اسلب چینی پاندا الیگودرز

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب چینی پاندا، یکی از انواع سنگ چینی الیگودرز می باشد که به رنگ خاکستری و سفید همراه با رگه هایی در سطح آن است. این سنگ از قیمت مناسبی نسبت به سایر سنگ های الیگودرز دارد و محبوبیت بسیار زیادی در بین طراحان پیدا کرده است.


سنگ اسلب چینی پاندا

سنگ چینی پاندا الیگودرز دارای سطحی صیقلی و براق به رنگ های طوسی و خاکستری می باشد که با هاله های طرح دار و موج های سفید رنگ نیز همراه است. این سنگ بسیار زیبا و منحصر به فرد از یکی از معادن سنگ چینی الیگودرز استخراج می شود. سنگ چینی الیگودرز پاندا، به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و خاصی که دارد، در ساختمان های لوکس به صورت اسلب استفاده می شود. این سنگ نظر خیلی از طراحان و سازندگان را به خود جلب کرده است.

اسلب پاندا الیگودرز

ویژگی های اسلب الیگودرز پاندا

به طور کلی سنگ های چینی استخراج شده از معادن الیگودرز، از کیفیت خارق العاده ای برخوردار هستند و تراکم بسیار بالای آنها از دلایل استحکام بسیار خوب این سنگ ها می باشد. این سنگ نسبت به هر گونه ماده شیمیایی خانگی ماننده آبلیمو و آبغوره مقاوم است و می توان در فضای آشپزخانه نیز استفاده نمود. سطح صیقلی و براق این سنگ، نظافت آن را بسیار آسان نموده است. یکی از بهترین مزیت های این سنگ، قابلیت ایجاد قاب های فوق العاده زیبای بوک مچ و فورمچ می باشد.

  • قدرت ساب پذیری بالا
  • ثبات رنگ ( در اثر گذشت زمان رنگ و کیفیت خود و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.)
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا
  • عدم جذب آب
  • مقاوم در برابر ضربه

سنگ اسلب چینی پاندا

قیمت سنگ اسلب پاندا

این سنگ نسبت به سنگ های سفید الیگودرز همچون سنگ سفید کوهستان و سنگ چینی پرشین اسکاتو از قیمت مناسب تری همراه است. ولی به طور کلی عوامل بسیار زیادی روی قیمت سنگ تاثیر می گذارد. میزان رگه های سطح سنگ، ابعاد، ضخامت و … از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ است.

هر چقدر ابعاد سنگ بزرگ تر باشد و ضخامت برش سنگ دقیق تر باشد، قیمت سنگ بالا تر است. سنگ های اسلب معمولا با ضخامت 2 سانت برش داده می شوند و جهت افزایش مقاومت سنگ و جلوگیری از ترک هنگام جابجایی، از تور های فایبرمش استفاده می کنند.

طرح و نقش سنگ ها بر قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی می گذارد. اسلب های بوک مچ پاندا به دلیل پیچیدگی و مشکل بودن در فرآوری و تولید آن، قیمت بالاتری دارند. به طور کلی این سنگ بسیار زیبا به دلیل اینکه معدن آن در کشور ایران می باشد، قیمت بسیار مناسبی دارد.

کاربرد سنگ اسلب مشکی الیگودرز

در واقع از این سنگ می توان در تمام قسمت های یک ساختمان لوکس استفاده نمود. زیرا که این سنگ از کیفیت فرآوری بسیار خوبی برخوردار است و سایر ویژگی های آن، قابلیت استفاده در قسمت های مختلف ساختمان را ایجاد می کند. برای سفارش این سنگ بسیار زیبا در ابعاد اسلب، حتما با ما تماس بگیرید.

فضا های داخلی ساختمان های لوکس

دکوراسیون های داخلی

سنگ پشت تی وی روم ها

استفاده از اسلب این سنگ در فضای عمومی ساختمان ها و لابی هتل ها

سرویس های بهداشتی و حمام ها

دستگاه پله و بدنه دیوار آن

پله پیچ های لوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »