سنگ مرمریت ایرجی آباده (4)

قیمت سنگ مرمریت ایرجی آباده

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت ایرجی با تم رنگی کرم یکی از باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی است که از معادن منطقه آباده استخراج می شود. قیمت سنگ مرمریت ایرجی آباده نسبت به کیفیت و ظاهر زیبای آن، بسیار مناسب می باشد.


سنگ مرمریت ایرجی آباده

سنگ های مرمریت نوعی سنگ آهکی هستند که استحکام بسیار بالایی دارند. این سنگ ها به دلیل کانی های مختلفی که در بافت خود دارند، در رنگ ها و طرح های مختلف یافت می شوند. مرمریت آباده ایرجی با زمینه رنگی کرم روشن، در دسته سنگ های محبوب و باکیفیت بازار قرار دارد. این سنگ از معادن منطقه آباده استخراج می شود و به صورت بریده شده و در ابعاد تایل به کشور های زیادی صادر می شود.

در سطح این سنگ رگه ها و هاله هایی شبیه به رگه با همان تم رنگی کرم یا قهوه ای، وجود دارد. در برخی از سورت های ضعیف تر این سنگ دانه های کرم رنگ گل پنبه ای نیز دیده می شود. مرمریت ایرجی به دو صورت موجدار و بی موج در ابعاد مختلف طولی و فرشی فرآوری می شود. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ مرمریت خوی نیز دارد. قیمت سنگ مرمریت ایرجی آباده نیز بسیار مناسب است.

مرمریت آباده ایرجی ممتاز

ویژگی های سنگ مرمریت ایرجی

سنگ مرمریت ایرجی به عنوان بهترین سنگ منطقه آباده و یکی از باکیفیت ترین مرمریت های ایران شناخته می شود. این سنگ استحکام بسیار بالایی دارد و به دلیل تراکم بسیار خوب و بالا، از مقاومت بی نظیری برخوردار است. از ویژگی های کلی این سنگ باید اشاره کرد به:

  • مقاومت فشاری و سایشی بالا
  • جذب آب بسیار ناچیز
  • ساب پذیری عالی و سطح براق
  • مقاومت خوب در برابر ضربه
  • چسبندگی ایده آل با ملات
  • قیمت مناسب 
  • تولید انبوه در سورت های مختلف

این سنگ در کارخانجات توسط یک لایه UV پوشش داده می شود. اما شایان ذکر است که از سنگ های مرمریت نباید در محیط های بیرونی ساختمان مخصوصا نما که در معرض نور خورشید است استفاده شود. زیرا به طور کلی سنگ های مرمریت با گذشت زمان و در اثر تابش نور خورشید، دچار ترک خوردگی و شکستگی می شوند.

 

کاربرد سنگ مرمریت ایرجی در صنعت ساختمان

از سنگ مرمریت آباده ایرجی در تمام قسمت های داخلی ساختمان می توان استفاده کرد. به دلیل تم رنگی کرم روشن و خنثی این سنگ، آن را با مرمریت های مشکی همچون سنگ مرمریت لاشتر تلفیق می کنند و فضایی زیبا و لاکچری را خلق می کنند. قیمت مناسب سنگ مرمریت ایرجی آباده سبب شده تا از آن در صنعت ساختمان بیشتر استفاده شود.

  • دیوار های لابی ساختمان ها و پارکینگ
  • سنگ پله و بدنه دیوار پله
  • کفپوش پارکینگ با ضخامت مناسب
  • سنگ کف لابی و واحد های ساختمان
  • استفاده به عنوان سنگ قرنیز
  • سرویس های بهداشتی

این سنگ در ابعاد مختلف تایل با عرض 40 و 30 به صورت صیقلی فرآوری شده و جهت صادرات بسته بندی و پالت می شود. اگر قصد خرید این سنگ را برای صادرات دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

سنگ مرمریت ایرجی آباده

قیمت سنگ مرمریت ایرجی آباده

پارامتر هایی همچون ابعاد و ضخامت سنگ، کیفیت ساب، کیفیت برش، سورت سنگ، گونیا بودن و … بر قیمت این سنگ تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، این سنگ سورت های بسیار زیادی دارد که هر چقدر سورت بندی سنگ دقیق تر باشد و سطح سنگ پاک تر و بدون لکه و رگه باشد، قیمت سنگ افزایش می یابد. سنگ هایی که به صورت موجدار برش داده شده اند، هر چقدر موج آنها یکدست تر و زیبا تر باشد، قیمت سنگ بیشتر می شود. ارتفاع سنگ های پلاک عرض 40 طولی نیز در قیمت این سنگ ها تاثیر بسیار زیادی دارد و هر چقدر قد و پای سنگ شمش و بلند باشد، قیمت سنگ بیشتر است.

کیفیت فرآوری سنگ، به معنای استفاده از متریال باکیفیت در هنگام فرآوری سنگ است که علاوه بر قیمت سنگ، ماندگاری و طول عمر زیبایی سنگ را افزایش می دهد. به طور کلی قیمت سنگ مرمریت ایرجی بسیار مناسب است. اگر قصد خرید یک سنگ باکیفیت و با قیمت مناسب را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. از دیگر محصولات باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت هرسین _ مرمریت جوشقان شهیادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »