لایم استون اسلام آباد سوپر

خرید لایم استون سفید صادراتی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های لایم استون به دلیل قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سنگ های مرمریت و تراورتن دارند، در سراسر دنیا شهرت فرآوانی پیدا کرده اند. لایمستون سفید اسلام آباد و کرم گوهره از مشهور ترین این سنگ ها محسوب می شوند. برای آشنایی و خرید لایم استون سفید صادراتی در این مقاله با ما همراه باشید.


سنگ لایم استون سفید

سنگ های ساختمانی بر اساس کیفیت و ساختار در دسته بندی های مختلفی از جمله آذرین، رسوبی، آهکی و دگرگون قرار می گیرند. لایم استون جزء سنگ های طبیعی آهکی و رسوبی است که عمده ی کانی تشکیل دهنده ی آن کلسیت می باشد. کلسیت ماده معدنی از جنس آهک است. وجود کلسیت در سنگ های لایمستون موجب شده تا این سنگ ها جذب آب بالایی داشته باشند.

لایم استون سفید اسلام آباد یکی از زیبا ترین و محبوب ترین سنگ های ساختمانی است که در سراسر دنیا شناخته شده است. این سنگ از ویژگی های مشترک دو سنگ تراورتن و مرمریت برخوردار می باشد و به دلیل قیمت بسیار مناسب آن نسبت به سنگ های تراورتن سفید، اغلب در نما های بیرونی استفاده می شود. در کنار لایمستون اسلام آباد، لایم استون کرم گوهره از دیگر مشهور ترین سنگ های ساختمانی در سراسر دنیا است که بیشتر در فضا های داخلی ساختمان کاربرد دارد.

 

ویژگی های سنگ های لایمستون

مدت زمان تشکیل این سنگ نسبت به دیگر سنگ های رسوبی بسیار کمتر است و این جوان بودن سنگ لایم استون موجب شده تا کمی ضعیف تر از دیگر سنگ های طبیعی باشد. قبل از خرید لایم استون سفید صادراتی اسلام آباد مزایا و معایب این سنگ را مطالعه کنید.

مقامت فرسایشی سنگ های لایمستون پایین است. به طور کلی سنگ های لایم استون در برابر سایش و خط و خش آسیب پذیر هستند.

لایم استون ها جذب آب بالایی دارند و بهتر است قبل از استفاده در مکان های مرطوب، با استفاده از مواد آبگریز نانو شوند.

لک پذیری نسبتا بالای این سنگ ها از دیگر معایب آنها به حساب می آید. از لایم استون ها بهتر است به عنوان سنگفرش مکان های پر رفت وآمد استفاده نشود. البته از لایم استون گوهره در مکان های پر رفت و آمد به راحتی استفاده می شود. زیرا علاوه بر ظاهر کرم، مقاومت بالایی دارد.

معمولا تم رنگی سنگ های لایمستون یکدست می باشد و بازی رنگ در این سنگ ها حداقل است. جذابیت سنگ های لایم استون تم رنگی روشن این سنگ ها با حداقل بازی رنگ است.

قیمت بسیار مناسب سنگ های لایم استون در مقایسه با سایر سنگ های ساختمانی، سبب شده نظر طراحان، معماران و انبوه سازان زیادی را به خود جلب کند. اغلب برای خرید لایم استون سفید صادراتی، تجار سراغ سنگ هایی همچون لایمستون اسلام آباد می روند.

لایمستون اسلام آباد سوپر

کاربرد این سنگ در صنعت ساختمان

از سنگ های لایم استون در فضا های داخلی ساختمان و نما های بیرونی ساختمان استفاده می کنند. در نما های بیرونی، لایم استون سفید بهتر است نانو شود و اگر با ملات سیمان سفید کار شود، طول عمر آن افزایش می یابد و ظاهر زیبای آن سالیان سال حفظ می شود. از آنجایی که تم رنگی این سنگ سفید و کاملا یکدست است ترکیب آن با تراورتن های عسلی یا تراورتن سیلور تکاب، نما های مدرن جذابی را خلق می کند. از کاربرد های کلی این سنگ ها می توان اشاره کرد به:

  • استفاده به عنوان سنگفرش مکان های کم تردد
  • سرویس پله و بدنه دیوار پله (سنگ گوهره خرم آباد)
  • نما های رومی، کلاسیک و مدرن
  • بدنه دیوار حیاط ساختمان ها
  • استفاده به عنوان سنگ کابینت (لایم استون گوهره)
  • جداول سنگی
  • سنگ قرنیز و درپوش آب چکان

 

قیمت و خرید لایم استون سفید صادراتی

پارامتر های بسیار زیادی در تعیین قیمت سنگ های لایمستون تاثیر گذار هستند. به طور کلی هر چقدر ضخامت و ابعاد سنگ بیشتر باشد، قیمت سنگ افزایش پیدا می کند. میزان تخلخل سنگ هر چقدر کمتر باشد و سطح سنگ یکدست تر باشد، قیمت سنگ بیشتر می شود. کیفیت ساب نیز از دیگر معیار های بسیار مهم در تعیین قیمت سنگ است.

لایم استون اسلام آباد معروف ترین سنگ صادراتی سفید در سراسر دنیا به حساب می آید. این سنگ نیز در سورت های سوپر ممتاز، درجه یک و درجه دو بر اساس ظاهر دسته بندی می شود. در برخی از سورت های این سنگ هاله های موجدار کرم مشاهده می شود. در برخی دیگر لکه های ریز مشاهده می شود که به آن سنگ گلدار می گویند. صنایع سنگ هویدا با تولید لایم استون اسلام آباد و گوهره با کیفیت صادراتی و ارائه ی قیمت بسیار مناسب و رقابتی، آماده ی همکاری با شرکت های بازرگانی و تجار می باشد. از دیگر محصولات باکیفیت و محبوب می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت هرسین _ ترامیت بوکان _ مرمریت سیسیلی ارومیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط