لایم استون اسلام آباد

سنگ لایم استون اسلام آباد سوپر

فهرست مطالب این نوشته

لایم استون سوپر اسلام آباد، یکی از سفید ترین سنگ های بازار است که قیمت بسیار مناسب و کیفیت قابل قبولی دارد. به طور کلی سنگ های لایم استون، آهکی هستند و در مناطق مرطوب نباید استفاده شوند.


سنگ لایم استون اسلام آباد سوپر

یکی از سفید ترین و زیبا ترین سنگ های ساختمانی، لایم استون سوپر اسلام آباد است. سنگ های لایم استون نوعی سنگ مرمریت هستند که کامل نشده اند به همین دلیل درصد آهک بالایی دارند. در این میان، سنگ لایم استون اسلام آباد جزء معروف ترین و با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی بازار محسوب می شود. از لحاظ قیمتی نیز سنگ های لایم استون اسلام آباد، در دسته سنگ های ارزان قیمت بازار قرار دارند. لایم استون سمیرم نیز یکی از باکیفیت ترین سنگ های سفید بازار است.

 

ویژگی های لایم استون اسلام آباد

سنگ های لایم استون تا حدودی دارای ویژگی های سنگ های مرمریت هستند با این تفاوت که آهک بالایی دارند. مقاومت این سنگ ها در برابر ضربه و یا خط و خش ضعیف است. اما با پیشرفت تکنولوژی، با استفاده از مواد پوششی نانو، مشکلات آهک زیاد، ساب پذیری ضعیف و ضعف در مقاومت های سایشی سنگ را بر طرف کرده اند.

از بهترین ویژگی های این سنگ می توان به تم رنگی سفید و سطح یکدست و براق آن اشاره کرد. قیمت بسیار مناسب این سنگ در مقایسه با سنگ های سفید موجود در بازار از بهترین ویژگی های این سنگ می باشد.

موارد استفاده از لایم استون اسلام آباد سوپر

سنگ های لایم استون اسلام آباد کیفیت خوبی دارند، به همین دلیل در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شوند. اما به دلیل آهکی بودن زیاد این سنگ، توصیه می شود در نمای بیرونی ساختمان های مناطق مرطوب استفاده نشود. مقاومت سایشی این سنگ نیز پایین است، به همین دلیل بهتر است به عنوان سنگ کف مناطق پر رفت و آمد استفاده نشود.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • سنگ کف ساختمان های مسکونی و اداری
  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • ساخت مصنوعات سنگی و صراحی

 

معدن سنگ لایم استون اسلام آباد

معدن این سنگ با استخراج ماهیانه حدود 5000 تن و ذخیره حدود 5 میلیون تن در استان کرمانشاه، و در شهرستان اسلام آباد واقع شده است. این سنگ در ابعاد و اندازه های مختلف، به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. دلیل آن هم قیمت بسیار مناسب در کنار تم رنگی سفید یکدست آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

لایم استون اسلام آباد صادراتی
لایم استون

سنگ لایم استون ممتاز

لایم استون سفید اسلام آباد با تم رنگی سفید، به عنوان یکی از مشهور ترین سنگ های ساختمانی در سراسر دنیا شناخته می شود. سنگ

ادامه مطلب »
سنگ پله گوهره درجه دو
لایم استون

لایم استون کرم گلدار

سنگ های لایم استون نوعی از سنگ های آهکی هستند که از تم رنگی روشن و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. لایم استون کرم گلدار،

ادامه مطلب »
سنگ گوهره درجه دو گلدار
لایم استون

سنگ گوهره درجه دو

یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین سنگ های ساختمانی بازار، می توان به سنگ گوهره درجه دو اشاره کرد. این سنگ کرم رنگ زیبا

ادامه مطلب »