اسلب سفید کوهستان الیگودرز

اسلب چینی سفید کوهستان

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب چینی کوهستان دارای تم رنگی سفید و خطوط طوسی کم رنگ می باشد که از یکی از معادن سنگ الیگودرز استخراج می شود. این سنگ کیفیت بسیار خوبی دارد و می توان از آن در تمام قسمت های داخلی ساختمان استفاده نمود.


اسلب چینی سفید کوهستان

سنگ چینی کوهستان دارای زمینه رنگی سفید روشن و رگه های کم رنگ و مورب طوسی می باشد. این رگه ها و خطوط نامنظم عملا باعث تنوع طرح در سنگ چینی کوهستان می شود. غالبا سنگ چینی کوهستان به صورت اسلب برش و به صورت صیقلی فرآوری می گردد. سطح روشن و براق این سنگ سبب گردیده تا نظر بسیاری از طراحان و سازندگان ساختمان های لوکس را به خود جلب کند.

 

ویژگی های سنگ چینی کوهستان

سنگ اسلب کوهستان از خانواده سنگ های چینی الیگودرز محسوب می شود. به طور کلی تمام سنگ های چینی الیگودرز در دسته ی باکیفیت ترین سنگ های کریستالی ایران و جهان شناخته شده اند که هم از قیمت مناسب و هم از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار هستند. از بهترین ویژگی های اسلب سفید کوهستان می توان اشاره کرد به:

  • تم رنگی روشن و سفید
  • مقاومت فشاری و سایشی بالا
  • جذب آب بسیار ناچیز
  • ساب پذیری فوق العاده عالی و سطح درخشان
  • قیمت مناسب
  • مقاوم در برابر دما و حرارت
  • قابلیت ایجاد قاب های بوک مچ و فورمچ

یکی از بهترین مزیت های سنگ های چینی، نظافت آسان آنها است به طوری که فقط با یک دستمال نم دار می توان سطح آنرا تمیز کرد. از سنگ چینی کوهستان می توان به عنوان سنگ کابینت آشپزخانه استفاده نمود. زیرا این سنگ نسبت به مواد اسیدی خانگی همچون آبلیمو نیز مقاوم است.

کاربرد سنگ اسلب چینی کوهستان

این سنگ علاوه بر کیفیت خوب، از ظاهر بسیار شیک و زیبایی برخوردار است و استفاده از آن در قسمت های داخلی ساختمان، باعث ایجاد فضای دلنشین و خارق العاده ای می گردد. این سنگ از تم رنگی سفید برخوردار است و سطح براق آن سبب انعکاس نور و بزرگ جلوه دادن فضای اطراف خود می شود.

بدنه دیوار های لابی ساختمان های مسکونی و اداری

سنگ کف فضا های عمومی و ورودی ساختمان ها

سنگ کف واحد های مسکونی و تجاری

دکوراسیون داخلی خانه ها

بدنه دیوار پله و ساخت سنگ پله پیچ

تی وی روم ها و فضاس پشت تلوزیون

سرویس های بهداشتی و حمام

ویترین مغازه های لوکس

سنگ رویه کابینت آشپزخانه

 

معدن سنگ چینی کوهستان

معدن سنگ چینی کوهستان در شهر الیگودرز می باشد و از یکی از معادن غنی الیگودرز استخراج می شود. این سنگ از نظر ظاهری شباهت فوق العاده زیادی به سنگ های چینی ازنا و نیریز دارد. اسلب چینی سایمون یکی دیگر از زیبا ترین سنگ های کریستالی جهان است که قیمت مناسبی نیز دارد. اگر قصد دارید تا با این سنگ آشنا شوید حتما مطالبی را که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

قیمت سنگ چینی کوهستان

قیمت سنگ های اسلب چینی به پارامتر های بسیار زیادی تاثیر دارد و همه ی آن پارامتر ها بر قیمت این سنگ نیز تاثیر گذار است. به طور مثال هر چقدر ابعاد سنگ بزرگ تر باشد و ضخامت آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. ضخامت سنگ های اسلب معمولا 2 سانت می باشد.

سورت سنگ و میزان رگه های سطح سنگ نیز تاثیر بسزایی بر قیمت آن می گذارد. کیفیت ساب و فرآوری سنگ، کیفیت برش سنگ و … از معیار های موثر بر قیمت سنگ می باشد. به طور کلی این سنگ قیمت بسیار مناسبی نسبت به سنگ های اسلب سفید وارداتی دارد. برای سفارش این سنگ با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب چینی فیوژن
سنگ اسلب

سنگ اسلب چینی فیوژن

سنگ اسلب چینی فیوژن با تم رنگی مشکی و خطوط طلایی و سفید، یکی از زیبا ترین و خاص ترین سنگ های ساختمانی محسوب می

ادامه مطلب »
سنگ اسلب سایمان
سنگ اسلب

سنگ اسلب سایمان

سنگ اسلب سایمان با تم رنگی سفید همراه با خطوط مورب و منظم طوسی رنگ، یکی از بهترین سنگ های چینی ایران و جهان شناخته

ادامه مطلب »