تراورتن کرم سوپر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن کرم یزد، یکی از باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی است که به تراورتن کرم عسلی یزد نیز شناخته شده است. این سنگ بیشتر در نما های رومی استفاده می شود.

تراورتن کرم یزد

تراورتن کرم و کرم عسلی یزد یکی از با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی است. به دلیل تم رنگی کرم رنگ مایل به عسلی، به تراورتن کرم عسلی یزد در بازار معروف است. تراورتن سوپر کرم عسلی یزد، به علت داشتن زمینه ای یکدست و زیبا، بیشتر در نما های رومی ساختمان ها استفاده می شود.

سورت های سوپر و ممتاز این سنگ، سطحی یکدست با بازه ی رنگی بسیار کم و از سورت تقریبا یکدست برخوردار است، به گونه ای که به راحتی برای پروژه های بزرگ به راحتی می توان یک سورت را تامین کرد.

ویژگی تراورتن سوپر کرم عسلی یزد

  • کیفیت ساب فوق العاده و سطح صیقلی و براق
  • سطح کاملا یکدست: یکی از مزیت های تراورتن کرم عسلی می توان به یکدستی آن اشاره نمود که همین امر این قابلیت را فراهم ساخته تا در پروژه های با متراژ بالا نقش پررنگ و موثری داشته باشد.
  • تراکم خوب
  • تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی خوب
  • مقاوم در برابر سرما، گرما و رطوبت: از این سنگ می توان در نمای بیرونی ساختمان ها در مناطق مختلف کشور استفاده نمود.
  • تولید انبوه این سنگ و سورت کاملا یکدست

قیمت تراورتن سوپر یزد

عواملی همچون ابعاد سنگ، ضخامت سنگ، کیفیت ساب و برش سنگ، نحوه برش سنگ، نوع فرآوری، قد و پای سنگ و سورت سنگ، بیشترین تاثیر را بر روی قیمت سنگ های تراورتن کرم یزد می گذارد.

از نظر نوع نحوه برش، با توجه به تقاضای بالا برای سورت بی موج تراورتن کرم یزد، سبب شده تا از سورت های موج دار همین سنگ قیمت بالاتری داشته باشد.

بر اساس استاندارد کارخانه ها، درجه بندی و سورت بندی سنگ بر اساس کرم و کرم عسلی روشن و یکدست بودن آن است که به عنوان سورت های ممتاز نیز در بازار شناخته می شود. سورت های سوپر و ممتاز تراورتن کرم و کرم عسلی یزد، از قیمت بالاتری نسبت به سورت های دیگر برخوردار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط