سنگ لایم استون اسلام آباد

سنگ لایم استون سفید

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های لایم استون نوعی از سنگ های مرمریت هستند که کامل نشده اند و به همین دلیل درصد آهک بالایی دارند. با این حال، لایم استون هایی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و در نما های بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می شوند.


سنگ لایم استون سفید

لایم استون ها از خانواده سنگ های مرمریت هستند که کامل نشده اند و درصد آهک بالایی در بافت خود دارند. به طور کلی سنگ های لایم استون به دلیل ذات آهکی بالا، ساب پذیری خوبی ندارند و مقاومت سایشی آنها پایین است. با این حال برخی از سنگ های لایم استون هستند که از تم رنگی سفید و کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شوند. در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

 

لایم استون سفید اسلام آباد

سنگ لایم استون اسلام آباد یکی از معروف ترین و پرفروش ترین سنگ های بازار است. تم رنگی این سنگ سفید یکدست می باشد و کیفیت خوب این سنگ سبب گردیده تا در قسمت های مختلف ساختمان از جمله نمای بیرونی استفاده شود. البته توصیه می شود از این سنگ در نمای بیرونی مناطق مرطوب که بارنگی بالایی دارند استفاده نشود. معدن این سنگ در استان کرمانشاه و در شهرستان اسلام آباد واقع شده است. این سنگ از لحاظ قیمتی بسیار مناسب است و به همین علت در بازار داخلی و بازار صادرات، جزء پرفروش ترین سنگ های بازار است.

سنگ لایم استون سمیرم

سنگ سمیرم نوعی از سنگ های لایم استون می باشد که به دلیل استحکام بسیار بالا و کیفیت فوق العاده ی آن به آن مرمریت سمیرم نیز می گویند. شاید سنگ سمیرم در بازار شهرت فراوانی نداشته باشد اما شایان ذکر است که این سنگ از مستحکم ترین سنگ های بازار به حساب می آید. از این سنگ نیز می توان در نمای بیرونی مناطق با بارندگی کم استفاده نمود.

ویژگی های سنگ های لایم استون

سنگ های لایم استون معمولا آهک بالایی دارند و از لحاظ مقاومت سایشی ضعیف هستند. اما در این میان دو سنگ سفید سمیرم و اسلام آباد از باکیفیت ترین این سنگ ها می باشد. سنگ سفید سمیرم از لحاظ ساب پذیری، مقاومت و استحکام بسیار عالی می باشد و قیمت مناسبی نیز دارد.

  • مقاومت فشاری مناسب
  • جذب آب متوسط
  • ساب پذیری خوب
  • تولید انبوه در سایز های مختلف
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به سنگ های تراورتن و مرمریت مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

لایم استون اسلام آباد صادراتی
لایم استون

سنگ لایم استون ممتاز

لایم استون سفید اسلام آباد با تم رنگی سفید، به عنوان یکی از مشهور ترین سنگ های ساختمانی در سراسر دنیا شناخته می شود. سنگ

ادامه مطلب »
سنگ پله گوهره درجه دو
لایم استون

لایم استون کرم گلدار

سنگ های لایم استون نوعی از سنگ های آهکی هستند که از تم رنگی روشن و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. لایم استون کرم گلدار،

ادامه مطلب »
سنگ گوهره درجه دو گلدار
لایم استون

سنگ گوهره درجه دو

یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین سنگ های ساختمانی بازار، می توان به سنگ گوهره درجه دو اشاره کرد. این سنگ کرم رنگ زیبا

ادامه مطلب »