سنگ تراورتن کرم روشن تکاب سورت سوپر پلاس

سنگ تراورتن کرم بی موج

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن کرم بی موج از معادن مختلفی استخراج می شود که هر کدام از کیفیت های متنوع و منحصر به فرد آن معدن برخوردار هستند. بهترین سنگ های تراورتن کرم از معادن حاجی آباد، دره بخاری، تکاب و … استخراج می شوند که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت فوق العاده عالی دارند.


سنگ تراورتن کرم بی موج

تراورتن ها در دسته سنگ های رسوبی هستند که دارای بافت متخلخل و وزن سبکی هستند. این سنگ ها بیشترین کاربرد را در نما های ساختمان ها دارند و در رنگ ها و طرح و نقش های متنوعی یافت می شوند. سنگ های تراورتن کرم بی موج به دلیل تم رنگی خنثی، به خوبی با هر نوع متریال دیگر ترکیب می شوند و در نما های مدرن، کاربرد بسیار زیادی دارند. در نما های رومی و کلاسیک نیز این سنگ ها کاربرد فرآوانی دارند. سنگ های تراورتن مورد استفاده در نما معمولا به دو صورت صیقلی و هوند یا چرمی فرآوری می شوند. در ایران سنگ های صیقلی و براق کاربرد بسیار زیادی دارند.

سنگ تراورتن کرم بی موج از معادن مختلفی استخراج می شود. در زمان خرید سنگ نما، باید به این مسئله توجه کنید که سنگ علاوه بر زیبایی، نباید شوره بزند و با آب و هوای منطقه ی شما سازگار باشد. بهترین سنگ های تراورتن با تم رنگی کرم روشن، در بازار عبارتند از:

در ادامه به ویژگی های مشترک هر چهار سنگ معرفی شده خواهیم پرداخت.

سنگ تراورتن سفید حاجی آباد

ویژگی ها و مزایا

سنگ های تراورتن حاجی آباد، دره بخاری و آبگرم محلات، هر سه از معادن شهرستان محلات استخراج می شوند. سنگ تراورتن تکاب نیز کیفیتی مشابه سنگ های محلات دارد. از ویژگی های مشترک هر چهار سنگ فوق می توان اشاره کرد به:

این سنگ ها به دلیل بافت بسیار خوب و تراکم بالا، ساب پذیری بسیار عالی دارند و از سطح براق و درخشانی برخوردار هستند. به اصطلاح این سنگ ها کم رزین هستند که از ویژگی های مثبت آنها محسوب می شود. تخلخل پایین و مناسب آنها سبب چسبندگی بسیار خوب با ملات و وزن سبک آنها شده است.

سنگ های تراورتن کرم بی موج اشاره شده در قسمت بالا، نه تنها قیمت بسیار مناسبی دارند، بلکه در متراژ های بالا برای پروژه های انبوه به راحتی قابل تامین هستند.

این سنگ ها به هیچ عنوان شوره نمی زنند و تحت هیچ شرایطی ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهند. از بهترین ویژگی آنها می توان سازگار بودن با تمام شرایط مختلف آب و هوایی اشاره کرد.

صنایع سنگ هویدا با تولید و تامین انواع سنگ تراورتن کرم بی موج، و ارائه با بهترین قیمت و بهترین کیفیت، آماده ی همکاری با شما عزیزان می باشد.

 

کاربرد سنگ تراورتن کرم درساختمان

معمولا سنگ های تراورتن کرم روشن بیشترین کاربرد را در نما های اصلی ساختمان دارند. سنگ هایی که در قسمت بالا معرفی کردیم، قابلیت بسیار خوب برش خوری و ابزار خوری دارند و در زمان برش، به هیچ عنوان دچار ترک و شکستگی نمی شوند. به همین خاطر می توانند بهترین انتخاب برای نما های برجسته ی رومی محسوب شوند.

تلفیق سنگ های تراورتن کرم با سنگ هایی مثل تراورتن سیلور تکاب، یا سنگ طرح چوب، در نما های مدرن نمایی جذاب و دلنشینی را خلق می کند. از کاربرد های کلی این سنگ ها می توان اشاره کرد به:

  • نما های رومی، کلاسیک و مدرن
  • دیوار های لابی ساختمان ها و راهرو ها
  • سنگ دیوار حیاط و محوطه های بیرونی
  • بدنه دیوار پارکینگ
  • سنگفرش قسمت های کم تردد ساختمان و حیاط
  • سنگ پله و بدنه دیوار راه پله
  • ساخت نرده سنگی یا صراحی

اجرای نما با سنگ تراورتن کرم بی موج

قیمت و پارامتر های تاثیر گذار در قیمت سنگ های تراورتن

عوامل بسیار زیادی هستند که در قیمت سنگ های ساختمانی به خصوص سنگ های تراورتن تاثیر گذار هستند. در ابتدا باید به سورت بندی و کیفیت و دقت سورت سنگ اشاره کرد. قد و پای بلند سنگ ها نیز در قیمت آن تاثیر بسیار زیادی نیز می گذارد. ضخامت استاندارد سنگ های نما معمولا 1.7 و 1.8 می باشد که هر چقدر ضخامت کمتر باشد، سنگ ضعیف تر می شود و اسکوپ به خوبی نمی خورد. کیفیت ساب سنگ و کیفیت متریال مورد استفاده در زمان فرآوری نیز اهمیت فوق العاده بالایی در قیمت نهایی سنگ می گذارد.

کیفیت برش به معنای این که سنگ لب پر نباشد، ضخامت دقیق داشته باشد، گونیا باشد و ترک خوردگی نداشته باشد، اهمیت بالایی در قیمت سنگ می گذارد. فاصله ی معدن تا کارخانه ی سنگبری نیز در قیمت سنگ تاثیر بسیار زیادی نیز می گذارد. معمولا عمده ی سنگ های تراورتن کرم در شهرک های صنعتی محمود آباد و رضوانشهر اصفهان و در شهرک های صنعتی واقع در شهرستان محلات تولید می شود. برای اطلاعات بیشتر و دریافت عکس و لیست قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. از دیگر محصولات این مجموعه عبارتند از:

سنگ تراورتن عباس آبادتراورتن ابیانه سفید ممتازسنگ تراورتن دهشیر یزدتراورتن رامشه کرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط