خرید سنگ نما

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های تراورتن به دلیل وزن کم و بافت متخلخلی که دارند، گیرایی خوبی با ملات دارند از این رو بیشترین کاربرد را در نمای ساختمان دارند. در این مقاله به انواع سنگ نما و بهترین آن همراه با قیمت می پردازیم.

سنگ نما تراورتن

سنگ های تراورتن نوعی سنگ رسوبی هستند که دارای بافت متخلخل می باشند. وزن کم و خلل و فرج های موجود در بافت این سنگ از ویژگی های بسیار خوب آن می باشند. زیرا که:

·       با ملات گیرایی بسیار خوبی دارند.

·       به دلیل وزن سبک نسبت به سایر سنگ ها، احتمال سقوط آن تقریبا صفر است.

 

اسلب سنگ تراورتن دره بخاری

 

قیمت سنگ نما

سنگ های مورد استفاده در نمای ساختمان اغلب در سایز هایی با عرض 40 و 30 طولی برش داده می شوند. برخی از عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ های تراورتن، ارتفاع سنگ ها می باشد. هرچه ارتفاع سنگ های تراورتن بیشتر باشد، سنگ نیاز به بند کشی کمتری دارد و باعث به وجود آمدن نمایی بسیار زیبا می شود.

دیگر عامل تاثیر گذار در قیمت سورت سنگ می باشد. سورت سنگ به این معنا که سنگ ها همگی دارای یک رنگ و طرح باشند و بازه رنگی و میزان رگه های هر ورق سنگ با دیگری بسیار ناچیز باشد. هرچه سنگ ها یکدست تر باشند، باعث زیبایی ساختمان می شوند و قیمت بالا تری دارند.

هرچه سنگ تراورتن سفید تر و یکدست تر باشد قیمت بالا تری دارد. یکی از ویژگی های خوب سنگ های تراورتن سفید، آن است که با تابش نور خورشید، سطح آن روشن تر و سفید و در نتیجه زیبا تر می شود.

ضخامت سنگ های تراورتن، میزان تخلخل و نوع سنگ ها نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت سنگ تراورتن، اینجا را کلیک کنید.

 

 

بهترین سنگ های نما

ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های سنگ تراورتن است. سنگ های تراورتن ممکن است هرکدام دارای یک ویژگی خاص باشند و با آب و هوای منطقه ی استفاده شده نسازند. بدین معنا که برخی از سنگ های تراورتن در مناطق گرم و خشک زود از بین می روند و برخی در مناطق مرطوب شوره می بندند و هردو بعد از چند سال ظاهری زشت پیدا می کنند.

از این رو انتخاب بهترین سنگ تراورتن برای نما اهمیت بسیار زیادی دارد که قبل از خرید حتما با کارشناسان این زمینه مشورت کنید. در ادامه به معرفی برخی از سنگ های تراورتن معروف که در هر منطقه ای قابل استفاده می باشند می پردازیم:

·       تراورتن عباس آباد

·       تراورتن دره بخاری

·       تراورتن حاجی آباد

·       تراورتن طرق

·       تراورتن تکاب

·       تراورتن رامشه

·       تروارتن ابیانه

·       …

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع سنگ ساختمانی با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط