شود. ویژگی های ظاهری و فیزیکی این  معادن تا حدی شبیه  یکدیگر بوده که در مقایسه ظاهری آنها تنها با این تفاوت مواجه می شویم که گرانیت معدن خاتمی رنگ روشن تری نسبت به معدن هاشمی داشته است و گرانیت هاشمی تیره تر است. ولی باید در نظر داشت که گرانیت مروارید هاشمی از کیفیت بهتری  بهره مند است و به همین دلیل از قیمت بالا تری نسبت به سنگ گرانیت مروارید معدن خاتمی می باشد.

 

عوامل موثر برتفاوت قیمت در گرانیت مروارید مشهد صادراتی

  • درجه بندی و سورت های آن
  • ضخامت و ابعاد های مختلف سنگ
  • کیفیت های فراوری و برش

به طور کلی سنگ گرانیت مروارید در ابعاد مختلف فرشی، پله و پلاک های طولی در عرض های مختلف فرآوری می شود. ترکیب رنگ این سنگ در ساختمان با سنگ های تیره همچون سنگ گرانیت مشکی نطنز، زیبایی خارق العاده ای را بوجود می آورد. از این سنگ در کلیه فضا های بیرونی و داخلی ساختمان می توان استفاده نمود.

 

استعلام قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد صادراتی

عوامل زیادی در قیمت سنگ های گرانیت به خصوص گرانیت مروارید مشهد تاثیر گذار خواهند بود از جمله سورت بندی این سنگ باعث تغییر قیمت میشود ولی از این رو سنگ مروارید مشهد سورت های زیادی ندارد گرانیت مروارید در سورت های درجه 2و درجه 1 وسوپر یا ممتاز طبقه بندی میشود.

همچنین کیفیت برش در اغلب سنگ های صادراتی اهمیت دارد ضخامت سنگ های صادراتی 2 و 3 هستن به صورت دقیق البته ، هر چه ضخامت سنگ و ابعادش سنگ افزایش یابد قیمت نیز تغییر میکند و کیفیت ساب هم باعث تغییر قیمت میشود

اگر به دنبال خرید یک سنگ صادراتی و باکیفیت هستید می توانید با کارشناسان ما در صنایع سنگ هویدا تماس بگیرید. ما در این مجموعه فروش به صورت حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم نموده ایم. از دیگر محصولات این مجموعه می توان اشاره کرد به

سنگ گرانیت دلیکیت شاندیز _ گرانیت نهبندان آستان _ گرانیت مشکی چایانگرانیت سفید نطنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »
اسلب گرانیت نطنز صادراتی معدن محمدی
اخبار و مقالات

اسلب گرانیت سفید نطنز

سنگ های گرانیت به عنوان یکی از پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان قرار دارند که به صورت اسلب و تایل تولید می

ادامه مطلب »