لایمستون اسلام آباد

لایم استون اسلام آباد سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های لایم استون در دسته سنگ های ارزان قیمت بازار قرار دارند. در این میان لایم استون سوپر اسلام آباد با زمینه رنگی کاملا سفید و یکدست در کنار قیمت بسیار مناسب، جزء بهترین سنگ های لایم استون محسوب می شود.


لایم استون اسلام آباد سوپر

لایم استون ها نوعی سنگ مرمریت هستند که کامل نشده اند و به همین دلیل آهک زیادی دارند. به دلیل کیفیتی که این سنگ ها دارند، محدودیت خاصی در استفاده از آنها وجود دارد. با این حال سنگ هایی هستند که از دیگر سنگ های لایم استون کیفیت فوق العاده و کاربرد های گوناگونی داشته باشند.

سنگ لایم استون سوپر اسلام آباد یکی از معروف ترین و زیبا ترین سنگ های بازار است. تم رنگی این سنگ سفید کاملا یکدست می باشد و کیفیت بسیار خوب این سنگ نسبت به سایر سنگ ها، دلیل بر محبوبیت آن شده است. از لحاظ قیمتی نیز لایم استون اسلام آباد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. یکی دیگر از سنگ های لایم استون با کیفیت بازار، سنگ سفید سمیرم است.

 

ویژگی های لایم استون اسلام آباد

سنگ های لایم استون تا حدودی دارای ویژگی های سنگ های مرمریت هستند با این تفاوت که آهک بالایی دارند. مقاومت این سنگ ها در برابر ضربه و یا خط و خش ضعیف است. اما با پیشرفت تکنولوژی، با استفاده از مواد پوششی نانو، مشکلات آهک زیاد، ساب پذیری ضعیف و ضعف در مقاومت های سایشی سنگ را بر طرف کرده اند.

از بهترین ویژگی های این سنگ می توان به تم رنگی سفید و سطح یکدست و براق آن اشاره کرد. قیمت بسیار مناسب این سنگ در مقایسه با سنگ های سفید موجود در بازار از بهترین ویژگی های این سنگ می باشد.

کاربرد سنگ لایم استون سوپر اسلام آباد

توصیه می شود از سنگ های لایم استون در نمای مناطق مرطوب با بارندگی بالا استفاده نشود. اما می توان از آن ها در نمای مناطق خشک استفاده نمود. به دلیل مقاومت سایشی پایین این سنگ، بهتر است به عنوان سنگ کف محل های پر رفت و آمد استفاده نشود. یا اینکه با ضخامت مناسب از آن ها استفاده نمود.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • سنگ کف مناطق کم رفت و آمد
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • ساخت مصنوعات سنگی و صراحی

 

معدن سنگ لایم استون اسلام آباد

معدن این سنگ با استخراج ماهیانه حدود 5000 تن و ذخیره حدود 5 میلیون تن در استان کرمانشاه، و در شهرستان اسلام آباد واقع شده است. این سنگ در ابعاد و اندازه های مختلف، به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. دلیل آن هم قیمت بسیار مناسب در کنار تم رنگی سفید یکدست آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

لایم استون اسلام آباد صادراتی
لایم استون

سنگ لایم استون ممتاز

لایم استون سفید اسلام آباد با تم رنگی سفید، به عنوان یکی از مشهور ترین سنگ های ساختمانی در سراسر دنیا شناخته می شود. سنگ

ادامه مطلب »
سنگ پله گوهره درجه دو
لایم استون

لایم استون کرم گلدار

سنگ های لایم استون نوعی از سنگ های آهکی هستند که از تم رنگی روشن و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. لایم استون کرم گلدار،

ادامه مطلب »
سنگ گوهره درجه دو گلدار
لایم استون

سنگ گوهره درجه دو

یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین سنگ های ساختمانی بازار، می توان به سنگ گوهره درجه دو اشاره کرد. این سنگ کرم رنگ زیبا

ادامه مطلب »