سنگ مرمریت آباده رضایی

قیمت و انواع سنگ مرمریت کرم

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های مرمریت یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فضا های داخلی ساختمان هستند. این سنگ ها در تم های رنگی مختلفی از مشکی تا سفید وجود دارند. مرمریت هایی که تم رنگی کرم دارند، به دلیل خنثی بودن رنگشان، با هر متریال دیگری به راحتی ترکیب می شوند و فضای زیبایی را بوجود می آورند. در این مقاله با قیمت و انواع سنگ های مرمریت کرم آشنا خواهیم شد.


سنگ مرمریت کرم و کاربرد های آن

سنگ های مرمریت نوعی از سنگ های آهکی هستند که به دلیل تراکم بالا، مقاومت خوبی نسبت به فشار و سایش دارند. این سنگ ها در تم های رنگی مختلفی از جمله مشکی، طوسی تا کرم و سفید در بازار یافت می شوند. در سطح این سنگ ها نقاط، خطوط و نقش هایی بسته به سورت سنگ مشاهده می شود که سبب زیبایی و روح بخشیدن به سنگ می شود.

سنگ های مرمریت را به صورت های مختلفی از جمله صیقلی، بوش همر، چرمی، تیشه ای و … در ابعاد مختلف فرآوری می کنند. این سنگ ها به دلیل خواصی که دارند، بهترین گزینه برای استفاده در فضا های داخلی ساختمان محسوب می شوند. مرمریت کرم نیز به خاطر زمینه رنگی خنثی که دارد، با هر متریال و سنگ دیگری می توان ترکیب می شود و فضایی زیبا و دلنشین را بوجود می آورد. از کاربرد های اصلی این سنگ ها باید اشاره کرد به:

  • سنگ کف لابی ساختمان و پذیرایی واحد ها
  • سنگ پله و بدنه دیوار پله
  • پوشش دیوار راهرو ها و بدنه دیوار های داخلی
  • سنگ کابینت و میز های پیشخوان
  • کفپوش پارکینگ و پوشش دیوار پارکینگ
  • و …

مرمریت های کرم از معادن مختلفی استخراج می شوند و هرکدام از قیمت و کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند. در ادامه چند نمونه از سنگ های قیمت مناسب با زمینه کرم همراه با کیفیت بسیار خوب را معرفی می کنیم.

سنگ مرمریت آباده

از معروف ترین و محبوب ترین سنگ های مرمریت کرم روشن بازار، سنگ مرمریت آباده است. این سنگ از معادن مختلفی استخراج می شود که از معروف ترین آنها باید به معادن استان یزد و معادن استان فارس اشاره کرد. مرمریت آباده قیمت بسیار مناسبی دارد و کیفیت آن عالی و مستحکم است. در سطح این سنگ رگه هایی مشاهده می شود که قابل لمس نمی باشد و جزء طرح و نقش سنگ به حساب می آید. این سنگ انواع مختلفی دارد که برای استعلام قیمت هرکدام با ما می توانید تماس بگیرید.

  • مرمریت آباده رضایی
  • سنگ مرمریت آباده ایرجی
  • مرمریت آباده امواج
  • و …
سنگ مرمریت آباده کرم روشن

سنگ مرمریت هرسین

سنگ هرسین به عنوان یکی از پر طرفدار ترین سنگ های زمینه روشن بازار است که شهرت جهانی دارد. این سنگ از تم رنگی کرم روشن و سفید برخوردار است که با توجه به سورت سنگ، قیمت های متفاوتی دارد. معدن این سنگ در استان کرمانشاه قرار گرفته است و دارای دو سینه کار معروف شهاب سنگ و سردار می باشد. سنگ هرسین را می توان با هر نوع سنگ دیگری با تم های رنگی مختلف ترکیب کرد و زیبایی خارق العاده ای را بوجود آورد. کیفیت و استحکام سنگ هرسین در مقایسه با اکثر سنگ های مرمریت، بسیار خوب است. اما از نظر قیمتی، سنگ هرسین نسبت به سایر سنگ های مرمریت کرم بازار، قیمت بالاتری دارد و دلیل آن هم جنسیت مرغوب این سنگ است.

سنگ مرمریت هرسین صادراتی

مرمریت دهبید پارادایس

سنگ مرمریت پارادایس با تم رنگی کرم روشن تا کرم بژ، یکی از زیبا ترین و خوش قیمت ترین سنگ های زمینه روشن بازار محسوب می شود. معدن این سنگ در استان اصفهان و در شهر سمیرم واقع شده است. یکی از بهترین خصوصیات مرمریت پارادایس این است که می توان یک سورت مشخص آن را در متراژ های بسیار بالا برای پروژه های انبوه تامین کرد. این سنگ سورت بندی زیادی ندارد و در سورت های سوپر، ممتاز و درجه دسته بندی می شود. ساب پذیری سنگ پارادایس بسیار عالی است و سطح آن براق و درخشان است. قیمت این سنگ نیز بسیار مناسب است و به دلیل شباهت بسیار زیاد این سنگ به سنگ های مرمریت دهبید، به آن مرمریت دهبید پارادایس نیز می گویند.

مرمریت پارادایس

مرمریت کرم خوی

سنگ مرمریت خوی از دیگر سنگ های بسیار زیبا با تم رنگی کرم، کرم زیتونی و کرم بژ است. در سطح سورت های ممتاز این سنگ رگه های بسیار ریزی مشاهده می شود که باعث زیبایی دو چندان سنگ شده است. سنگ خوی در دسته سنگ های بسیار سخت و مقاوم بازار قرار دارد که در ابعاد مختلف تایل، پلاک و سایز های مختلف پله تولید می شود. زیبایی این سنگ و ماندگاری بالا آن، از بهترین ویژگی های مرمریت خوی محسوب می شود. قیمت این سنگ نسبت به سنگ های اشاره شده در قسمت بالا، یک مقدار بیشتر است که دلیل آن هم کیفیت مرغوب آن می باشد.

سنگ مرمریت خوی سوپر

قیمت سنگ های مرمریت با توجه به سورت، معدن استخراج شده، کیفیت ساب و فرآوری، کیفیت متریال استفاده شده، فاصله معدن تا کارخانه سنگبری و … تعیین می شود. برای آگاهی از قیمت انواع سنگ های مرمریت کرم و خرید آن، می توانید با ما در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »