سنگ پله مرمریت پرطاووسی یزد

مرمریت پرطاووسی یزد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت پرطاووسی یزد دارای زمینه رنگی کرم تیره همراه با فسیل های قهوه ای شبیه به پر طاووس می باشد. این سنگ جزء محکم ترین سنگ های مرمریت محسوب می شود که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.


سنگ مرمریت پرطاووسی یزد

مرمریت پرطاووسی یزد یکی از مستحکم ترین سنگ های مرمریت با طرح و نقش منحصر به فرد و کیفیت عالی می باشد. این سنگ دارای تم رنگی کرم تیره همراه با فسیل های قهوه ای شبیه به پر طاووس است. این سنگ در سورت های مختلف کرم تیره تا روشن و با میزان رگه ی کمتر و یا بیشتر در بازار تولید می گردد. مرمریت پرطاووسی ارسنجان نیز یکی از انواع سنگ های پرطاووسی محسوب می شود که از نظر ظاهری، گاها شبیه به سنگ پرطاووسی یزد است.

این سنگ در کارخانجات سنگبری در ابعاد مختلف تایل، پلاک عرض 40 طولی و سایز های مختلف پله تولید می شود. علاوه بر فرآوری به صورت صیقلی، بر روی این سنگ فرآوری به صورت تیشه ای یا تیشه الگویی صورت می گیرد. 

 

ویژگی های مرمریت پرطاووسی یزد

این سنگ به دلیل عدم وجود خلل و فرج در بافت آن، از تراکم بسیار خوب و کیفیت ساب عالی برخوردار است. از لحاظ استحکام نیز این سنگ جزء سنگ های برتر خانواده مرمریت محسوب می شود. از ویژگی های بسیار خوب این سنگ باید اشاره نمود به:

این سنگ تراکم بسیار بالایی دارد و از مقاومت فشاری و سایشی فوق العاده بالایی برخوردار است. این سنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه نیز دارد. از این رو در مکان های پر رفت و آمد می توان از آن استفاده نمود.

ساب پذیری فوق العاده و سطح براق و درخشان از دیگر ویژگی های مرمریت پرطاووسی یزد می باشد. این سنگ قابلیت صیقل پذیری بسیار خوبی دارد. جذب آب این سنگ نیز بسیار ناچیز است و به همین دلیل از آن در مکان های بیرونی نیز استفاده می شود.

تولید انبوه سنگ های پرطاووسی در سورت های مختلف و قیمت بسیار مناسب آن نسبت به برخی از سنگ های مرمریت، از مزیت های بسیار خوب این سنگ ها به حساب می آید.

سنگ مرمریت پرطاووسی یزد

موارد استفاده از سنگ مرمریت پرطاووسی ممتاز

این سنگ بیشتر در ابعاد عرض 40 طولی و یا فرشی بریده و به صورت صیقلی فرآوری می گردد. بیشتر از این سنگ در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می گردد. البته از سنگ های فرشی پرطاووسی که به صورت تیشه الگویی فرآوری می شوند نیز می توان در محیط های بیرونی نیز استفاده نمود. با تلفیق این سنگ با سنگ های مرمریت مشکی همچون مرمریت مشکی اسپایدر یا مرمریت مشکی نجف آباد، می توان فضایی بسیار زیبا و جذابی را طراحی نمود.

  • نمای داخلی ساختمان
  • بدنه دیوار های داخلی و لابی
  • سنگ کف لابی ها و مجتمع های اداری و تجاری
  • دستگاه پله و بدنه دیوار پله
  • سنگ کف پارکینگ
  • سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان و حیاط

 

معدن سنگ مرمریت پرطاووسی یزد

معدن این سنگ در جنوب شرقی شهر یزد و در 80 کیلومتری شمال شرق بافق قرار گرفته است. این معدن با استخراج سالانه بیش از 50 هزار تن سنگ، جزء معادن فعال سنگ مرمریت محسوب می گردد. در بازرگانی هویدا می توانید این سنگ را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. از دیگر محصولات مشابه می توان اشاره نمود به:

سنگ مرمریت ارومیه، مرمریت کرم آباده و سنگ مرمریت گندمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »