سنگ مرمریت کوه سفید

سنگ اسلب مرمریت کوه سفید

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب مرمریت کوه سفید یکی از سنگ های معروف و محبوب ساختمانی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این سنگ دارای تم رنگی روشن مایل به سفید همراه با رگه های تیره و گل یخی می باشد. مرمریت کوه سفید در بازار به سنگ مرمریت دهبید کوه سفید شناخته می شود. دلیل آن هم، شباهت بسیار زیاد این سنگ به مرمریت های منطقه دهبید می باشد.

مرمریت کوه سفید از نظر ظاهری، تم رنگی روشن تری نسبت به سنگ های منطقه دهبید دارد. این سنگ پس از برش و فرآوری، به سه سورت سوپر با سطح کاملا یکدست، ممتاز همراه با رگه و سورت دیگر که به گلدار معروف است دسته بندی می شود.

 

ویژگی های سنگ مرمریت کوه سفید

سنگ های مرمریت معمولا دارای ویژگی های مشترکی می باشند که در این میان برخی از آن ها، از کیفیت و مزیت های بسیار خوبی برخوردار هستند. از بهترین ویژگی های این سنگ می توان اشاره نمود به:

  • تراکم بسیار خوب این سنگ سبب گردیده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشد. این سنگ در برابر سایش و خط و خش نیز مقاوم است و می توان از آن در قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود.
  • مرمریت کوه سفید از ساب پذیری خوبی برخوردار می باشد و سطح آن صیقلی و براق می باشد. هر چقدر ساینده های سطح سنگ در حین فرآوری، با کیفیت باشند، سنگ ساب بهتری خورده و سطح آن براق می باشد.
  • تم رنگی روشن و ظاهر بسیار زیبای آن از بهترین مزیت های این سنگ می باشد. علاوه بر این، مرمریت کوه سفید قیمت بسیار مناسبی نسبت به سنگ های مشابه خود دارد و تقریبا تمام سازندگان توانایی خرید این سنگ را دارا می باشند.

سنگ مرمریت کوه سفید

 

کاربرد سنگ اسلب مرمریت کوه سفید قم

یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب این سنگ که در قسمت فوق اشاره نشده است، قابلیت فرآوری در ابعاد اسلب و قواره های بزرگ مانند 80*80، 100*100 و حتی 120*120 می باشد. این سنگ به عنوان یک سنگ لوکس و گران قیمت در ایران شناخته می شود که کاربرد های بسیار زیاد و گوناگونی دارد. از این سنگ می توان در تمام قسمت های داخلی ساختمان استفاده نمود. از جمله:

  • سنگ کف واحد های مسکونی
  • سنگفرش لابی هتل ها و ساختمان های لوکس با تلفیق با سنگ های دهبید مشکی
  • دستگاه پله و بدنه دیوار آن
  • بدنه دیوار پارکینگ
  • دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری
  • رویه کانتر و میز های پیشخوان

در پروژه های ساختمانی لوکس، سنگ کوه سفید را با سنگ های مشکی و تیره تلفیق می کنند و طرح منحصر به فردی را بوجود می آورند. یکی از معروف ترین سنگ های مرمریت مشکی، مرمریت دهبید اسپایدر می باشد.

سنگ مرمریت کوه سفید

معدن سنگ مرمریت کوه سفید

معدن این سنگ در استان قم، در روستای کوه سفید در بخش قمرود واقع شده است. این معدن بیش از 50 سال در حال فعالیت می باشد و جزء معادن قدیمی و با اهمیت کشور محسوب می گردد. از خاک این معدن به همراه سنگ لاشه های کوچک، برای تولید پودر سنگ ساختمان سازی استفاده می شود.

برای خرید سنگ مرمریت کوه سفید با تخفیف ویژه در مهلت زمان محدود با شماره 09129529767 تماس بگیرید.

از دیگر سنگ های مشابه می توان اشاره نمود به:

مرمریت هرسین، سنگ مرمریت دهبید پارادایس، سنگ مرمریت دهبید زارعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »