سنگ ترامیت مهتاب

فهرست مطالب این نوشته

ترامیت مهتاب دارای تم رنگی سفید و سطحی کاملا یکدست و براق می باشد. این سنگ از معادن استان همدان استخراج می شود و به عنوان یکی از بهترین سنگ های ترامیت بازار شناخته شده است.


ترامیت مهتاب

سنگ های ترامیت نوعی سنگ آهکی هستند که از زمینه رنگی روشن و یا سفید برخوردار هستند. این سنگ ها از نظر ساختاری، نوعی سنگ با ویژگی های مشترک دو سنگ تراورتن و مرمریت می باشد. علت آهکی بودن ترامیت ها این است که در معرض فشار و دمای زیاد قرار نگرفته اند. وزن سبک این سنگ ها و تم رنگی سفید در کنار قیمت بسیار مناسب، از بهترین ویژگی های ترامیت همدان می باشد.

ترامیت همدان یکی از بهترین سنگ های ترامیت بازار است. این سنگ از نظر ساختاری تقریبا 80 درصد شبیه به سنگ های تراورتن می باشد و بافت متخلخلی دارد. در بازار این سنگ با نام تجاری ترامیت مهتاب شناخته شده است و جزء باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی قرار دارد.

 

ویژگی های ترامیت مهتاب همدان

سنگ های ترامیت به دلیل وجود کانی های رسی در خود از درجه صیقل پذیری ضعیف تری برخوردار هستند. اما ترامیت هایی همچون ترامیت بوکان، ترامیت میاندوآب و حتی ترامیت همدان در دسته سنگ های سفید می باشند که در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود.

  • تم رنگی سفید و یکدست
  • جذب آب متوسط: امروزه با استفاده از مواد پوششی رزینی و نانو، این مشکل برطرف گشته است.
  • تقریبا هشتاد درصد بافت این سنگ تراورتنی می باشد.
  • وزن سبک و گیرایی خوب با ملات
  • قابل استفاده در نمای بیرونی مناطق معتدل
  • عدم بازی رنگ در ورق های سنگ
  • قیمت بسیار مناسب

موارد استفاده از این سنگ سفید

سنگ ترامیت مهتاب کیفیت بسیار خوبی دارد و از نظر نوع بافت، بافتی تراورتنی و متخلخل دارد. به دلیل قیمت بسیار مناسب این سنگ نسبت به سنگ های تراورتن، می تواند جایگزین خوبی برای تراورتن ها باشد. البته تجربه نیز ثابت کرده است که استفاده از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان های مناطق معتدل، هیچ مشکلی برای سنگ به وجود نمی آورد. اگر قصد دارید تا با سنگ تراورتن عباس آباد، سفید ترین و با کیفیت ترین سنگ نما آشنا شوید، حتما مطالبی را که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کندی.

از این سنگ به عنوان دیوار های داخلی ساختمان و دیواره پارکینگ نیز استفاده می کنند.

 

معدن سنگ ترامیت همدان

معدن این سنگ در استان همدان و در روستای قلعه جوق قرار گرفته است. کارخانه این سنگ در استان قم، جاده قدیم تهران و رو به روی مجتمع مهر و ماه قرار دارد. برای هماهنگی و خرید این سنگ می توانید با ما در تماس باشید. از دیگر سنگ های مشابه از نظر ظاهری می توان ترامیت سفید کردستان اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ ترامیت میاندوآب
اخبار و مقالات

ترامیت سفید ارزان

لایم استون ها یا همان سنگ های ترامیت نوعی سنگ آهکی هستند که در صنعت ساختمان کاربرد های مختلفی دارند. اگر به دنبال خرید سنگ

ادامه مطلب »