قیمت سنگ تراورتن شکلاتی یزد ممتاز

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن شکلاتی یزد با زمینه رنگی یکدست و یکنواخت و کیفیت عالی در سورت های مختلف سوپر، ممتاز و … تولید می گردد. این سنگ از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و جزء سنگ های پرفروش بازار به حساب می آید.

تراورتن شکلاتی ممتاز

سنگ تراورتن شکلاتی یزد یا تراورتن شکلاتی دهشیر دارای زمینه رنگی یکدست و یکنواخت قهوه ای مایل به بژ است. این سنگ در ابعاد مختلف اسلب و طولی و در دو نوع چرمی و صیقلی برش و فرآوری می گردد.

تراورتن شکلاتی ممتاز جزء زیبا ترین و باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی است که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این سنگ به دلیل تراکم بالا، به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود. از لحاظ قیمتی نیز این سنگ از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و جزء پرفروش ترین سنگ های تراورتن محسوب می شود.

 

ویژگی های تراورتن شکلاتی ممتاز یزد

شفافیت، براقیت و یکنواختی رنگ در کنار کیفیت بالا و تخلخل مناسب از ویژگی های این سنگ است. این سنگ از چسبندگی خوبی با ملات دارد و نیازی به اسکوپ سنگ نیست.

  • تراکم بالا و تخلخل مناسب
  • ساب پذیری عالی و سطح براق
  • جذب آب پایین
  • شوره نمی زند
  • سطح یکدست و براق
  • ماندگاری و طول عمر بالا

کاربرد سنگ تراورتن شکلاتی یزد

از این سنگ به دلیل کیفیت بسیار خوب و تراکم بسیار خوب، بیشتر در نمای بیرونی ساختمان ها و دیوار های داخلی ساختمان استفاده می شود. از این سنگ در دکوراسیون داخلی به صورت اسلب و یا ویترین مغازه ها نیز استفاده می شود.

ساخت مصنوعا سنگی، آبنما و صراحی از دیگر کاربرد های این سنگ است. از این سنگ نیز برای محوطه سازی ها و سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان نیز استفاده می شود.

 

معدن سنگ تراورتن یزد شکلاتی

معدن این سنگ در استان یزد، شهرستان تفت و در دهستان دهشیر قرار دارد. به همین سبب به این سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر نیز می گویند.

 

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی ممتاز

به طور کلی سنگ تراورتن شکلاتی یزد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این سنگ سورت های مختلفی دارد و در کارخانجات به روش های مختلفی فرآوری می گردد. از این رو پارامتر های کلی که بر قیمت سنگ تاثیر می گذارند،عبارتند از:

ابعاد و ضخامت سنگ: هرچه ارتفاع سنگ ها بیشتر باشد سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است. ضخامت سنگ ها نیز معمولا بین 1.7 تا 2 سانت می باشد.

کیفیت ساب سنگ: اگر در فرآوری سنگ از ساینده های مرغوب استفاده شود، سطح سنگ یکدست و براق می گردد.

کیفیت فرآوری سنگ: استفاده از مواد پرکننده ی باکیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی در قیمت گذاری سنگ دارد. مواد رزینی بی کیفیت با مرور زمان می ریزند و ظاهر سنگ را زشت می کنند.

سورت سنگ: هرچقدر سطح سنگ یکنواخت تر و زیبا تر باشد، سنگ قیمت بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط