سنگ تراورتن سفید حاجی آباد

خرید سنگ تراورتن حاجی آباد سوپر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن حاجی آباد سوپر با تم رنگی کرم روشن و یکدست از دسته سنگ های باکیفیت تراورتن محسوب می شود. این سنگ از میزان تخلخل بسیار مناسبی برخوردار است و قیمت بسیار خوبی نیز دارد. برای خرید سنگ تراورتن حاجی آباد سوپر و یا استعلام قیمت این سنگ، با ما تماس بگیرید.


سنگ تراورتن حاجی آباد سوپر

سنگ تراورتن حاجی آباد از پرکاربرد ترین سنگ های تراورتن نمای بیرونی و داخلی ساختمان به حساب می آید. این سنگ دارای تم رنگی کرم روشن، کرم عسلی و بژ همراه با رگه ها و هاله های تیره می باشد.

تراورتن سوپر حاجی آباد از باکیفیت ترین سنگ های تراورتن با میزان تخلخل بسیار مناسب می باشد. این سنگ دارای زمینه رنگی کرم روشن مایل به سفید و سطحی کاملا یکدست می باشد. این سنگ جزء قدیمی ترین سنگ های تراورتن بازار محسوب می شود که در انواع مختلف صیقلی و چرمی، به صورت بی موج و موجدار تولید و فرآوری می گردد. از نظر ظاهری این سنگ شباهت بسیار زیادی به سنگ تراورتن دره بخاری و سنگ تراورتن تکاب ممتاز دارد.

تراورتن حاجی آباد ممتاز

ویژگی های سنگ تراورتن حاجی آباد

این سنگ در دسته ی بهترین سنگ های تراورتن بازار قرار دارد و یکی از علت های آن هم تراکم بسیار خوب این سنگ می باشد. این سنگ علاوه بر کیفیت خوب، از تم رنگی روشن و جذابی برخوردار است و می توان از این سنگ در تمام قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود. قیمت این سنگ نیز نسبت به کیفیت بالای آن و در مقایسه با سنگ های مشابه، مناسب می باشد. از سایر ویژگی های این سنگ می توان اشاره نمود به:

این سنگ تراکم بالایی دارد و از بافت متخلخل کم و مناسبی برخوردار است. تراکم این سنگ سبب گریده تا سنگ حاجی آباد نسبت به ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و تخلخل این سنگ، سبب چسبندگی بسیار خوب سنگ با ملات می گردد.

تراورتن حاجی آباد به دلیل جنس استخوانی از ساب پذیری فوق العاده بالایی برخوردار است و سطح این سنگ براق و درخشان می باشد. این سنگ نور را به خوبی منعکس می کند و فضای اطراف خود را با شکوه و درخشان جلوه می دهد.

از این سنگ می توان در نمای بیرونی تمام مناطق مختلف کشور با آب و هوای مختلف سردسیر، گرمسیر و مرطوب استفاده نمود. تراورتن حاجی آباد سنگی بسیار مطمعن است که به هیچ عنوان شوره نمی زند و تحت هیچ شرایطی ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

 

خرید سنگ تراورتن حاجی آباد سوپر

عوامل مختلفی که بر قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد سوپر تاثیر می گذارد عبارتند از:

قد و پای سنگ: سنگ تراورتن سوپر حاجی آباد دارای ارتفاعی بیش از 190 سانت می باشد.

ضخامت و عرض سنگ: سنگ های تراورتن معمولا در عرض های 40 طولی و ضخامت 1.8 برش و فرآوری می شوند.

کیفیت ساب، برش و فرآوری سنگ: کیفیت فرآوری سنگ و کیفیت متریال هایی همچون ماده رزین از مهمترین فاکتور های تعیین کننده ی قیمت سنگ می باشد. جهت خرید سنگ تراورتن حاجی آباد سوپر، می توانید با ما در تماس باشید. سنگ تراورتن عباس آباد با تم رنگی سفید و جذاب، از دیگر محصولات این مجموعه می باشد که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. حتما مطالبی که در رابطه با آن نوشته ایم را بخوانید.

تراورتن حاجی آباد ممتاز

موارد استفاده از سنگ تراورتن حاجی آباد سوپر

بهترین ویژگی این سنگ، قابلیت برش پذیری بسیار خوب و بالای آن می باشد. به طوری که در هنگام ابزار زنی های مختلف جهت نمای رومی، ترک نمی خورد و دچار شکستگی نمی شود. از سنگ های حجمی حاجی آباد جهت ساخت المان های ستون و سرستون، دسته گل ها و … استفاده می شود.

  • نمای رومی و کلاسیک ساختمان ها
  • نما های مدرن و تلفیق سنگ با سنگ های طرح چوب یا آجر
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگفرش محوطه های بیرونی
  • ساخت صراحی، آبنما و نرده سنگی

 

معدن تراورتن حاجی آباد

معدن این سنگ در استان مرکزی و در حومه های شهرستان محلات قرار دارد. معادن سنگ تراورتن کرم حاجی آباد با استخراج ماهیانه حدود 75 هزار تن اقدام به استحراج کوپ، از فعال ترین معادن سنگ تراورتن ایران محسوب می شود. سنگ حاجی آباد به صورت کوپ (سنگ خام) و فرآوری شده، به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط