تراورتن عباس آباد سوپر

تراورتن سوپر عباس آباد

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن سوپر عباس آباد، یکی از سنگ های باکیفیت نما محسوب می شود. این سنگ در رنگ های کرم بژ، کرم و سفید یافت می شود که در سطح آن رگه های تیره مشاهده می شود. یکی از ویژگی های خوب این سنگ، ساب پذیری بسیار خوب آن می باشد.سورت سوپر این سنگ از زمینه رنگی سفید یکدست و بدون رگه برخوردار می باشد.


تراورتن عباس آباد سوپر

سنگ تراورتن عباس آباد، محبوب ترین سنگ ساختمانی است که از کیفیت بی نظیری نسبت به سایر سنگ های تراورتن برخوردار می باشد. تراورتن عباس آباد در رنگ های سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود که به دو صورت موجدار و بی موج برش داده و به صورت صیقلی فرآوری می شوند.

تراورتن عباس آباد سوپر، باکیفیت ترین و زیبا ترین سنگ سفید حساب می شود که ظاهری بسیار شیک و بدون لکه دارد. سطح این سنگ سفید پاک، براق و درخشان است که هیچ رگه و هاله ای درون آن مشاهده نمی شود. تنها عیب سنگ های تراورتن سفید قیمت نسبتا بالای آنها می باشد که بیشتر سازندگان ساختمان های لوکس این گونه سنگ هارا خریداری می کنند. سنگ ترامیت همدان یک گزینه ی عالی برای نمای بیرونی ساختمان با تم رنگی سفید یکدست و قیمت مناسب می باشد. مطالبی که در رابطه با این سنگ نوشته ایم را مطالعه کنید.

از ترکیب سنگ های سفید با سنگ های تیره همچون سنگ قهوه ای طرح چوب ونگه در نما، می توان نمایی منحصر به فرد و جذابی را طراحی نمود. یکی از ویژگی های سنگ عباس آباد، تنوع فرآوان و بسیار زیاد در سورت های این سنگ می باشد. سنگ تراورتن سوپر عباس آباد ممکن است در تم رنگی سفید و یا در تم رنگی کرم روشن باشد.

  • تراورتن عباس آباد موجدار
  • سنگ تراورتن عباس آباد کرم روشن
  • تراورتن عباس آباد ابر و بادی
  • سنگ تراورتن عباس آباد موج پیچ
  • تراورتن سوپر عباس آباد سفید
  • تراورتن عباس آباد درجه یک با رگه های قرمز مشکی

سنگ عباس آباد سوپر ممتاز

ویژگی تراورتن عباس آباد سوپر

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود.

سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از بهترین سنگ های تراورتن است که می توان از آن در انواع مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک نیز استفاده کرد. این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و تحت هیچ شرایطی ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

این سنگ جنسیت بسیار محکم و استخوانی دارد. به همین سبب از مقاومت بسیار بالایی نسبت به فشار و ضربه برخوردار است. سنگ تراورتن عباس آباد در برابر خط و خش و سایش نیز بسیار مقاوم می باشد.

تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید. خلل و فرج موجود در سطح این سنگ، سبب گردیده تا از وزن مخصوص کمی برخوردار باشد و چسبندگی ایده آلی با ملات ماسه سیمان داشته باشد. جهت استفاده از سنگ در نمای ساختمان، فارق از جنسیت سنگ حتما از اسکوپ استفاده شود.

ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد. استفاده از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان، درخشنگی و زیبایی چشمگیری به ساختمان می بخشد.

 

 

معدن سنگ تراورتن عباس آباد

معدن این سنگ در استان مرکزی، محلات، شهر نیم ور و در نزدیکی روستای باقرآباد قرار دارد. این معدن از قدیمی ترین و معروف ترین معادن سنگ تراورتن سفید جهان محسوب می شود که سینه کار های متعددی دارد. سنگ های تراورتن عباس آباد به صورت فرآوری شده و صیقلی به کشور های بسیار زیادی صادر می گردند. از دیگر سنگ های تراورتن سفید بازار می توان به سنگ تراورتن دره بخاری اشاره نمود. حتما مطالبی را که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

تراورتن عباس آباد

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد سوپر

عواملی همچون ابعاد سنگ، ضخامت سنگ، کیفیت برش و ساب سنگ، کیفیت فرآوری سنگ و قد و پای سنگ های طولی، بیشترین تاثیر را بر روی قیمت این سنگ می گذارد. به طور مثال، این سنگ معمولا به صورت عرض 40 طولی برش و به صورت صیقلی فرآوری می گردد. ضخامت سنگ های طولی بین 1.7 تا 2 سانت بسته به سیستم تولید هر کارخانه، تولید می شوند. ارتفاع سنگ های طولی هر چقدر بیشتر باشد، بر قیمت سنگ تاثیر بسزایی می گذارد.

مهمترین عامل سورت بندی سنگ و میزان دقت در انجام آن می باشد. زیرا که در اکثر پارت های سنگ، ورق اول سنگ از کیفیت ساب بی نظیری برخوردار است و رگه و هاله ی کمتری دارد ولی در ورق های پشتی سنگ که قابل مشاهده نیست، سنگ ها کیفیت خوبی ندارد.

بازرگانی سنگ هویدا با ارائه فروش سورت های مختلف سنگ تراورتن عباس آباد و سایر سنگ های سفید با بهترین قیمت، آماده همکاری با سازندگان، انبارداران و مهندسان می باشد. رسالت ما، رضایت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط