سنگ تراورتن عباس آباد ممتاز

خرید سنگ سفید عباس آباد

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن سفید عباس آباد، از محبوب ترین سنگ های ساختمانی به حساب می آید. قیمت این سنگ با توجه به کیفیت و ساب و سورت سنگ متفاوت است. جهت خرید سنگ سفید عباس آباد به صورت غیر حضوری و یا حضوری، با ما تماس بگیرید.


سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد، مشهور ترین سنگ سفید ساختمانی است که از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشد. این سنگ در رنگ های سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود و به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ تراورتن دره بخاری دارد.

معدن سنگ عباس آباد در روستای باقر آباد شهر نیم ور، در محلات واقع در استان مرکزی می باشد. این معدن به عنوان یکی از فعال ترین معادن سنگ تراورتن به حساب می آید که زیبا ترین و با کیفیت ترین سنگ های سفید از آن استخراج می شود. معدن عباس آباد سینه کار های مختلفی دارد که از هر کدام سنگ با طرح و نقش و یا تم رنگی به خصوص با ویژگی های مشترک استخراج می گردد.

این سنگ در ابعاد مختلف پلاک عرض 40 طولی و سایز های مختلف تایل به دو صورت صیقلی و چرمی تولید شده و به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد.

 

ویژگی های تراورتن سفید عباس آباد

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود.

این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و تحت هیچ شرایطی ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد. از این سنگ می توان بدون دغدغه ی خرابی، در نمای بیرونی مناطق شمال کشور و یا شهر های مناطق به شدت سردسیر استفاده نمود.

تراورتن عباس آباد ساب پذیری فوق العاده خوبی دارد و سطح آن براق و درخشان است. این سنگ به خوبی نور را منعکس می کند و به دلیل تم رنگی سفید و روشن خودش، فضای اطراف خود را روشن می کند و شکوه و عظمت به بنا و محیط اطراف می بخشد.

این سنگ تراکم بسیار بالا و جنسیت استخوانی دارد. به همین دلیل مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار، سایش و ضربه دارد. وجود بافت متخلخل و خلل و فرج های مناسب در ساختار این سنگ، سبب گردیده تا وزن سبکی داشته باشد و از چسبندگی ایده آلی با ملات برخوردار باشد.

این سنگ سورت های مختلف و بسیار زیادی دارد و تنها مشکل آن، قیمت نسبتا بالای آن در مقایسه با سایر سنگ های تراورتن روشن می باشد. تراورتن سفید ابیانه یکی از گزینه هایی است که قیمت بسیار مناسب تری دارد. اما کیفیت هر دو سنگ قابل مقایسه نیست.

تراورتن عباس آباد سوپر

کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ عباس آباد به عنوان بهترین سنگ تراورتن در ایران و جهان محسوب می شود. از این سنگ می توان در قسمت های مختلف یک ساختمان استفاده نمود. یکی از ویژگی هایی که در قسمت فوق به آن اشاره نشد، قابلیت بسیار خوب ابزار خوری و برش خوری این سنگ است. سنگ عباس آباد در هنگام برش خوری، به هیچ عنوان ترک نمی خورد و یا شکسته نمی شود.

این سنگ بهترین گزینه برای نما های برجسته رومی محسوب می شود. از این سنگ در نما های مدرن و با تلفیق با آجرنما یا سنگ طرح چوب ترموود، می توان طراحی بسیار زیبایی را ایجاد نمود.

  • نمای رومی و کلاسیک ساختمان های لوکس
  • نما های مدرن و با تلفیق با دیگر مصالح
  • سنگفرش محوطه های بیرونی
  • پوشش بدنه دیوار های داخلی ساختمان

 

قیمت سنگ تراورتن سوپر عباس آباد

عواملی که بیشترین تاثیر را بر قیمت سنگ می گذارند:

  1. ساب سنگ و براق بودن آن
  2. قد و پای سنگ های عرض 40 طولی
  3. کیفیت برش و فرآوری سنگ
  4. ضخامت سنگ
  5. سورت سنگ

مهمترین عاملی که بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد، سورت سنگ و میزان دقیق بودن سورت بندی سنگ می باشد. سنگ های تراورتن سوپر عباس آباد از قیمت تقریبا بالایی برخوردار می باشند و از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند. فروش و خرید سنگ تراورتن سفید عباس آباد در سراسر کشور و در تمام سنگفروشی ها در حال انجام است. اما مسئله ای که به شدت اهمیت دارد، قیمت سنگ می باشد.

خرید سنگ سفید عباس آباد

جهت خرید سنگ تراورتن سفید عباس آباد با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی می توانید با ما تماس بگیرید. از آنجایی که این سنگ قیمت بالایی دارد، بهتر است نکاتی که در قسمت بالا به آنها اشاره کرده ایم را قبل از خرید مدنظر داشته باشید. بازرگانی سنگ هویدا با تامین انواع مختلف سورت های تراورتن عباس آباد و فروش به قیمت کف کارخانه، آماده همکاری با سازندگان، مهندسان و انبارداران سراسر کشور می باشد. 

سنگ تراورتن عباس آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط