سنگ تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد سورت شده

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن عباس آباد سورت شده، مشهور ترین سنگ تراورتن نما به حساب می آید. این سنگ در سورت های مختلف سوپر و بدون رگه، پر رگه، موجدار، بدون موج و … یافت می شود. در این مقاله با برخی از انواع سنگ تراورتن عباس آباد آشنا می شویم.


تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از زیبا ترین و مشهور ترین سنگ های تراورتن مورد استفاده در نما می باشد. تراورتن عباس آباد به دلیل کیفیت بسیار بالا و سطح سفید، جزء پرطرفدار ترین سنگ های سفید نما محسوب می شود. این سنگ در تم های رنگی سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود و در کارخانجات به دو صورت موجدار و بی موج تولید می شود. سورت های بسیار زیاد و مختلف سنگ عباس آباد و تنوع فرآوان در طرح و نقش سبب گردیده تا نظر هر سازنده و طراح را به خود جلب کند.

معدن سنگ تراورتن عباس آباد در استان مرکزی، محلات، شهر نیم ور و در روستای باقر آباد قرار دارد. این معدن یکی از با ارزش ترین و غنی ترین معادن استان مرکزی و کشور ایران محسوب می شود. این سنگ از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به سنگ های تراورتن ابیانه و تراورتن دره بخاری دارد. 

تراورتن عباس آباد ممتاز درجه یک

 

تراورتن عباس آباد سورت شده

تراورتن سوپر عباس آباد، مشهور ترین سنگ تراورتن سفید به حساب می آید که سطحی کاملا یکدست، سفید، براق و بدون رگه دارد و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. سورت های ممتاز، درجه یک و درجه دو به ترتیب رگه ها و هاله های طوسی و گاها قرمز رنگ بیشتری دارند و تم رنگی آنها ممکن است به رنگ کرم نزدیک تر باشد.

سنگ تراورتن عباس آباد ممتاز یک گزینه ی عالی برای نما های رومی و کلاسیک ساختمان ها می باشد. سورت های ممتاز علاوه بر طرح و نقش زیبا و جذاب، قیمت مناسبی نیز دارند.

ویژگی تراورتن عباس آباد

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود. برای اینکه نمایی بسیار زیبا، شیک و جذابی داشته باشید، حتما از تراورتن عباس آباد سورت شده استفاده کنید تا تمام سنگ نمای ساختمانتان یکدست باشد.

  • این سنگ، یکی از بهترین سنگ های تراورتن است که می توان از آن در انواع مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک نیز استفاده کرد.
  • یکی دیگر از ویژگی های سنگ های سفید، این است که هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به مرور زمان سفید تر و روشن تر می شوند.
  • تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید.
  • ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد.

تراورتن عباس آباد سوپر

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

عواملی همچون قد و پای سنگ، کیفیت ساب سنگ، کیفیت برش سنگ تاثیر بسیار زیادی روی قیمت سنگ می گذارد. از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ تراورتن عباس آباد، سورت سنگ می باشد. اگر سورت سنگ یکدست باشد، قیمت سنگ بیشتر می باشد. این سنگ معمولا در ابعاد عرض 40 طولی با ضخامت 1.7 بریده و به صورت صیقلی تولید می شود. هر چقدر ارتفاع سنگ های طولی بیشتر باشد، قیمت سنگ نیز افزایش پیدا می کند. تراورتن عباس سورت شده قیمت مناسب و بالایی نسبت به تراورتن های سورت نشده دارند.

از آنجایی که در نمایشگاه کارخانجات، انواع سنگ تراورتن عباس آباد وجود دارد، قیمت ضعیف ترین سورت فاصله ی بسیار زیادی با بهترین سورت این سنگ دارد. سنگ ترامیت کردستان می تواند گزینه ی عالی برای هر سازنده ای باشد. زیرا که علاوه بر زیبایی و تم رنگی سفید یکدست، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. برای اطلاعات بیشتر حتما مطالبی که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط