سنگ عباس آباد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از مشهور ترین و بی نظیر ترین سنگ های ساختمانی به حساب می آید که غالبا در نما های رومی و مدرن بیشترین کاربرد را دارد.

تراورتن عباس اباد

سنگ تراورتن عباس آباد با تم رنگی سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود. تراورتن سفید عباس آباد، یکی از مشهور ترین و محبوب ترین سنگ های ساختمانی به حساب می آید.کاربرد این سنگ در قسمت های مختلف ساختمان، به خصوص در نما های رومی و مدرن می باشد.

معدن سنگ تراورتن عباس آباد

معدن این سنگ، یکی از فعال ترین معادن سنگ تراورتن در ایران به حساب می آید. این معدن در شهر نیم ور محلات، در روستای باقر آباد استان مرکزی قرار دارد.

ویژگی سنگ سفید عباس اباد

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود.

  • سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از بهترین سنگ های تراورتن است که می توان از آن در انواع مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک نیز استفاده کرد.
  • یکی دیگر از ویژگی های سنگ های سفید، این است که هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به مرور زمان سفید تر و روشن تر می شوند.
  • تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید.
  • ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد.

خرید سنگ تراورتن عباس آباد سوپر

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد، به عواملی چون ارتفاع سنگ، کیفیت برش و فرآوری سنگ، سورت سنگ و ضخامت سنگ بستگی دارد. قیمت سنگ های تراورتن عباس آباد سفید و عباس آباد سوپر، نسبت به سایر سورت های تراورتن عباس آباد، بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط