سنگ تراورتن بمانی نژاد

فروش سنگ تراورتن بمانی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن بمانی یزد، از باکیفیت ترین و مستحکم ترین سنگ های تراورتن نما محسوب می شود. تم رنگی این سنگ کرم بژ، کرم و عسلی است و به دو صورت موجدار و بی موج فرآوری می گردد. فروش سنگ تراورتن بمانی با قیمت مناسب در بازرگانی هویدا در حال انجام است.


سنگ تراورتن بمانی نژاد

سنگ تراورتن بمانی یزد دارای تم رنگی کرم بژ، کرم و عسلی همراه با رگه و هاله های بسیار زیبا می باشد. این سنگ از کیفیت بسیار خوب و تراکم بالایی برخوردار می باشد. به همین علت جزء سنگ های بادوام و ماندگار محسوب می شود.

معدن سنگ تراورتن بمانی، در استان یزد قرار دارد و جزء بهترین سنگ های یزد و ایران محسوب می شود. این سنگ به دو صورت موجدار و بی موج برش خورده و به روش صیقلی فرآوری می گردد. یکی از زیبا ترین سنگ های تراورتن بازار، تراورتن موج پیچ بمانی نژاد می باشد.

 

سنگ تراورتن موجدار بمانی

ویژگی های سنگ تراورتن بمانی یزد

سنگ تراورتن بمانی از ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی برخوردار است. در واقع می توان گفت که این سنگ تمام ویژگی مورد نیاز یک سنگ باکیفیت مورد استفاده در نما را دارد.

سنگ تراورتن بمانی تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسبی دارد. مقاومت این سنگ در برابر ضربه و فشار بسیار خوب است و به دلیل بافت متخلخل، چسبندگی بسیار خوبی با ملات دیوار نما دارد. بهتر است تمام سنگ های نما، فارغ از جنس آن همگی اسکوپ شوند.

این سنگ جذب آب بسیار پایینی دارد و به هیچ عنوان شوره نمی زند. از سنگ بمانی نژاد می توان در نمای مناطق مختلف کشور، سردسیر، گرمسیر و یا مرطوب استفاده نمود.

سنگ های تراورتن بمانی نژاد به خوب برش می خورند و ابزار خور بسیار خوبی دارند. 

یکی از مزیت های خوب این سنگ تولید انبوه آن و قیمت بسیار مناسب آن می باشد. فروش سنگ تراورتن بمانی به صورت نقدی و شرایطی با قیمت استثنایی در کارخانجات سنگ هویدا در حال انجام می باشد.

 

موارد استفاده از تراورتن بمانی نژاد

از سورت های خوب تراورتن بمانی، به دلیل ظاهر یکدست و کیفیت عالی در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می گردد. از جمله:

  • نمای بیرونی ساختمان ها
  • دیوار های داخلی و محوطه بیرونی ساختمان
  • سنگفرش محوطه بیرونی
  • ساخت درپوش از سورت های ضعیف این سنگ
  • ساخت صراحی، آبنما و دیگر مصنوعات سنگی

 

قیمت فروش سنگ تراورتن بمانی یزد

پارامتر هایی کلی که بر قیمت سنگ های تراورتن تاثیر می گذارند، عبارتند از:

  • ابعاد، ضخامت و ارتفاع سنگ
  • سورت سنگ و میزان یکدستی آن
  • کیفیت ساب، برش و فرآوری سنگ
  • موجدار و بی موج بودن سنگ

از آنجایی که سنگ های تراورتن بی موج کاربرد بیشتری در نمای ساختمان ها دارند و به عبارتی طرفدار بیشتری دارند، قیمت آنها نسبت به سنگ های موجدار بالا تر است.

سورت های سوپر و ممتاز تراورتن کرم و عسلی این سنگ که به صورت بی موج فرآوری شده اند، از ظاهری کاملا یکدست همراه با کمترین میزان رگه و هاله برخوردار اند که قیمت آنها نیز بالا می باشد. این سنگ از معادن استان یزد استخراج می شود و به عنوان یکی از بهترین سنگ های تراورتن باکیفیت بازار شناخته می شود.

فروش سنگ تراورتن بمانی به صورت حضوری و غیر حضوری با قیمت بسیار مناسب در کارخانجات سنگ هویدا در حال انجام است. از دیگر سنگ های تراورتن باکیفیت بازار می توان اشاره نمود به:

سنگ تراورتن تکاب، تراورتن دره بخاری و سنگ تراورتن آبگرم محلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط