اسلب سایمون

اسلب چینی سایمون

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب چینی سایمون، با زمینه ی سفید همراه با خطوط مورب مکشی،جزو زیبا ترین سنگ های چینی ایرانی به حساب می آید. این سنگ با نام اسلب چینی سایمان یا سایمون در بازار شناخته می شود و در دسته ی محبوب ترین و لوکس ترین سنگ های تزئینی قرار دارد.


اسلب چینی سایمون

زمینه رنگ اسلب سایمان سفید و روشن، همراه با خطوط مکشی و خاکستری می باشد که این رگه ها در سطح سنگ به طور مورب پخش شده است. این سنگ یکی از سنگ های کریستالی سفید ایرانی به حساب می آید که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. معمولا این سنگ به صورت صیقلی و در ابعاد اسلب با ضخامت های 2 سانت برش و فرآوری می گردد.

محبوبیت فراوان این سنگ تنها به دلیل طرح و نقش خاص و بسیار زیبای آن می باشد که آنها به یکی از محصولات لوکس صادراتی تبدیل کرده است. از دیگر سنگ های مشابه زمینه سفید که طرفداران زیادی به خود جذب کرده است می توان به سنگ اسلب پرشین اسکاتو اشاره نمود. 

ویژگی های سنگ چینی سایمان

سنگ اسلب سفید سایمون دارای طرح و نقش بسیار زیبا و منحصر به فردی است. این سنگ کیفیت بسیار خوبی دارد و از بهترین ویژگی های آن می توان اشاره نمود به:

  • خاصیت بلوری و کریستالی این سنگ منجر به ساب پذیری و شفافیت بسیار خاص این سنگ شده است.
  • قدرت انعکاس نور را دارد.
  • جذب آب بسیار ناچیز
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش و شرایط مختلف آب و هوایی
  • تراکم بسیار بالا و استحکام فوق العاده
  • تم رنگی روشن و طرح و نقش جذاب

سنگ اسلب سایمان یک گزینه عالی برای استفاده در فضاهای مرطوب مانند حمام ها می باشد. زیرا که این سنگ مقاومت بالایی نسبت به رطوبت دارد. این سنگ در برابر مواد اسیدی خانگی همچون آبلیمو و آبغوره نیز مقاوم است و مانند برخی از سنگ های مرمریت، تغییر رنگ نمی دهد. از این رو سنگ چینی سایمون می توان گزینه ی بسیار عالی برای استفاده در فضای آشپزخانه و استفاده به عنوان سنگ کابینت باشد.

این سنگ مانند تمام دیگر سنگ های کریستالی ایرانی،از تراکم بسیار خوبی برخوردار است. از دیگر سنگ های چینی باکیفیت می توان به اسلب سفید کوهستان و یا سنگ اسلب نیریز اشاره نمود.

 

کاربرد اسلب چینی سایمون

سنگ اسلب سایمان از ویژگی های خارق العاده ای برخوردار است و استفاده از آن در قسمت های داخلی ساختمان، فضایی زیبا و دلنشین را بوجود می آورد. این سنگ تم رنگی روشنی دارد و با انعکاس نور از خود، فضا را باز و بزرگ جلوه می دهد. 

  • دیوار های بیرونی و داخلی ساختمان
  • کفپوش ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی
  • ایجاد فضای دکوراتیو
  • استفاده در حمام ها و سرویس بهداشتی
  • سنگ رویه کانترتاپ ها
  • فضای آشپزخانه و یا سنگ رویه کابینت
  • بدنه دیوار پله و ساخت پله پیچ ها
  • پوشش دیوار لابی ساختمان های لوکس
  • سنگ فضای تی وی روم ها
  • دکوراتیو و ویترین مغازه های لوکس

معدن سنگ اسلب چینی سایمون

معدن سنگ چینی سایمان با استخراج سالانه بیش از 24 هزار تن سنگ خام، در استان کردستان و در شهرستان قروه واقع گردیده است.

قیمت سنگ اسلب سایمون نیز بر اساس پارامتر های مختلفی همچون سورت سنگ، میزان خطوط سطح سنگ، کیفیت برش و ساب، کیفیت فرآوری، ابعاد و ضخامت سنگ بستگی دارد. به طور کلی قیمت اسلب سایمان نسبت به سایر سنگ های وارداتی زمینه روشن، بسیار مناسب است. 

 

قیمت سنگ اسلب سایمان

پارامتر های بسیار زیادی در تعیین قیمت سنگ های اسلب به ویژه اسلب چینی سایمان دخیل هستند. به طور مثال ابعاد سنگ های اسلب هر چقدر بزرگ تر باشند، نشان دهنده ی سلامت سنگ است و قیمت سنگ نیز افزایش پیدا می کند. سنگ هایی که به صورت بوک مچ و فورمچ تولید می شوند، به دلیل سختی در فرآوری آنها، قیمت نسبتا بالا تری دارند.

سورت سنگ از دیگر عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در قیمت سنگ است. هر چقدر رگه های سطح سنگ منظم تر و کمتر باشند و سطح سنگ سفید تر و پاک تر باشد، قیمت سنگ نیز افزایش پیدا می کند. طرح و نقش سنگ در تعیین قیمت سنگ بسیار مهم است.

کیفیت ساب و فرآوری سنگ از مهمترین معیار های تعیین قیمت سنگ می باشد. این سنگ به طور ذاتی ساب پذیری فوق العاده بالایی دارد و هر چقدر ساب سنگ بهتر باشد، سنگ درخشنده تر می گردد و انعکاس نور بهتری پیدا می کند. کیفیت فرآوری سنگ، مواد رزین و پر کننده بر ماندگاری و طول عمر سنگ می افزاید و از معیار های مهم قیمت گذاری سنگ محسوب می شوند. به طور کلی این سنگ قیمت مناسبی دارد و در پروژه های مختلف لوکس و شخصی ساز استفاده می شود. از دیگر سنگ های باکیفیت می توان اشاره کرد به:

اسلب چینی ازنا _ سنگ چینی بیانکو _ اسلب چینی الیگودرز _ سنگ چینی فیوژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب چینی فیوژن
سنگ اسلب

سنگ اسلب چینی فیوژن

سنگ اسلب چینی فیوژن با تم رنگی مشکی و خطوط طلایی و سفید، یکی از زیبا ترین و خاص ترین سنگ های ساختمانی محسوب می

ادامه مطلب »
سنگ اسلب سایمان
سنگ اسلب

سنگ اسلب سایمان

سنگ اسلب سایمان با تم رنگی سفید همراه با خطوط مورب و منظم طوسی رنگ، یکی از بهترین سنگ های چینی ایران و جهان شناخته

ادامه مطلب »