سنگ تراورتن کرم روشن چرمی

قیمت سنگ تراورتن چرمی کرم

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های تراورتن در تم های رنگی مختلفی از جمله سیلور یا طوسی تا سفید یافت می شوند. این سنگ ها در ابعاد مختلف برش می خورند و به صورت صیقلی و چرمی تولید می شوند. قیمت سنگ تراورتن چرمی کرم نسبت به سنگ های تراورتن صیقلی معمولا مناسب تر است.


سنگ تراورتن چرمی کرم

سنگ های تراورتن نوعی سنگ رسوبی هستند که در بافت خود دارای خلل و فرج های ریزی هستند. این سنگ ها نسبت به سنگ های مرمریت وزن بسیار سبک تری دارند و چسبندگی ایده آلی با ملات ماسه سیمان دارند. یکی از بهترین ویژگی های سنگ های تراورتن، تنوع رنگی فراوان این سنگ ها است و می توان این سنگ ها را در رنگ های سفید، کرم روشن تا تیره و سیلور یا طوسی یافت. معمولا این سنگ ها به دو صورت موجدار و بی موج در ابعاد گوناگون برش داده شده و به صورت صیقلی یا چرمی فرآوری می شوند.

تراورتن چرمی به سنگی گفته می شود که خلل و فرج های سطح سنگ با ماستیک های پر کننده، پر نمی شود. فقط با مقدار بسیار کمی رزین براق کننده، سطح سنگ را براق و درخشان می کنند. این سنگ ها، این سنگ ها ظاهر بسیار کلاسیک و زیبایی دارند و استفاده از این سنگ ها در هر فضایی، به محیط روحیه ی قدیمی و سنتی یا کلاسیک می بخشد. قیمت سنگ تراورتن چرمی کرم روشن معمولا از سنگی که به صورت صیقلی فرآوری شده است نیز، ارزان تر است.

تراورتن چرمی یزد

کاربرد سنگ تراورتن چرمی

سنگ هایی که به صورت چرمی فرآوری شده اند، به سبک اروپایی شهرت دارند. زیرا کشور های غرب و اروپایی، بیشتر از این نوع سنگ ها در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می کنند. زیرا این سنگ ها ظاهر و روحیه ی طبیعی و کلاسیک دارند. از تراورتن های چرمی می توان در تمام قسمت های بیرونی و داخلی ساختمان استفاده کرد. از این نوع سنگ ها در ابعاد ریز بار یا فرشی برای سنگفرش محوطه های بیرونی استفاده می کنند. زیرا سطح این سنگ ها غیر لغزنده و ناهموار است و به خاطر جنسیت مرغوب سنگ های تراورتن، می توان از آن با ضخامت مناسب در فضا های خارجی استفاده نمود.

  • نمای بیرونی ساختمان، رومی، کلاسیک و مدرن
  • دیوار های داخلی و پوشش لابی هتل ها و ساختمان ها
  • بدنه دیوار های راهرو ساختمان های اداری یا تجاری
  • سنگفرش محوطه های بیرونی و پشت بام
  • دکوراسیون داخلی ساختمان های لوکس
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • سنگ دور استخر با ابعاد پازلی
  • رویه کابینت و فضای آشپزخانه

 

انواع سنگ های تراورتن چرمی معروف در بازار

تمام سنگ های تراورتن موجود در بازار را می توان به صورت چرمی فرآوری نمود. اما سنگ هایی برای این نوع فرآوری مناسب تر هستند که بافت متخلخل کمتری داشته باشند. زیرا هر چقدر تخلخل سنگ بیشتر باشد، مقاومت سنگ کاهش می یابد و در هنگام جابجایی یا برش کاری ممکن است دچار ترک خوردگی و شکستگی شود. از معروف ترین سنگ های تراورتن چرمی موجود در بازار باید به تراورتن چرمی سیلور تکاب اشاره کرد. اما اگر به دنبال یک سنگ با بافت چرمی و زمینه روشن هستید، می توان سنگ های زیر را معرفی کرد:

هر سنگی قابلیت فرآوری به صورت چرمی را دارد و اگر سنگی مدنظرتان هست که دوست دارید آن را به صورت چرمی داشته باشید، می توانید آن سنگ را سفارش دهید تا در زمان کوتاهی آن را تولید کنیم.

تراورتن چرمی عباس آباد

قیمت سنگ تراورتن چرمی کرم

پارامتر های مختلفی وجود دارند که بر قیمت این نوع سنگ ها تاثیر گذار هستند. مثلا هر چقدر تم رنگی سنگ روشن تر باشد و سنگ از نظر بافت، تخلخل کمتری داشته باشد، قیمت سنگ افزایش می یابد. ابعاد و ضخامت سنگ ها نیز می تواند بر قیمت سنگ تاثیر زیادی بگذارد. هر چقدر ضخامت سنگ بیشتر باشد، قیمت سنگ نیز بیشتر می شود. معدن استخراج شده ی سنگ یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت این سنگ ها است.

به طور کلی قیمت سنگ های تراورتن چرمی بسیار مناسب تر از سنگ های صیقلی است. البته گاهی ممکن است در فرآوری سنگ های اسلب، قیمت سنگ های تراورتن چرمی بیشتر از قیمت همان سنگ به صورت صیقلی شود. زیرا فرآوری این نوع سنگ ها دشوار است و احتمال ایجاد ضایعات در این نوع سنگ ها بیشتر از سنگ های صیقلی است. برای سفارش و خرید انواع سنگ های تراورتن با قیمت استثنایی، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط