تراورتن عباس آباد ممتاز درجه یک

تراورتن عباس آباد درجه یک

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن عباس آباد درجه یک، یکی از زیبا ترین و باکیفیت ترین سنگ های تراورتن نما محسوب می شود. این سنگ دارای تم رنگی سفید همراه با رگه ها و هاله های صورتی و قرمز رنگ جذاب می باشد.


سنگ تراورتن عباس آباد درجه یک

مشهور ترین و باکیفیت ترین سنگ تراورتن نما، سنگ تراورتن عباس آباد می باشد. تراورتن عباس آباد در رنگ های سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود و به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود. به دلیل سطح براق و تم رنگی روشن این سنگ در کنار تراکم و میزان تخلخل بسیار مناسب، این سنگ شهرت جهانی پیدا نموده است.

 

سورت بندی سنگ تراورتن عباس آباد

از مهم ترین عاملی که روی قیمت سنگ عباس آباد تاثیر می گذارد، سورت بندی سنگ است. تراورتن سوپر عباس آباد سطحی کاملا یکدست و سفید دارد و بعد از آن تراورتن عباس آباد ممتاز، درجه یک، درجه دو و … .

سورت بندی سنگ های ساختمانی، قانون و مقررات خاصی ندارد و بر اساس تجربه و به صورت چشمی انجام می شود. تراورتن درجه یک عباس آباد نیز دارای تم رنگی سفید می باشد که در سطح آن رگه ها و هاله های قرمز و یا صورتی مشاهده می شود. رگه ها و موج های موجود در سطح سنگ، حالت کلاسیک و طبیعی بسیار زیبایی را به سنگ بخشیده اند. سنگ عباس آباد تنها سنگی است که تمام سورت های آن از جذابیت خاصی برخوردار می باشند.

 

معدن سنگ تراورتن عباس آباد

معدن این سنگ در استان مرکزی، محلات، شهر نیم ور و در روستای باقر آباد قرار دارد. این معدن به عنوان یکی از فعالترین معادن کشور ایران نیز شناخته می شود. از طرفی این سنگ جزء مشهور ترین و پر فروش ترین سنگ های ساختمانی جهان است، از طرف دیگر به دلیل قیمت بالایی که سورت های خوب این سنگ دارند، هر سازنده ای توان خرید آن را ندارد. سنگ ترامیت سفید همدان یک گزینه ی عالی برای نمای بیرونی ساختمان می باشد. برای آشنایی با این سنگ حتما مطالبی را که نوشته ایم را مطالعه کنید.

سنگ تراورتن عباس آباد ممتاز

ویژگی تراورتن عباس آباد ممتاز درجه یک

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود. در واقع طول عمر و ماندگاری بالا یکی از شروط اصلی سنگ نما می باشد که تراورتن عباس آباد تمام فاکتور های یک سنگ خوب و باکیفیت را دارا است.

  • از سنگ تراورتن عباس آباد می توان بدون داشتن دغدغه در انواع مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک استفاده کرد.
  • یکی دیگر از ویژگی های سنگ های سفید، این است که هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به مرور زمان سفید تر و روشن تر می شوند.
  • تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید.
  • ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد.

 

قیمت تراورتن سفید عباس آباد درجه یک

عواملی همچون سورت سنگ و میزان یکدستی سورت سنگ، کیفیت برش و ساب سنگ، کیفیت فرآوری سنگ، قد و پای سنگ بیشترین تاثیر را بر قیمت سنگ عباس آباد می گذارد. این سنگ معمولا در ابعاد عرض 40 طولی به صورت صیقلی، بدون موج و موجدار تولید می شود. هر چقدر ارتفاع سنگ های طولی بیشتر باشد، قیمت سنگ نیز بیشتر است. سنگ های بدون موج گاها قیمت بالاتری نسبت به سنگ های موجدار دارند.

هر چقدر سطح سنگ یکدست تر و بدون لکه و رگه باشد، قیمت سنگ نیز افزایش پیدا می کند. تراورتن درجه یک عباس آباد از لحاظ قیمتی نسبت به سورت های ممتاز و سوپر قیمت بسیار مناسب تری دارد و ظاهر بسیار جذابی دارد. تراورتن سفید ابیانه یکی دیگر از سنگ های زمینه سفید بازار است که از نظر ظاهری تا حدودی شبیه به تراورتن عباس آباد است و قیمت بسیار مناسب تری دارد. اما از نظر کیفی به هیچ عنوان با تراورتن عباس آباد قابل قیاس نیست. 

بازرگانی هویدا سنگ های تراورتن عباس آباد در سورت های متنوع و بسیار زیاد، همراه با قیمت مناسب و رقابتی به صورت نقد و شرایطی، آماده ی همکاری با سازندگان و انبارداران سراسر کشور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط