سنگ اسلب چینی فیوژن

سنگ اسلب چینی فیوژن

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب چینی فیوژن با تم رنگی مشکی و خطوط طلایی و سفید، یکی از زیبا ترین و خاص ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود. معدن این سنگ در استان کرمان، در منطقه ی سیرجان واقع شده است.


سنگ اسلب چینی فیوژن

سنگ های چینی یکی از انواع سنگ های مرمریت است که از خاصیت بلوری و کریستالی دارد. این سنگ ها از نظر ویژگی و مقاومت، نسبت به سنگ های مرمریت فوق العاده مستحکم تر هستند. سنگ چینی فیوژن یکی از لوکس ترین و خاص ترین سنگ های کریستالی ایران و جهان است و طرح و نقش منحصر به فردی دارد. این سنگ دارای زمینه ای مشکی است که خطوط طلایی، آن را همراهی می کند. ضمن این که بافت این سنگ خط دار و باز است که موج هایی به رنگ طلایی و طوسی، زیبایی دو چندانی به آن داده است.

این سنگ طرح و نقش های بسیار زیبا و متنوعی دارد. برخی از سورت های این سنگ، خطوط سفید و طلایی در راستای طول سنگ است و در برخی از سورت های این سنگ، طرح و نقش به صورت موج پیچ و بزرگ در سطح سنگ پخش شده است که به آن ها سنگ چینی دراگون نیز می گویند. از نظر ظاهری، اسلب چینی مشکی الیگودرز می تواند شبیه به این سنگ بسیار زیبا و خاص باشد.

اسلب فیوژن

ویژگی های سنگ چینی فیوژن

این سنگ بسیار زیبا از بافت و دانه های کریستالی تشکیل شده است و به همین دلیل استحکام فوق العاده بالایی دارد. تراکم بسیار خوب این سنگ سبب شده تا سنگ فیوژن ساب پذیری بسیار عالی و درخشانی داشته باشد. 

  • جذب آب تقریبا صفر به دلیل بافت متراکم
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا
  • مقاوم در برابر حرارت و ضربه
  • قابلیت فرآوری به صورت قاب های بوک مچ و فورمچ
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر سنگ های چینی

این سنگ بهترین گزینه برای استفاده به عنوان سنگ کابینت و فضای آشپزخانه باشد. این سنگ به هیچ عنوان دچار لک نمی شود و نسبت به مواد شیمیایی و اسیدی خانگی، بسیار مقاوم است. طرح و نقش جذاب این سنگ موجب شده تا این سنگ قابلیت بسیار خوب فرآوری به صورت بوک مچ را داشته باشد.

 

کاربرد های کلی اسلب چینی فیوژن

معمولا این سنگ هایی که طرح و نقش نامنظم و جذابی دارند، به صورت صیقلی و در ابعاد اسلب فرآوری می شوند. از این سنگ نیز می توان در کلیه قسمت های داخلی ساختمان استفاده نمود. یکی از طرح هایی که این سنگ دارد، نقش و نگار زیبای آن در راستای طول سنگ است. از همین رو آن را در ابعاد پله فرآوری می کنند به صورتی که طرح سنگ در راستای راه پله ادامه پیدا می کند.

  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ کف و بدنه لابی هتل ها و ساختمان های لوکس
  • رویه میز های پیشخوان
  • سنگ رویه کابینت و میز جزیره
  • سرویس های بهداشتی و حمام های مستر
  • سنگ پله و بدنه دیوار پله
  • ساخت مصنوعات سنگی
  • دکوراتیو و دکوراسیون داخلی مغازه های لوکس و مجلل
  • سنگ پشت TV روم ها

سنگ اسلب چینی فیوژن

معدن سنگ چینی فیوژن

خواستگاه این سنگ کریستالی بسیار زیبا در کرمان و در معادن منطقه ی سیرجان است. البته ممکن است در مکان های دیگر ایران نیز وجود داشته باشد، اما بیشترین استخراج سنگ های چینی فیوژن مشکی در این منطقه است. مثلا سمت معدن الیگودرز نیز چنین سنگی با تم مشکی و خطوط طلایی استخراج می شود. این سنگ بسیار زیبا از معادن کشور ایران استخراج می شود و در جهان شهرت چندانی ندارد. به دلیل قیمت بسیار مناسب این سنگ و طرح کم نظیر آن، می تواند گزینه ی فوق العاده عالی برای صادرات به تمام کشور های دنیا باشد.

برای خرید این سنگ و آگاهی از طرح های موجود می توانید با ما تماس بگیرید. این سنگ طرح های منحصر به فردی دارد که ممکن است هیچ وقت دیگر آن طرح تکرار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »