اسلب مرمریت لاشتر صادراتی

سنگ اسلب لاشتر صادراتی

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت لاشتر با تم رنگی طوسی تیره و رگه های مورب سفید، یکی از زیبا ترین سنگ های مرمریت جهان است که در ابعاد مختلف تولید می شود. سنگ اسلب لاشتر صادراتی در ابعاد بزرگ، از مشهور ترین کالا های صادراتی ایران محسوب می شود.


سنگ اسلب لاشتر صادراتی

از با کیفیت ترین و پر تقاضا ترین سنگ های صادراتی کشور، سنگ مرمریت لاشتر است که امروزه طرفداران بسیار زیادی در بازار جهانی پیدا کرده است. این سنگ به دلیل شباهت فوق العاده زیادی که به سنگ Pietra Gray marble ایتالیا دارد، و بعد از تعطیلی معدن ایتالیا، شهرت خاصی در دنیا پیدا کرده است. سنگ اسلب لاشتر صادراتی در ابعاد مختلفی تولید می گردد. این سنگ دارای تم رنگی طوسی تیره است که رگه های سفید مورب تقریبا منظم در سطح سنگ دیده می شود.

مرمریت لاشتر در ابعاد مختلف تایل و اسلب به روش های مختلف صیقلی، بوش همر، تیشه ای، سندبلاست، هوند، چرمی، تامبل و حتی کوبیک فرآوری می شود. سنگ اسلب لاشتر را به دلیل داشتن طرح و خطوط متمایز، می توان به صورت اسلب های بوک مچ و فور مچ فرآوری کرد. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ مرمریت نجف آباد دارد و تنها تفاوت آن در این است که سنگ لاشتر زمینه رنگی روشن تر دارد.

سنگ اسلب لاشتر

مشخصات فیزیکی و ویژگی های آن

سنگ مرمریت لاشتر به عنوان یکی از با قدمت ترین و مستحکم ترین سنگ های تیره در جهان محسوب می شود که نمونه کار شده ی این سنگ را می توانید در میدان نقش جهان، به عنوان سنگ کف و بدنه مشاهده کنید. این سنگ بسیار زیبا، به دلیل تراکم بالا و بافت خوبی که دارد، از ساب پذیری فوق العاده عالی و سطح براقی برخوردار است.

مقاومت فشاری و سایشی این سنگ بسیار بالا است و نسبت به ضربه، مقاومت خیلی خوبی دارد. به همین دلیل از طول عمر و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. مرمریت لاشتر نسبت به اکثر سنگ های مرمریت، از جذب آب بسیار ناچیزی برخوردار است و نسبت به رطوبت مقاوم می باشد. این سنگ در متراژ های بالا جهت صادرات به راحتی قابل تامین می باشد و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

به طور کلی سنگ های مرمریت مشکی، به دلیل خاصیت آهکی (ویژگی کلی سنگ های مرمریت) بهتر است در فضا هایی مانند آزمایشگاه ها استفاده نشوند. زیرا این سنگ ها به مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی (خانگی) واکنش نشان می دهند و به حالت بور در می آیند. سنگ های مرمریت تیره نیز نسبت به نور خورشید مقاومت کمی دارند و با گذشت چند سال، دچار رنگ پریدگی می شوند. شایان ذکر است که مرمریت مشکی لاشتر بهترین انتخاب برای نمای بیرونی در مقایسه با سایر سنگ های مرمریت است.

 

سورت های مختلف سنگ اسلب لاشتر صادراتی

این سنگ با توجه به وجود یا عدم وجود و یا میزن لکه، سوختگی، بور بودن قسمتی از سنگ و وجود رگه های زرد نازک، سورت بندی می شود. به ترتیب سورت های سوپر تا درجه ضعیف این سنگ در بازار جهانی به این گونه دسته بندی می شوند.

  • گرید A
  • گرید +B
  • گرید B
  • گرید C

بعضی از کارخانجات نیز این سنگ را به صورت +C ، B ، A ، A درجه بندی می کنند که تفاوتی در درجه بندی اصلی ندارد. سورت های آ، هیچ گونه سوختگی و زردی ندارند و عمدتا کم رگه با خطوط منظم یکدست هستند. از لحاظ قیمتی نیز، سورت سی، تقریبا نصف قیمت سنگ لاشتر گرید آ می باشد. شایان ذکر است که سنگ های صادراتی باید بهترین کیفیت برش و ساب را داشته باشند و در زمان فرآوری از بهترین متریال استفاده شده باشد.

ضخامت سنگ های اسلب صادراتی نیز دو سانت و سه سانت می باشد و ابعاد طول و عرض سنگ ها هر چقدر بزرگتر باشد، عموما قیمت سنگ بیشتر می شود. صنایع سنگ هویدا یکی از تولید کنندگان سنگ اسلب لاشتر است که این سنگ را با قیمت فوق العاده رقابتی به مشتریان خود ارائه می دهد. برای کسب اطلاع از قیمت این سنگ می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

کاربرد این سنگ در صنعت ساختمان

این سنگ با داشتن رگه و خطوط ظریب بسیار زیبا، قابلیت قرینه سازی خوبی دارد و می تواند در غالب طرح های بوک مچ و فور مچ، در کلیه قسمت های داخلی ساختمان استفاده شود. به کار گیری این سنگدر کنار دیگر سنگ های روشن، همچون اسلب مرمریت دهبید یا اسلب چینی الیگودرز، هارمونی و ترکیب جذابی پدید خواهد آورد. از کاربرد های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • سنگ کف قسمت های داخلی ساختمان
  • سنگ کف و بدنه فضا های عمومی مانند لابی ها، هتل ها و رستوران ها و …
  • سرویس های بهداشتی و حمام های لوکس
  • فضای پشت تلوزیون در تی وی روم ها
  • رویه میز های سنگی، کانتر تاپ های آشپزخانه و پیشخوان مراکز عمومی
  • دکوراسیون های داخلی واحد های لوکس اداری، تجاری و مسکونی
  • اجرای سنگ پله های گرد یا سنگ پله های لوکس

معدن سنگ مرمریت لاشتر

معدن سنگ لاشتر در 80 کیلومتری جنوب اصفهان در مسیر جاده شهرضا، منطقه ی لاشتر قرار دارد. این معدن به عنوان یکی از قدیمی ترین و با ارزش ترین معادن سنگ تزئینی ایران محسوب می شود که سنگ آن به صورت کوپ، اسلب و تایل به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. تقریبا تمام دنیا، خواهان و دوست دار این سنگ هستند و می توانید سنگ اسلب لاشتر را به سراسر دنیا صادر کنید.

عمده ی تولید سنگ مرمریت لاشتر با کیفیت صادراتی نیز در استان اصفهان، شهرک های صنعتی مختلف به خصوص شهرک صنعتی محمود آباد و رضوانشهر می باشد. صنایع سنگ هویدا از تولید کنندگان و صادر کنندگان سنگ اسلب لاشتر است که این سنگ را در سورت و درجه بندی های مختلف با بهترین قیمت، ارائه می دهد. از دیگر محصولات این مجموعه می توان اشاره کرد به:

اسلب مرمریت گلدن بلک _ سنگ مرمریت هرسین _ سنگ مرمریت اسپایدر _ اسلب مرمریت پرشین سیلک _ اسلب چینی ازنا

2 پاسخ

    1. سلام آقا کامران. در ابعاد مختلف 40 طولی، 60*60، 30*6، 60*120، پله و … نیز تولید داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »