تراورتن کرم شکلاتی یزد

قیمت تراورتن عسلی یزد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن با تم رنگی کرم و کرم عسلی، جزء سنگ های باکیفیت نما محسوب می شود. این سنگ علاوه بر کیفیت بسیار بالا، ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد. قیمت تراورتن عسلی یزد نیز بسیار مناسب است و همه ی سازندگان توان خرید این سنگ را دارا می باشند.


تراورتن عسلی یزد

سنگ تراورتن عسلی یزد یکی از بهترین سنگ های ساختمانی است که از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشد. این سنگ به خاطر زمینه رنگی کرم مایل به عسلی، به نام تراورتن عسلی شهرت یافته است.

سنگ های تراورتن یزد به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شوند و اغلب در ابعاد عرض 40 طولی و به صورت صیقلی فرآوری می شوند. از نظر ظاهری این سنگ شباهت بسیار زیادی به برخی از سورت های تراورتن حاجی آباد دارد.

ویژگی تراورتن عسلی یزد

سنگ تراورتن یزد یکی از قدیمی ترین سنگ های ساختمانی است که به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت خوبی که دارد، به عنوان یکی از پر فروش ترین سنگ های تراورتن بازار شناخته می شود. قیمت تراورتن عسلی یزد بسیار مناسب می باشد و این خود یکی از دلایل محبوبیت این سنگ می باشد.  از مزیت های خوب این سنگ می توان اشاره نمود به:

این سنگ دارای بافت متخلخل مناسبی می باشد و خلل و فرج موجود در سطح این سنگ سبب گردیده تا چسبندگی بسیار خوبی با ملات پشت سیمان داشته باشد. البته بهتر است سنگ های استفاده در نمای بیرونی، فارغ از نوع سنگ و معدن آن، همگی اسکوپ شوند.

سنگ های تراورتن یزد ساب پذیری بسیار خوبی دارند و سطح آن ها براق و درخشان می باشد. به دلیل تم رنگی گرم و جذابی که این سنگ ها دارند، استفاده از آنها در ساختمان حس خوبی به محیط اطراف خود منتقل می کند و فضایی دلنشین بوجود می آورد.

از این سنگ می توان در محیط های سردسیر، گرمسیر و مرطوب استفاده نمود. زیرا این سنگ کیفیت خوب و ماندگاری بالایی دارد و قیمت تراورتن عسلی یزد در مقایسه با سایر سنگ های تراورتن مشابه، بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

 

کاربرد سنگ تراورتن یزد

از سنگ های تراورتن با تم رنگی کرم و عسلی می توان در هر قسمتی از ساختمان استفاده نمود. این سنگ ها به دلیل تم رنگی گرم و جذاب، فضای اطراف خود را دلنشین می کنند. از این سنگ بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان ها استفاده می شود.

  • نمای اصلی ساختمان
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • درپوش ها و نما های پشتکاری
  • سنگ بدنه دیوار پارکینگ و راه پله

سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر

قیمت تراورتن عسلی یزد

پارامتر های مختلفی بر قیمت این سنگ تاثیر می گذارد. از جمله

  • ضخامت سنگ: معمولا ضخامت سنگ های طولی بین 1.7 تا 2 سانت برش داده می شود.
  • قد و پای سنگ: هر چه قد و پای سنگ بلند تر باشد، سنگ از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.
  • کیفیت برش و فرآوری سنگ
  • سورت سنگ: سورت سنگ باید یکدست باشد. هر چه سورت سنگ یکدست تر و دقیق تر باشد، سنگ از قیمت بالاتری برخوردار است.

از نظر نوع نحوه برش، با توجه به تقاضای بالا برای سورت بی موج تراورتن کرم یزد، سبب شده تا از سورت های موج دار همین سنگ قیمت بالاتری داشته باشد. این سنگ انواع مختلفی دارد و از مشهور ترین آنها می توان به تراورتن عسلی بمانی و سنگ تراورتن دهشیر اشاره نمود.

بر اساس استاندارد کارخانه ها، درجه بندی و سورت بندی سنگ بر اساس کرم و کرم عسلی روشن و یکدست بودن آن است که به عنوان سورت های سوپر و یا ممتاز نیز در بازار شناخته می شود. سورت های سوپر و ممتاز تراورتن کرم و کرم عسلی یزد، از قیمت بالاتری نسبت به سورت های دیگر برخوردار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط