سنگ تراورتن دره بخاری ممتاز

خرید سنگ تراورتن دره بخاری

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن دره بخاری یکی از مرغوب ترین و زیبا ترین سنگ های زمینه روشن ساختمانی است. تم رنگی این سنگ کرم روشن و سفید می باشد و در سورت های مختلف سوپر، ممتاز و … تولید می شود. جهت خرید سنگ تراورتن دره بخاری با قیمت مناسب، حتما با ما تماس بگیرید.


سنگ تراورتن دره بخاری

تراورتن دره بخاری دارای زمینه رنگی کرم روشن و سفید همراه با رگه های تیره رنگ می باشد. این سنگ از مرغوب ترین و باکیفیت ترین سنگ های نما محسوب می شود. تراورتن دره بخاری به دلیل میزان تخلخل کم و کیفیت خوب، به دو صورت موج دار و بی موج برش داده می شود. دو نوع فرآوری ساییده و چرمی نیز بر روی این سنگ صورت می گیرد.

این سنگ به دلیل کیفیت بسیار خوب و ظاهر زیبا، یکی از محبوب ترین سنگ های صادراتی ایران محسوب می شود و در ابعاد مختلف تایل با ضخامت 2 سانت صادر می شود. از نظر ظاهری سورت های سوپر سنگ دره بخاری با تم رنگی کرم یا سفید، شباهت بسیار زیادی با تراورتن عباس آباد دارد. سنگ تراورتن عباس آباد، به عنوان باکیفیت ترین و بی نظیر ترین سنگ نما در ایران و جهان شناخته شده است.

 

ویژگی های تراورتن دره بخاری

سنگ تراورتن دره بخاری از تمام مزایای سنگ های تراورتن مورد استفاده در نما را دارا می باشد. این سنگ از تخلخل مناسبی برخوردار است و چسبندگی بسیار خوبی با ملات و دیوار نما دارد. دوام و ماندگاری بالای این سنگ از ویژگی های خوب این سنگ می باشد.

  • تراکم بالا و تخلخل مناسب
  • چسبندگی ایده آل با ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • به هیچ عنوان شوره نمی زند.
  • قابل استفاده در مناطق مرطوب و سردسیر و گرمسیر
  • مقاومت سایشی و فشاری بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • سورت های مختلف و قیمت مناسب آن

سنگ تراورتن کرم دره بخاری

کاربرد های تراورتن کرم روشن بدون موج

سنگ های تراورتن کرم روشن و سفید، به دلیل ظاهر زیبا، اغلب در نما های رومی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. سورت های سوپر این سنگ به رنگ سفید، در نما های مدرن نیز با تلفیق چوب ترموود، سنگ طرح چوب، گرانیت مشکی نطنز و آجرنما مورد استفاده می شود.

  • نمای بیرونی ساختما
  • دیوای های داخلی ساختمان
  • سنگفرش محطوه های بیرونی
  • محوطه سازی ها
  • سنگ کف پشت بام ساختمان ها
  • ساخت انواع مصنوعات سنگی

برای استفاده کردن از سنگ های طبیعی برای نمای بیرونی ساختمان حتما از اسکوپ و مخلوط چسب بتن با ملات ماسه سیمان برای گیرایی سفت و محکم سنگ با دیوار نما استفاده کنید. سنگ ترامیت سفید کوه کردستان یکی دیگر از سنگ های ساختمانی محبوب در بازار است که از تم رنگی سفید و یکدستی برخوردار است. برای آشنایی با این سنگ حتما مطالبی را که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

 

قیمت خرید سنگ تراورتن ممتاز دره بخاری

سورت های ممتاز و سوپر تراورتن دره بخاری به دلیل کیفیت بسیار خوب و ظاهر یکدست و زیبایی که دارند، از قیمت تقریبا بالایی برخوردار هستند.

اما پارامتر های مختلفی بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد. از جمله ابعاد و ضخامت سنگ، سورت سنگ، کیفیت ساب و برش سنگ، ارتفاع یا قد و پای سنگ و … .

به طور مثال هر چقدر ارتفاع سنگ های طولی بیشتر باشد، سنگ از کیفیت و سلامت بسیار خوبی برخوردار است و قیمت آن بیشتر است. سنگ های طولی معمولا دارای ضخامتی بین 1.7 تا 2 سانت می باشند. میزان دقت و یکدست بودن ضخامت سنگ در سرتاسر پارت، نشان از کیفیت و دقت در برش سنگ می باشد.

به طور کلی سنگ های تراورتن هر چقدر روشن تر و سفید تر باشند و سطح آنها بدون رگه و هاله باشد، در دسته ی سوپر قرار می گیرند و قیمت بالاتری دارند. سورت های ممتاز دارای کمترین میزان رگه و هاله در سطح سنگ می باشند.

یکی دیگر از مهمترین پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت این سنگ، کیفیت ساب و فرآوری آن می باشد. هر چقدر ساینده های سطح سنگ مرغوب تر باشند، سطح سنگ براق تر و درخشان تر خواهد شد. مواد رزین و اپوکسی مورد استفاده در فرآوری سنگ، اگر کیفیت بالایی داشته باشند سبب افزایش طول عمر سنگ نیز می گردد. سنگ تراورتن سفید عباس آباد، با کیفیت ترین و محبوب ترین سنگ ساختمانی محسوب می شود که از نظر ظاهری شبیه به سورت سوپر سنگ دره بخاری می باشد.

سنگ تراورتن کرم دره بخاری سوپر

معدن سنگ تراورتن دره بخاری

سنگ دره بخاری دارای معدنی با سینه کار های مختلف می باشد. از هر یک از این سینه کار ها ماهانه بیشتر از 15 هزار تن تراورتن دره بخاری استخراج می گردد. این معدن در استان مرکزی، شهرستان محلات، جاده خمین و در مجاورت معدن سنگ تراورتن حاجی آباد قرار دارد. از دیگر سنگ های تراورتن که کیفیت بسیار خوبی دارند می توان به تراورتن حاجی آباد، تراورتن تکاب و تراورتن ابیانه اشاره کرد.

بازرگانی هویدا با تولید و تامین انواع سنگ های ساختمانی، به خصوص سنگ های تراورتن، آماده همکاری با شما عزیزان است. جهت خرید سنگ تراورتن دره بخاری ممتاز با قیمت بسیار رقابتی و مناسب، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط