اسلب مرمریت اسپایدر مشکی

اسلب مرمریت دهبید اسپایدر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب مرمریت دهبید اسپایدر یکی از بی نظیر ترین سنگ های مرمریت مشکی است که در سطح آن رگه های ریز اسپایدری مشاهده می شود. این سنگ علاوه بر کیفیت بسیار خوب، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.


سنگ اسلب مرمریت دهبید اسپایدر

مرمریت دهبید اسپایدر با تم رنگی قهوه ای سوخته و مشکی، همراه با ریز موج ها و رگه های ریز اسپایدری طلایی و مشکی، جزو سنگ های محبوب و بسیار خاص به حساب می آید. این سنگ در ابعاد طولی و فرشی و اسلب فرآوری می شود که به دلیل قیمت بسیار مناسب،از اسلب های این سنگ می توان در ساختمان های معمولی و لوکس نیز استفاده نمود.

این سنگ از معادن دهبید استخراج می گردد به همین سبب به سنگ مرمریت دهبید مشکی نیز معروف است. معدن این سنگ در استان فارس، در مجاورت شهرستان صفاشهر واقع شده است. این سنگ در دو سورت مختلف کم خط یا بدون خط و پر خط یافت می شود و از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به سنگ مرمریت مارشال دارد.

 

ویژگی مرمریت دهبید مشکی اسپایدر

این سنگ به دلیل برخی از ویژگی های بسیار خوب، سبب گردیده تا شهرت فرآوانی پیدا کند. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

مرمریت اسپایدر تراکم بسیار بالایی دارد و در بافت آن خلل و فرجی مشاهده نمی شود. به همین دلیل از استحکام و مقاومت فشاری بالایی برخوردار است. این سنگ نسبت به ضربه نیز مقاوم می باشد.

این سنگ جذب آب بسیار ناچیزی دارد و در قسمت های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی نیز می توان از آن استفاده نمود. تولید انبوه یک سورت از این سنگ و قیمت مناسب آن، از مزیت های بسیار خوب اسلب مرمریت اسپایدر محسوب می گردد.

ساب پذیری فوق العاده خوب و سطح براق این سنگ از دیگر ویژگی های آن می باشد. این سنگ به خوبی نور را از سطح خود منعکس می کند و گرمی و شکوه خاصی به فضای اطراف خود می بخشد.

اسلب مرمریت دهبید اسپایدر

کاربرد سنگ اسلب مرمریت دهبید مشکی اسپایدر

اسلب های مرمریت مشکی اسپایدر در ساختمان ها به دلیل طرح و نقش بسیار زیبا و خاص، کاربرد های بسیار زیادی دارند. از این سنگ می توان در کلیه قسمت های داخلی ساختمان استفاده نمود. استفاده از این سنگ در لابی ساختمان ها و هتل ها، دور قاب آسانسور و … باعث جذابیت دو چندان محیط اطراف خود می شود.

  • سنگ کف لابی هتل ها
  • سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی
  • قاب دور آسانسور
  • سنگ کف و دیوار پارکینگ
  • دیوار لابی
  • سنگ پله و دیوار پله
  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • دکوراتیو و ویترین مغازه ها

استفاده از اسلب دهبید اسپایدر در فضای داخلی ساختمان شکوه و گرمی خاصی به محیط می بخشد. اما از این سنگ نمی توان در فضای بیرونی ساختمان ها که در معرض نور خورشید است بکار برد. زیرا که باعث لکه شدن یا به اصطلاح بور شدن سنگ می گردد و این دانه ها یا لکه ها دیگر از بین نخواهد رفت. با تلفیق این سنگ با سایر سنگ های مرمریت کرم روشن یا سفید همچون سنگ مرمریت هرسین و یا سنگ مرمریت ارومیه، می توان فضایی بسیار زیبا و دلنشین را بوجود آورد.

 

قیمت سنگ اسلب مرمریت اسپایدر دهبید

پارامتر های بسیار زیادی بر روی قیمت سنگ های مرمریت به خصوص سنگ های اسلب تاثیر گذار است. مثلا هر چقدر سطح سنگ پاک تر باشد و لکه و رگه ی کمتری داشته باشد، سنگ در سورت سوپر قرار می گیرد قیمت بالاتری دارد. ضخامت سنگ های اسلب از دیگر عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت می باشد. معمولا سنگ های اسلب با ضخامت 2 یا 3 سانت برش داده می شوند.

از آنجایی که این سنگ قابلیت بسیار خوب ساب پذیری را دارد، هر چقدر کیفیت ساب و فرآوری بهتر باشد، سطح این سنگ براق تر و درخشان تر می شود. کیفیت فرآوری به معنای کیفیت و جنس بسیار خوب مواد رزین و اپوکسی می باشد که به ماندگاری سنگ کمک بسیار زیادی می کند. بازرگانی سنگ هویدا با تاسیس یک انبار سنگ در استان قم و تولید مرمریت اسپایدر در ابعاد مختلف در استان اصفهان، آماده همکاری با سازندگان و مهندسان می باشد. از دیگر سنگ های مشابه می توان اشاره نمود به:

اسلب مرمریت لاشتر، سنگ اسلب گلدن بلک و اسلب مرمریت نجف آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »